Opinie użytkownika (18)

Strona tego sklepu...
Strona tego sklepu jest czytelna i łatwa w obsłudze, nie zacina się. Niektóre produkty mają zbyt krótki opis, by podjąć decyzję o ich zakupie, a niektóre zdjęcia są mało wyraźne. Ceny są porównywalne do osiedlowego sklepu, ale jest też wiele promocji. Nawet po złożeniu zamówienia można jeszcze domówić produkty - pojawia się strona z obserwowanymi przez nas poduktami z doliczoną zniżką na zachętę :-) Za transport trzeba zapłacić 20zł jeśli zamówienie ma wartość poniżej 100zł - pow. jest gratis. Dostawca dzwoni do klienta w razie problemów z realizacją zamówienia. Za zamówienie można zapłacić w dowolny sposób. Dostarczone mi produkty były dobrej jakości, świeże i we właściwych ilościach poza jednym wyjątkiem - nie dostałam lodów, które kurier dostarczył mi jednak w ciągu godziny. Pracownik miał miłą aparycję, był zadbany, ubrany w koszulę i jasne spodnie - nie był to strój firmowy. Po wszystkim dostałam dwa maile: jeden z kuponem na 20zł (do realizacji przy zakupach za 150zł w ciągu najbliższych 3 dni!) a drugi z ankietą dot. zadowolenia z obsługi. Mogłoby być lepiej, ale ogólnie polecam.

Magdalena_506

29.06.2011

API Market

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Zamówiłam herbatę owocową...
Zamówiłam herbatę owocową - miałam kilka smaków do wyboru. Niestety musiałam długo czekać, aż woda zagotuje się w czajniu, zapewne bez filtra. Do wyboru miałam wiele ciast, więc pytałam sprzedawczynię o każde - okazała się kompetentną osobą w tym temacie. Kiedy już zapłaciłam, ku mojemu zdziwieniu nie dostałam paragonu - od razu powędrował do kosza. Na stolikach były okruchy i plamy, co unieprzyjemniało konsumpcję bardzo smacznego, świeżego ciasta. Cukier do herbaty był już na stoliku, serwetki też. Co do cen - drogo ale warto.

Magdalena_506

18.03.2011

Cukiernia Złoty Klucz

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (9)
Na tablicy informacyjnej...
Na tablicy informacyjnej było niewiele wymienionych pozycji, na szczęście w aktualnych cenach. Sprzedawczyni była miła i kompetentna, szybko obsługiwała klientów. Ja zamówiłam herbatę, owocową - nie miałam żadnych smaków do wyboru - dostałam truskawkowo-jagodową. Nie musiałam czekać na gorącą wodę, bo pani nalała ją z ekspresu do kawy (zapewne z filtrem, a więc też na plus). Liczyłam, że zaproponuje mi coś słodkiego to niej, ale spytała się tylko zwykłym tekstem: "Czy coś jeszcze?" Wzięłam jedno ciastko z twarogiem na wagę - pani podała mi je na serwetce (powinna raczej na talerzyku). Nie dostałam cukru do herbaty, na stole też go nie było. Pani nie życzyła mi "Smacznego". Na szczęście herbata i ciastko były smaczne i świeże, a na stołach czysto.

Magdalena_506

18.03.2011

CAFE LATTE

Placówka

Ostróda, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (3)
W aptece nie...
W aptece nie było klientów więc zostałam od razu obsłużona. Ekspedientka była miła i kompetentna, nie miała problemów z rozczytaniem i zaksięgowaniem leków z recepty, a nawet zaproponowała zakup probiotyku, który wspomoże organizm po kuracji antybiotykowej. Z płatnością też nie było problemu, a do wyboru była zapłata kartą lub gotówką. Na koniec ekspedientka sama spakowała mi leki do reklamówki - bezpłatnej. Apteka jest dobrze wyposażona. Leki, kosmetyki i różne przedmioty są wystawione w gablotach i na półkach. Większość jednak jest schowana w szufladach i na zapleczu. Niestety na opakowaniach nie ma ceny. O wyglądzie apteki mogę powiedzieć tyle, że jest przyjaźnie urządzona - jest stolik i krzesła, kwiaty, nie ma jaskrawych kolorów i nie jest za jasno. Na parapetach i stoliku leżą ulotki i darmowe gazetki - moim zdaniem trochę za dużo. Do obsługi klientów są dwa okienka. Na zewnątrz apteki jest wjazd dla niepełnosprawnych i mały parking.

