Opinia użytkownika: Magdalena_506
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Korzystam z Internetu z tej firmy i ogólnie jestem zadowolona z ich usług, ale mam też parę uwag. Pewnej niedzieli wcale nie mogłam połączyć się z serwerem mimo wielu prób włączania i wyłączania sprzętu, i to przez cały dzień. Nie mogłam także skorzystać z pomocy infolinii, ponieważ w niedzielę jest niedostępna. Następnego dnia sprzęt działał bez zarzutu, więc miałam pewność, że winę ponosi Vectra. Nikt z firmy nie kontaktował się ze mną w tej sprawie, ani wcześniej ani później. Sporym zaskoczeniem było dla mnie też to, że rachunek do zapłaty dostałam kurierem ale po terminie płatności. Zadzwoniłam na infolinię i wtedy dowiedziałam się od automatycznej sekretarki, że za opóźnienie odpowiada Vectra (myślałam, że firma kurierska) i że nie będą naliczane kary za opłaty po terminie. Ostatnio zadzwonił do mnie konsultant z promocyjną ofertą, że za niewielką dopłatą (5zł) mogę mieć zwiększony dwukrotnie transfer danych - to było wrzeszcie miłe zaskoczenie. To zdarzenie nasunęło mi pytanie, dlaczego firma wcześniej nie kontaktowała się ze mną, gdy miała problemy? Myślę, że każda firma powinna uprzedzać swoich klientów o problemach w oferowaniu usług.