Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_506

Dotycząca firmy: Pekao SA

Treść opinii: Wstąpiłam do banku by uzyskać informacje o możliwości przejścia na nową ofertę kont bankowych. Kobieta mnie obsługująca przyznała się, że jeszcze nie zapoznała się dobrze z nową ofertą i zaczęła szukać odpowiedzi na moje pytania w stercie dokumentów oraz pytając innych pracowników, a nawet dzwoniąc do innych banków. Ponieważ odpowiedzi nigdzie nie znalazła, zaproponowała mi, że może skontaktować się ze mną w tej sprawie w przyszłym miesiącu. Zgodziłam się, a wtedy konsultantka wydrukowała sobie moje dane kontaktowe, których poprawność potwierdziłam. Wizyta trwała 40 min. Konsultantka była cały czas miła i uśmiechnięta, choć jej ruchy zdradzały zdenerwowanie sytuacją. Niestety konsultantka nie skontaktowała się ze mną w maju. Lokal banku był dobrze oświetlony, przyjazny, czysty i dobrze zagospodarowany. W czasie mojej wizyty ustawiła się kolejka klientów - są tam tylko dwa stanowiska konsultantów plus kasa.