Jestem ( a uściślając- BYLEM) klientem Telepizzy od ponad roku. W tym czasie zawsze bylem zadowolony z obsługi. Zamówienia odbywały się płynnie, a personel był miły. W ostatnim czasie jednak zdarzały się opóźnienia w dostawach. Wczoraj przy zamówieniu z dostawa przez internet miałem dostać pizze po 45 minutach od zamówienia, dodatkowo nie wspomniano ani słowa o opłacie za dowóz. Gdy minęło około 10 minut zadzwoniono do mnie z potwierdzeniem zamówienia i usłyszałem od pani ze dowóz będzie kosztował 4 zł oraz, ze czas oczekiwania to maksymalnie 1 h i 15 min. (pani powiedziała ze maja duży ruch i postarają się jak najszybciej). Nie wytraciło mnie to z równowagi ( choć oplata i czas oczekiwania były niezgodne z tym co pisano na portalu owej pizzerii). Gdy minęła 1 h i 40 min. postanowiłem zadzwonić. Po krótkiej rozmowie z kasjerka, w słuchawce odezwała się kierowniczka zmiany, która była bardzo nieprzyjemna. Oczekiwałem konkretnej odpowiedzi- kiedy pojawi się kierowca i czy mogę liczyć na jakaś rekompesate. Niestety Pani nie potrafiła powiedzieć nic konkretnego- mało tego- zachowała się bardzo nieprzyzwoicie i rozłączyła się ze mną słowami "PRZERYWA PANA, NIE SŁYSZĘ PANA". Odniosłem wrażenie ( a w zasadzie jestem tego pewien)ze słowa były wypowiedziane ironicznie, a rozmowa zakończona przez panią "Kierownik" specjalnie, aby uniknąć dalszej rozmowy ze mną. Po następnym telefonie nikt nie odebrał. Ja po prostu oczekiwałem jakiegoś wytłumaczenia, mały rabat w związku z długim czasem oczekiwania. Dostawa dotarła po ponad 2 godzinach po zamówieniu. To było moje ostatnie zamówienie na tym portalu i w lokalach tej firmy. I szczerze każdemu będę odradzał zamówień z TELEPIZZY z lokalu położonego przy ul. Krzemowej.
Wśród istniejącej konkurencji na rynku, sklep marki RTV EURO AGD radzi sobie całkiem dobrze. Przyciąga klienta promocjami, a zaskakuje cenami- każdy znajdzie tu coś na swoją kieszeń. Asortyment jest zróżnicowany cenowo, ale również jakościowo. Produkty są ułożone przejrzyście, widoczne są ceny. Żółte etykiety doskonale sygnalizują aktualną promocję. Podłoga i wykładziny były czyste. Sprzedawca na sali sprzedaży zapytany o walory jakościowe jednego z produktu był rzetelny. Solidnie przedstawił najważniejsze informacje i doradził zakup najlepszych dodatków niezbędnych przy użytkowaniu. Wizyta byłaby oceniona bardzo wysoko, gdyby nie zachowanie kasjerki. Podchodząc do kasy czekałam chwilkę- przede mną stała jedna osoba. Jednak kiedy odeszła, czekałam jeszcze dłuższą chwilę na to, aby kasjerka rozpoczęła kasowanie (to był zakup jednego produktu!). W trakcie obsługi rozmawiała z inną panią z personelu, całkowicie nie zwracając uwagi na mnie, nie nawiązała ani jednego kontaktu wzrokowego. Jako klient poczułam się zlekceważona. Mimo wszystko podziękowałam za obsługę. Nie doczekałam się jednak odpowiedzi, nie usłyszałam również słów pożegnania. Ten jeden, ale jakże ważny element obsługi kuleje w tym sklepie. Do poprawy!