Magdalena_506

21.07.2009

Apteka Na Podgrodziu

Placówka

Olsztyn, Barczewskiego 14

Nie zgadzam się (20)
Już na wejściu...
Już na wejściu zaskoczyła mnie przestronność sklepu i jaskrawe kolory ścian. Zobaczyłam szeroki wybór asortymentów RTV i AGD, wśród których wiele produktów było w promocyjnej cenie. Do każdego sprzętu była dołączona notatka z danymi technicznymi. Nikt z obsługi nie interesował się klientem dopóki ten sam nie podszedł do lady z prośbą o pomoc. Sprzęt można kupić lub zarezerwować. W przypadku kupna i osobistego odbioru dużego sprzętu problemem jest brak parkingu dla klientów i schody prowadzące do sklepu, które akurat pracownik sam musi pokonać. Każdy sprzęt jest objęty gwarancją i można otrzymać fakturę. Obsługa jest miła i kompetentna.

Magdalena_506

16.07.2009

NEONET

Placówka

Olsztyn, Kopernika 14C

Nie zgadzam się (22)
Tego dnia zastałam...
Tego dnia zastałam braki na półkach tych produktów, które akurat mnie interesowały. Zdziwiłam się także, że sklep nie oferuje żarówek energooszczędnych. Niektóre owoce i warzywa były nieświeże. Na dziale mięsnym obsłużyła mnie pani, która nie orientowała się w asortymencie i łamała przepisy BHP. Na dziale piekarniczym nie doczekałam się nikogo z obsługi przez 10 minut. Kasjerka nie miała kodów na niektóre produkty a nawet pytała się mnie o rodzaj asortymentu jaki wybrałam, co było bardzo niekompetentne. Problemy rozwiązała druga kasjerka. Być może miałam pecha, bo zazwyczaj jest porządek w sklepie. Uznałam jednak, że warto o tym napisać.

Magdalena_506

16.07.2009

RAST

Placówka

Olsztyn, Gotowca 3

Nie zgadzam się (19)
Robiąc zakupy zauważyłam,...
Robiąc zakupy zauważyłam, że zmieniono trochę rozmieszczenie produktów w sklepie oraz dostawiono jedno stanowisko kasowe. Teraz jest sześć stanowisk, ale niestety tylko dwa były czynne. Nie brakowało produktów na półkach, nowości były oznaczone, ale niektóre towary były uszkodzone, a przy kilku asortymentach brakowało oznaczenia ceny. W sklepie było ogólnie czysto, a owoce i warzywa były świeże. Przed wejściem na sklep miałam do wyboru wózek, koszyk na rękę i koszyk na kółkach – co rzadko się zdarza, bo zazwyczaj trzeba samemu pójść po koszyk aż pod kasę. Kasjerka przywitała mnie i sprawnie obsłużyła, bez żadnych problemów. Były to wyjątkowo przyjemne zakupy w tym sklepie, choć nie znalazłam kilku produktów, które mnie interesowały.

Magdalena_506

16.07.2009

Biedronka

Placówka

Zabrze, Wolności 480

Nie zgadzam się (31)
Centrum prowadzi sprzedaż...
Centrum prowadzi sprzedaż książek ze wszystkich dziedzin nauki, wiedzy i kultury, wydawnictw i pomocy szkolnych, pedagogicznych i edukacyjnych, multimediów, audiobooków, artykułów papierniczo-piśmiennych, szkolnych i biurowych, sprzedaż prasy krajowej i zagranicznej, a także reprodukcji malarstwa i grafiki oraz kartograficznych. Sprzedaż prowadzona jest na trzech kondygnacjach budynku, pomieszczenia są przestronne, jasne, z wyraźnie oznaczonymi działami i kategoriami. Podczas mojej wizyty nie było osób specjalnie wyznaczonych do obsługi klienta, ale rady kasjerki też okazały się pomocne. Wszystkie towary były poprawnie ułożone, zgodnie z kategoriami, nie były uszkodzone. Gdy zdecydowałam się na zakup mapy i podeszłam do kasy, kasjerka poprosiła mnie uprzejmie o przejście na inny dział, ponieważ jej kasa się zawiesiła. Na innym dziale były dwie kasy i tam tylko jedna była sprawna, druga też miała awarię. Kasjerki były nieco zirytowane sytuacją, ale nie odbijało się to na obsłudze klientów. Wszystkie kasjerki były zadbane, ubrane w komplety biurowe.

Magdalena_506

04.07.2009

Centrum Książki

Placówka

Olsztyn, Plac Jana Pawła II 2/3

Nie zgadzam się (14)
Zachęcona wieloma reklamami...
Zachęcona wieloma reklamami kupiłam tą gazetę, żeby znaleźć pracę w Olsztynie lub okolicy. Zdziwiłam się, że do poniedziałkowego wydania jest kilka dodatków, za które też się płaci, choć nie koniecznie się je przeczyta. Samych ofert pracy nie było zbyt wiele, na dodatek połowa dotyczyła pracy w dużym mieście spoza regionu lub pracy za granicą. Mało ofert było takich, które rzeczywiście pasowały do mojej sytuacji i oczekiwań.

