Ponieważ zakupiłam nowy telefon przy przedłużaniu umowy poprzez telefon, okazało się,że musiałam dokonać wymiany karty SIM. Udałam się do punktu i no niestety natrafiłam na Pana mało kontaktowego. Gdy opowiedziałam jaki mam problem- dostałam odpowiedź, że u niego za darmo (użył tego słowa) wymienię kartę, tylko nie poinformował mnie,że na rachunku będę miała doliczoną kwotę 25 zł za tą usługę. Uważam,że to nie jest w porzadku i czuję się oszukana.
Tak sobie. Długo trzeba czekać na obsługę pomimo,że dwie osoby nie miały klientów i znów wciskanie usług dodatkowych o których obsługa nie mówi. Trzeba czytać umowę i później dzwonić i wyłączać jeżeli nie chcesz się narazić na dodatkowe koszta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Fatalnie. Niby wszystko grzecznie i fajnie, ale dużo sie mówi, ale mało sie robi.Nie polecam - będę rezygnować z tej firmy, chociaż jestem u nich od początku. Wcześniej nie dałabym złego słowa powiedzieć na Orange. Zepsuli się. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.