RAST

(2.49)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (81 z 87)

W dniu 15.04.20r,po...
W dniu 15.04.20r,po wejściu do sklepu ochrona zaczepiła mnie w celu wciśnięcia dużego koszyka zakupowego w tym czasie Pani z obsługi w szybkim tempie _zdezynfekowala" wózek preparatem ktory pozostawił tłustą warstwe. W ogólnym odczuciu ten wózek był ogólnie brudny w związku z czym odmówiłam przyjęcia informując Pana że nie mam obowiązku poruszania się po obiekcie z wozkiem. Jezeli klient ma swój koszyk,wózek, czy reklamówke,ochrona nie może ingerować narzucając swoje racje a oni od tego są żeby liczyć ludzi a nie koszyki. Samo przetarcie rączki nie jest dezynfekcja skoro ogólna czystość wózka pozostawia wiele do życzenia

Niezweryfikowany Klient_qDf6

15.04.2020

Placówka

Olsztyn, Kanta 12

Nie zgadzam się (0)
Szanowni Państwo Niniejszym zawiadamiam,...
Szanowni Państwo Niniejszym zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie produkt pod nazwą „moja Babka” Dr. Oetker’a w sklepie „Rast” przy ul. Kanta w dniu 05.12.19 jest po terminie. Na opakowaniu widnieje napis: „Najlepiej spożyć przed końcem: 06.2019” . Produkt celowo był ustawiony z brzegu półki , by -jak można się domyśleć- jak najszybciej się go pozbyć. Pragnę również poinformować o notorycznie spleśniałych owocach i warzywach wystawionych na sprzedaż. Nie omieszkam poinformować o tym Sanepid w Olsztynie.

Niezweryfikowany Klient_exFz

06.12.2019

Placówka

Olsztyn, Kanta 12

Nie zgadzam się (0)
W dniu 06.06.2019...
W dniu 06.06.2019 zakupiłem ćwiartki z kurczaka po rozpakowaniu w domu poczułem zapach zepsutego mięsa . Powrót do sklepu . P kierownik twierdzi ze mieso ok ekspedientki sprawdzały wczesniej i stwierdziły ze smierdzi... Klientka sklepu stojaca obok poprosiła o zabranie produktu bo zbiera ja na wymioty . Powiadomiony został sanepid oraz firma Carfur. .

Niezweryfikowany Klient_BHzt

06.06.2019

Placówka

Olsztyn, Dworcowa

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem Rast około...
Odwiedziłem Rast około godz. 19. Przy wejściu - świeże owoce, dalej pieczywo. Działy dobrze zaopatrzone. Na dziale mięsnym bardzo miłe dwie panie potrafiły doradzić i sprzedać mi mięso wołowe i kiełbasę. Przy kasie powitanie, uśmiech i szybka obsługa. Otwarte dwie kasy, kolejki bardzo krótkie. Możliwość płacenia kartą/ telefonem usprawnia obsługę. Ogólnie bardzo dobre wrażenie.

Wojciech_907

04.05.2017

Placówka

Olsztyn, Żołnierska 43

Nie zgadzam się (3)
Zakupy w "Raście"...
Zakupy w "Raście" robię niemal codziennie i wiele rzeczy da się zauważyć na pierwszy rzut oka. Niestety minusem jest bardzo częsta wymiana personelu, nie zdążę przyzwyczaić się do jednej kasjerki, a już spotykam nową twarz. Panie z obsługi pomimo wszelkich starań (bieganie po sklepie) często nie są w stanie ogarnąć całego marketu. Kolejki stają się coraz dłuższe, a przy dziale ze słodyczami rzadko można spotkać kogoś do pomocy, zazwyczaj kończy się to na żmudnym naciskaniu dzwonka przywołującego kasjera do obsługi.