Magdalena_506

27.06.2009

Gazeta Wyborcza

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 2b

Nie zgadzam się (17)
Korzystam z Internetu...
Korzystam z Internetu z tej firmy i ogólnie jestem zadowolona z ich usług, ale mam też parę uwag. Pewnej niedzieli wcale nie mogłam połączyć się z serwerem mimo wielu prób włączania i wyłączania sprzętu, i to przez cały dzień. Nie mogłam także skorzystać z pomocy infolinii, ponieważ w niedzielę jest niedostępna. Następnego dnia sprzęt działał bez zarzutu, więc miałam pewność, że winę ponosi Vectra. Nikt z firmy nie kontaktował się ze mną w tej sprawie, ani wcześniej ani później. Sporym zaskoczeniem było dla mnie też to, że rachunek do zapłaty dostałam kurierem ale po terminie płatności. Zadzwoniłam na infolinię i wtedy dowiedziałam się od automatycznej sekretarki, że za opóźnienie odpowiada Vectra (myślałam, że firma kurierska) i że nie będą naliczane kary za opłaty po terminie. Ostatnio zadzwonił do mnie konsultant z promocyjną ofertą, że za niewielką dopłatą (5zł) mogę mieć zwiększony dwukrotnie transfer danych - to było wrzeszcie miłe zaskoczenie. To zdarzenie nasunęło mi pytanie, dlaczego firma wcześniej nie kontaktowała się ze mną, gdy miała problemy? Myślę, że każda firma powinna uprzedzać swoich klientów o problemach w oferowaniu usług.

Magdalena_506

27.06.2009

Vectra

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 2b

Nie zgadzam się (24)
Sklep ten ma...
Sklep ten ma w swojej ofercie chemię i kosmetyki znanych marek oraz tych mniej znanych, co stwarza możliwość zrobienia zakupów przez każdą osobę, niezależnie od zasobności portfela. Artykuły są rozmieszczone w sklepie według zastosowania i marek. To pierwszy sklep, w którym znalazłam pełne oferty produktów znanych marek. Kolejnym plusem jest to, że nie trzeba samemu poszukiwać odpowiedniego dla nas produktu - sprzedawczyni na podstawie oczekiwań klienta przedkłada odpowiednie produkty i służy radą w każdym przypadku. Obsługa jest miła, szybka i nie ma kolejek.

Magdalena_506

24.06.2009

Miko

Placówka

Olsztyn, Barczewskiego

Nie zgadzam się (22)
Wstąpiłam do banku...
Wstąpiłam do banku by uzyskać informacje o możliwości przejścia na nową ofertę kont bankowych. Kobieta mnie obsługująca przyznała się, że jeszcze nie zapoznała się dobrze z nową ofertą i zaczęła szukać odpowiedzi na moje pytania w stercie dokumentów oraz pytając innych pracowników, a nawet dzwoniąc do innych banków. Ponieważ odpowiedzi nigdzie nie znalazła, zaproponowała mi, że może skontaktować się ze mną w tej sprawie w przyszłym miesiącu. Zgodziłam się, a wtedy konsultantka wydrukowała sobie moje dane kontaktowe, których poprawność potwierdziłam. Wizyta trwała 40 min. Konsultantka była cały czas miła i uśmiechnięta, choć jej ruchy zdradzały zdenerwowanie sytuacją. Niestety konsultantka nie skontaktowała się ze mną w maju. Lokal banku był dobrze oświetlony, przyjazny, czysty i dobrze zagospodarowany. W czasie mojej wizyty ustawiła się kolejka klientów - są tam tylko dwa stanowiska konsultantów plus kasa.

Magdalena_506

24.06.2009

Pekao SA

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 2b

Nie zgadzam się (27)
Na tym portalu...
Na tym portalu rejestrowałam się jako niania. Jest przejrzysty ale brakuje mu wielu funkcji. Na początku pojawił się też problem techniczny: nie mogłam wrzucić zdjęcia - więc zrobiła to za mnie obsługa techniczna, która szybko odpowiedziała na moją wiadomość. Po rejestracji okazało się, że pewnych informacji podanych na początku nie mogę już zmienić - na przykład dotyczących doświadczeń z dziećmi - co powinno być możliwe, bo będę miała kolejne doświadczenia. Portal nie ma na dodatek specjalnych zabezpieczeń danych osobowych (brak https i kłódki).