Świąteczny klimat wita wszystkich klientów już u wejścia do galerii Morena. Hipermarket Carrefour pod tym względem również nie odstaje. Biorąc pod uwagę okres, który trwa można wnioskować, że kierownictwo stanęło na wysokości zadania wprowadzając do sklepu świąteczny asortyment. Uwagę jednak przykuwa bałagan na półkach oraz koszach ekspozycyjnych. Rzeczy są przemieszane, ciężko odnaleźć właściwe rozmiary oraz ceny. Odzież zapakowaną nie można przymierzyć więc trzeba kupować "w ciemno", a ewentualne zwroty towaru są utrudnione. Personel proponuje jedynie inne zakupy w kwocie danego towaru do zwrotu. Produkty typu non - food są ułożone na stosach palet- nie jest to zbyt estetyczne. Towar spożywczy jest poukładany w półkach przejrzyście. Niestety personel pozostawia wiele do życzenia. Panowie, którzy zwożą palety z towarem na sklep jeżdżą bardzo szybko, to klienci muszą uważać na wózek, a nie odwrotnie. Panie pracujące za ladami chłodniczymi są nieuprzejme i bez uśmiechu. Już ok godz. 20.30 nie wyrażały chęci do pokrojenia wędlin. Obsługa w dziale kas jest poprawna. Kasjerzy kasują sprawnie i dokładnie, jednak rzadko można usłyszeć od kogoś - "dzień dobry" czy "dziękuję". Carrefour przedstawia zawsze bardzo ciekawą ofertę cenową, dobrym pomysłem przyciągającym zapewne klientów jest akcja- "Kasa wraca jak bumerang".Dobrze by było, gdyby jeszcze personel dołożył starań i poprawił jakość swojej pracy.
Bardzo często odwiedzam sklep Pepco w centrum handlowym "Wiki". Moja dzisiejsza wizyta była bardzo podobna do pozostałych. Sklep czysty i zadbany. Towar jest ułożony na półkach przejrzyście, bardzo dobrym pomysłem ze strony firmy jest ułożenie asortymentu kolorystycznie. Przechodząc między półkami daje się odczuć wszystkie kolory tęczy. Etykiety cenowe są widoczne. Panie z obsługi są zawsze życzliwe i uśmiechnięte. Niestety, dziś kiedy potrzebowałam pomocy ze strony sprzedawcy, nie mogłam nikogo znaleźć na sali sprzedaży oprócz kasjerki. Ceny w Pepco są przystępne, a jakość obsługi ogólnie rzecz biorąc zachęcająca, dlatego moja ocena jest pozytywna.
W ciągu poszukiwań obuwia zimowego, natrafiłam na sklep Rossignol- quiksilver w Galerii Bałtyckiej- wzór obsługi klienta. Panie pracujące tam od razu zauważyły moją obecność. Dały mi czas na obejrzenie towaru, a potem jedna z nich z uśmiechem na twarzy zaproponowała mi pomoc. Z chęcią skorzystałabym z oferty jednak ceny na to nie pozwoliły. Są naprawdę wysokie i nie na każdy portfel. Polecam ten sklep, jest czysty, zadbany, towar ładnie wyeksponowany, a personel naprawdę kompetentny.
W poszukiwaniu obuwia zimowego wstąpiłam do sklepu "Ryłko" w Galerii Bałtyckiej. Niesamowicie zawiodła mnie tamtejsza jakość obsługi. Wchodząc do sklepu nie zostałam zauważona, ponieważ dwie ekspedientki rozprawiały ze sobą na "ważne" tematy. Oburzyła mnie ich zamknięta postawa- miały założone ręce i totalnie nie zajmowały się klientami. Gdy poprosiłam o swój rozmiar buta, pani tak na mnie spojrzała, że poczułam się niesamowicie winna, że nie mogę sobie sama poradzić. Po tej wizycie nie mam ochoty już ich odwiedzać. Sklep był czysty i zadbany, ale to jedyny plus tego lokalu. Ceny są bardzo wysokie w stosunku do niskiej jakości obsługi.
Moja ostatnia wizyta w lokalu Mc Donald`s należała do średnio udanych. W lokalu czysto i schludnie. Personel był ubrany w zadbaną odzież roboczą. Obsługa rzetelna i kompetentna. Została mi zaproponowana w pełni dostępna oferta w konkurencyjnych cenach. Na jedzenie czekałam ok. 8 minut, więc nie wzbudziło to moich zastrzeżeń. Jednak rzeczą, która wpłynęła na niekorzyść tego lokalu był fakt obecności rumuńskiej matki z dziećmi. Przez czas trwania całej mojej wizyty, chodzili po restauracji pochodząc do tych, którzy akurat jedli i prosili o pieniądze. Obsługa nie zareagowała, a uważam, że powinna. Korzystając z usług światowego Mc Donalds`a bardzo się zawiodłam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.