zalogowany_użytkownik

23.06.2015

Placówka

Olsztyn, Dworcowa

Nie zgadzam się (2)
Sklep położony na...
Sklep położony na miasteczku akademickim. Taki też ma charakter. W sklepie jest czysto i schludnie. Niestety minusem są dosyć wysokie ceny towarów jak na Olsztyn. Towary jednak świeże i dobrej jakości. Czytnik cen są dosyć niewidoczne - ciężko je zlokalizować. Ciężko zlokalizować jakieś promocje. Do minusów też należy zaliczyć czas oczekiwanie w kolejce. Kasy są przeładowane i troszkę trzeba poczekać. Jednak obsługa w sklepie jest jest przyzwoita. Płatność kartą bez problemu.

Jarosław_519

29.11.2014

Placówka

Olsztyn, Kanofajskiego 6

Nie zgadzam się (0)
Dnia 26.07.14 w...
Dnia 26.07.14 w godzinach wieczornych odwiedziłam supermarket Rast. Wybrane przeze mnie produkty (chleb i mleko) były w dobrym terminie do spożycia. W kasie zostałam obsłużona w nieco ponad minutę. Pani kasjerka była miła i nienagannie ubrana. Nie podobała mi się tylko brudna podłoga. Sklep oceniam dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

28.07.2014

Placówka

Olsztyn, Kanta 12

Nie zgadzam się (2)
Podczas wizyty na...
Podczas wizyty na wejściu rzuciła mi się w oczy pełna śniegu i błota wycieraczka. Po wejściu nie było koszyków, więc trzeba było iść po niego do kas. To jedyne niedociągnięcia jakie wczoraj zauważyłam, natomiast robię tam zakupy regularnie i nieczęsto się to zdarza. Obsługa jest bardzo miła, zawsze witają i żegnają klienta, chętni pomocy.

Katarzyna_4201

31.01.2014

Placówka

Olsztyn, Gotowca 3

Nie zgadzam się (1)
To co siędzieje...
To co siędzieje ostawni w tej sieci sklepó przyprawia o zawrót głowy. Przypuszczam że jest to związane z jej trudnościami finansowymi. Totalny bark towaru, który nadal jest drogi i droższy niż w zwykłym sklepiku osiedlowym. Obsługa jest na poziomie ale wyraźnie widać mniej osób obsługujących szczególn ie w kasach.

Ireneusz_41

03.08.2012

Placówka

Olsztyn, Kanta 12

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu była...
Przy wejściu była aktualna gazetka reklamowa oraz koszyki. Od razu po wejściu zauważalne były przerzedzone półki - na części brak towaru. Poza tym niektóre lady chłodnicze były puste, z podaną informacją na kartce, że są nieczynne. Artykuły z promocji były dobrze oznaczone - widocznymi żółtymi etykietami. Dział warzywa-owoce był dobrze zatowarowany, przy każdym produkcie była podana cena, zauważyłam w kilku miejscach foliowe woreczki. Kilka kas było czynnych, więc do kas stały maksymalnie 3-osobowe kolejki. Kasjerka była ubrana w firmową koszulkę, posiadała przypięty identyfikator. Powiedziała do mnie "dzień dobry", podała kwotę do zapłaty. Następnie dała mi paragon i resztę, i powiedziała "dziękuję, zapraszam ponownie".

Aszka

25.07.2012

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu stał...
Przy wejściu stał jeden koszyk, inne znajdowały się przed kasami. Owoce i warzywa na dziale wyglądały świeżo, dostępne były woreczki do pakowania. Półki były przerzedzone, wiele półek było pustych. Dostępny towar był równo poukładany, a ceny były przyporządkowane i umieszczone na listwach pod produktami. Z półki lady chłodniczej wzięłam kilka jogurtów, nie zauważyłam przeterminowanych. Niektóre artykuły były w promocji - oznaczone były żółtymi etykietami z podaną nazwą produktu i ceną. Czynna była jedna kasa, byłam trzecia w kolejce. Kasjerka była ubrana w firmową koszulkę, miała identyfikator. Każdego witała, mówiąc "dzień dobry". Kasjerka podała mi kwotę do zapłaty, następnie wydała resztę i paragon do ręki. Zapytała również, czy potrzebuję reklamówkę. Na koniec obsługi powiedziała do mnie "dziękuję, zapraszam ponownie".

Aszka

21.07.2012

Placówka

Olsztyn, Gotowca 3

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam supermarket RAST,...
Odwiedziłam supermarket RAST, ponieważ dawno już tam nie byłam, a chciałam zrobić szybkie zakupy. Niestety zakupy okazały się wcale nie takie szybkie, ponieważ kolejka przy kasie była bardzo długa ( otwarta była tylko jedna kasa, pomimo tego że ludzi w sklepie było dość sporo). Od ostatniego czasu gdy robiłam tam zakupy wszystkie artykuły zmieniły miejsca, więc trudno mi się było odnaleźć. Asortyment na półkach był bardzo ubogi, odniosłam wrażenie jakby dawno nie mieli żadnej dostawy.Jedynym plusem tego sklepu jest obsługa, która okazuje się być pomocna w odszukaniu produktu, bez robienia tzw. "łaski" jak to bywa w innych sklepach. Oczywiście ceny też nie są zachęcające do robienia zakupów w tym supermarkecie.Ogólnie nie byłam zadowolona

Monika_2095

16.07.2012

Placówka

Mrągowo, Wojska polskiego 22

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do nowego Rastu i mam smutne odczucia na temat tego sklepu. Po pierwsze, sklep ten jest bardzo mały, co mnie zdumiało. Mam wrażenie, że niektóre Biedronki są większe. W Raście było bardzo mało produktów. Nie znalazłam herbaty, którą chciałam kupić i musiałam zadowolić się inną. Ogólnie mówiąc w sklepie były pustki. Później, będąc już w domu, przeczytałam w Internecie, że firma Bomi, która jest właścicielem Rastów, zgłosiła wniosek o upadłość. Pomyśłałam, że to chyba dlatego w sklepie panowały pustki. Zastanawiam się tylko, po co otwierać nowy sklep, skoro chwilę później ogłasza się upadłość? Smutne.

zarejestrowany-uzytkownik

13.07.2012

Placówka

Olsztyn, Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Zajechałem do tego...
Zajechałem do tego marketu, tylko dla tego, iż jest to jedna z nielicznych placówek realizujących bony ticets premium w Mrągowie. Jak zwykle w celu upewnienia się, iż bony zostaną zrealizowane zapytałem pracownika obsługi czy zrealizuje moje bony... Niestety... Pani powiedziała, że tych bonów już nie przyjmują. Wyszedłem ze sklepu i zadzwoniłem do wydawcy bonów z pytaniem czy punkt powinien ten bon zrealizować.... jak się okazało bon powinien być zrealizowany... jednak ja już nie zajadę do tego sklepu po jakiekolwiek zakupy.

Paweł_1456

02.06.2012

Placówka

Mrągowo, Wojska polskiego 22

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu była...
Przy wejściu była aktualna gazetka reklamowa, ale za to nie było koszyków - wszystkie stały przy kasach. Pierwszy koszyk miał połamany uchwyt, więc musiałam wziąć drugi. Na dziale z wędlinami nie było kolejki, więc pracownica obsłużyła mnie od razu. Kiedy podeszłam do lady, zapytała "słucham?". Poprosiłam o kiełbasę śląską z promocji i sprzedawczyni zapakowała mi dwie do woreczka. Pakowała, mając na dłoni foliowy woreczek. Pracownica powiedziała, że kiełbasa jest świeża, inne produkty leżące w ladzie również wyglądały na świeże i miały ceny. Z lady chłodniczej wzięłam śmietanę, termin ważności był długi, bo 3-tygodniowy. Cena znajdowała się na listwie pod produktem. Półki lady chłodniczej były pełne, nie zauważyłam żadnych luk. Alejki między regałami były drożne, nie zauważyłam żadnych kartonów. Podłoga była czysta. Czynna była jednak kasa, byłam trzecia w kolejce i czekałam około 5 minut. Kasjerka była ubrana w firmowy strój i miała identyfikator. Powiedziała "dzień dobry", zeskanowała moje zakupy i podała kwotę do zapłaty, a następnie kwotę reszty, którą dała mi do ręki z paragonem. Na koniec obsługi powiedziała "dziękuję".

Aszka

24.05.2012

Placówka

Olsztyn, Gotowca 3

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu stały...
Przy wejściu stały koszyki i dostępna była gazetka reklamowa. Na dziale warzywa-owoce wzięłam kilka cytryn. Cena była umieszczona nad pojemnikiem z owocami. Na dziale dostępne były woreczki foliowe. Owoce i warzywa wyglądały świeżo. Musiałam też kupić mąkę. Cena mąki była umieszczona na listwie pod produktem. Mąka była ustawiona według rodzajów, opakowania były równo ustawione. Półki były czyste, niezakurzone, nie zauważyłam śladów rozsypanej mąki. Kiedy ustawiłam się w kolejce do kasy, byłam trzecia. Otwarta była jedna kasa. Na obsługę czekałam około 5 minut. Pracownica była ubrana w firmowy strój i miała identyfikator. Powiedziała "dzień dobry", zeskanowała produkty i podała kwotę do zapłaty. Zapytała też mnie, czy chciałabym reklamówkę. Wręczyła mi resztę i paragon, a na koniec obsługi powiedziała "dziękuję, zapraszam ponownie".

Aszka

22.05.2012

Placówka

Olsztyn, Gotowca 3

Nie zgadzam się (1)
Zdecydowanie nie jest...
Zdecydowanie nie jest to supermarket dla zmotoryzowanych, w pobliżu sklepu jest bardzo mało miejsc do parkowania, Duży parking jest po przeciwległej stronie ulicy Dworcowej, aby tam się dostać trzeba zrobić długi spacer i praktycznie nie ma szans dojechać tam z koszem na kółkach, których de facto w sklepie jest mało. W środku było bardzo dużo ludzi robiących zakupy. Przed kasami były kilku osobowe kolejki, na 6 kas, czynnych było 3, przeszkadzało to w swobodnym poruszaniu się w ich pobliżu W sklepie jest duże zagęszczenie regałów, półek i chłodni, więc przy dużej ilości kupujących trzeba uważać aby mijając się z innymi klientami, czegoś nie zahaczyć. Problem robi się większy, kiedy personel wykłada i uzupełnia towar.Ogromnym plusem , jest tu duży wybór wędlin były one ładnie wyeksponowane i co najważniejsze wyglądały na świeże.Szkoda tylko, że obsługiwały tam tylko 2 panie, gdyż czas oczekiwania na obsłużenie bardzo się wydłuża. Zawsze też mają tu dobre promocje gazetowe. Jak na supermarket, sklep nie jest duży, za to asortyment jest różnorodny – jak to w marketach sieciowych. Można kupić schłodzone napoje i piwo. Generalnie wszystkie stoiska wyglądały na starannie posprzątane, było czysto, towary ładnie poukładane,brakowało trochę większej ilości woreczków na stoisku warzywnym i z pieczywem. Personel sklepu, czysto i schludnie ubrany. Wszystkie panie, które mnie obsługiwały były bardzo miłe. Widoczni są tu też panowie z ochrony.

zarejestrowany-uzytkownik

02.05.2012

Placówka

Olsztyn, Żołnierska 43

Nie zgadzam się (0)
Przed sklepem stało...
Przed sklepem stało kilka osób, rozglądali się za dużymi koszykami, niestety wszystkie z nich były w użyciu. W środku sklepu bardzo dużo ludzi, jednak nie było braków towaru na półkach. Na dziale z wędlinami jak zwykle bardzo duża kolejka, tylko 2 Panie obsługiwały klientów, więc trzeba było poczekać prawie 10 minut na swoją kolej. Przy kasach podobnie, pomimo wielu klientów tylko 5 kas było czynnych. Przy kasie okazało się, że cena produktu który chciałem nabyć ( tabletki musujące plusz) nie zgadza się z ceną w półce ( produkt okazał się droższy o 1,59 zł ). Pani kasjerka zaproponowała wezwanie przełożonej w celu zweryfikowania sytuacji, jednak ze względu na długą kolejkę do kasy za mną zrezygnowałem z ubiegania się o zwrot różnicy z tego tytułu. Pani kasjerka podziękowała za informację i przeprosiła za zaistniałą sytuację. Pomimo tego zdarzenia śmiało mogę polecić robienie zakupów w tym sklepie, ze względu na zawsze świeży towar, szeroki wybór produktów oraz przyjazną klientowi obsługę.

Bartłomiej_294

29.04.2012

Placówka

Olsztyn, Kanta 12

Nie zgadzam się (1)
Wszedłem do sklepu...
Wszedłem do sklepu z zamiarem zrobienia małych zakupów spożywczych w szczególności wędlin. Na stoisku z wędlinami brakowało 2 pozycji z gazetki promocyjnej. Przede mną stały 3 osoby w kolejce. Myślałem, że zostanę szybko obsłużony, niestety czas oczekiwania był długi. Stoisko rzekomo obsługiwały dwie ekspedientki, a faktycznie jedna , która robiła to bardzo ślamazarnie- aczkolwiek była miła i uprzejma, a druga zajęta była jakimiś czynnościami porządkowymi na dziale z mięsem. Kilka kawałków wędlin wyeksponowanych do sprzedaży w ladach chłodniczych nie wyglądało apetycznie, były nadgryzione zębem czasu. Następnie, idąc po dalsze produkty z listy zakupów obszedłem cały sklep. Pieczywo nie spełniało moich oczekiwań, prawdopodobnie leżało tam od rana i było już trochę wyschnięte, żeby nie mówić czerstwe.Między stoiskami chodził ochroniarz, nie widziałem żadnej ekspedientki oprócz wspomnianych na dziale z mięsem i wędlinami oraz pani przy kasie i alkoholach. W sklepie był czysto, asortyment był zróżnicowany , znalazłem też kilka półek z towarami ekskluzywnymi typu dobra oliwa, oliwki, dodatki do kuchni chińskiej, azjatyckiej itd. Pani przy kasie radziła sobie szybko i rewelacyjnie w porównaniu do ekspedientki z działu z wędlinami. Przywitała się, zapytała czy potrzebuję reklamówkę, zaproponowała jakiś promocyjny produkt w dobrej cenie. Można też tu kupić warzywa, owoce i prasę. Dużym plusem jest to, że przed sklepem jest dużo miejsc parkingowych a sklep jest idealnym miejscem na zakupy dla jadących przelotową trasą na Szczytno, Łomże, Augustów, Suwałki itd.

zarejestrowany-uzytkownik

24.04.2012

Placówka

Olsztyn, Żołnierska 43

Nie zgadzam się (0)
Niektóre produkty posiadają...
Niektóre produkty posiadają zawyżone ceny. Półki są zawsze zapełnione , wędliny są świeże i za to daję największy plus. Ekspedientki sprzedające na dziale sery/wędliny są miłe , wyrozumiałe lecz czasami zapominają komu sprzedają towar i podchodzą do kogoś innego. Nie znalazłam jeszcze produktu przeterminowanego . Bardzo często tam kupuję i nie zamierzam tego zmienić .

Karolina_1366

16.04.2012

Placówka

Olsztyn, Gotowca 3

Nie zgadzam się (0)

RAST

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż RAST?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.