Magdalena_506

11.06.2009

Niania.pl

Placówka

Nie zgadzam się (28)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Miło nam, iż prezentowaną w serwisie komunikację ocenia Pani, jako przejrzystą i jednoznaczną. Nieustannie pracujemy nad poprawą funkcjonalności i sprawnym usuwaniu jednostkowych błędów. Zapewniamy, że dodanie i zmiana zdjęcia profilowego funkcjonuje prawidłowo. Możliwa jest również edycja każdej informacji w profilu opiekunki. Serwis spełnia również wymagania w zakresie szyfrowania strony.
Lokal jest duży,...
Lokal jest duży, ładnie urządzony, czysty, stoliki i krzesła są stabilne, z głośników sączy się muzyka, jest internet przez WiFi. Na zewnątrz też są stoliki i krzesła, pod parasolami. W menu jest wiele pomysłów na obiad, nie tylko pizze, a obsługa jest otwarta na sugestie klientów. Kelnerka zanosi klientowi zamówione posiłki. Wszystko jest świeże, smaczne, w przystępnych cenach i odpowiednich ilościach. Jest to miejsce godne polecenia.

Magdalena_506

11.06.2009

Napoli

Placówka

Olsztyn, Żytnia

Nie zgadzam się (21)
Sklep ogólnie jest...
Sklep ogólnie jest czysty i uporządkowany, ale brakuje oznaczeń na regałach dotyczących rodzajów produktów. Wiele produktów jest w promocji, dlatego niektórych brakuje na półkach. Nie zaobserwowałam sztuk zepsutych lub po terminie ważności, natomiast jest sporo towarów uszkodzonych np. połamane czekolady, ciastka i wafle w opakowaniach, batony, lody, mrożonki gotowych produktów. Problemem są także ceny - nie znajdują się pod/nad produktem którego dotyczą. Kasjerki są miłe, szybko obsługują klientów, ale nie szanują kupowanego przez klienta towaru, powodując jego uszkodzenie. Nie mam zastrzeżeń do działu mięsno-serowo-rybnego.

Magdalena_506

11.06.2009

RAST

Placówka

Olsztyn, Gotowca 3

Nie zgadzam się (26)
Sklep jest duży,...
Sklep jest duży, dobrze zorganizowany, posiada szeroki asortyment obuwia różnego rodzaju. Posiada także dodatki do obuwia i środki chemiczne do ich konserwacji oraz paski, torebki i biżuterię. Każda sztuka jest oznaczona ceną i rodzajem torzywa. Towar jest różnej jakości, zdarzają się nawet przypadki uszkodzonych sztuk leżących na półkach. Nie ma personelu doradzającego klientowi osobiście.

Magdalena_506

11.06.2009

DEICHMANN

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 10/14

Nie zgadzam się (27)
Poszłam na dział...
Poszłam na dział z narzędziami w celu zakupu m.in. śrubokręta krzyżakowego. Nikogo z obsługi nie było, więc sama zaczęłam szukać. Znalazłam tylko jeden asortyment pojedynczych śrubokrętów tego typu - ok.30 zł/szt., a zestaw kilku różnych śrubokrętów ok. 35zł (słabej jakości). Uznałam, że to mi się po prostu nie opłaca. Chcąc kupić jeszcze parę rzeczy, co do których miałam kilka pytań, podeszłam ponownie do lady - pracownik już był, ale kazał mi chwilę poczekać. Po około 3 minutach podszedł do lady mężczyzna - pracownik od razu zapytał się go czego potrzebuje i poszedł z nim na dział, całkowicie mnie ignorując! Nie czekałam dłużej. Poszłam jeszcze na dział z farbami, gdzie również nie zastałam nikogo z obsługi. Czekałam prawie dziesięć minut i nikt się nie zjawił. Miałam tego dosyć i wyszłam ze sklepu z pustymi rękami.

Magdalena_506

11.06.2009

Praktiker

Placówka

Olsztyn, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (19)
Wybrałam się na...
Wybrałam się na dział z meblami w poszukiwaniu szafy. Meble z wystawy wyglądały na solidne i funkcjonalne, były prawidłowo oznaczone (informacje: nazwa, cena, wymiary, dostępne kolory). Spodobała mi się szafa trzydrzwiowa, w promocyjnej cenie. Podczas rozmowy z pracownikiem okazało się, że dany asortyment już się skończył i nie można go nawet zamówić, a szafa z wystawy nie jest na sprzedaż. Nie dostałam żadnej propozycji kupna innej szafy, nawet katalogu. Słowa "Przepraszam" też nie usłyszałam.

Magdalena_506

11.06.2009

Praktiker

Placówka

Olsztyn, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2B

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi