Opinia użytkownika: Magdalena_2273
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Jestem ( a uściślając- BYLEM) klientem Telepizzy od ponad roku. W tym czasie zawsze bylem zadowolony z obsługi. Zamówienia odbywały się płynnie, a personel był miły. W ostatnim czasie jednak zdarzały się opóźnienia w dostawach. Wczoraj przy zamówieniu z dostawa przez internet miałem dostać pizze po 45 minutach od zamówienia, dodatkowo nie wspomniano ani słowa o opłacie za dowóz. Gdy minęło około 10 minut zadzwoniono do mnie z potwierdzeniem zamówienia i usłyszałem od pani ze dowóz będzie kosztował 4 zł oraz, ze czas oczekiwania to maksymalnie 1 h i 15 min. (pani powiedziała ze maja duży ruch i postarają się jak najszybciej). Nie wytraciło mnie to z równowagi ( choć oplata i czas oczekiwania były niezgodne z tym co pisano na portalu owej pizzerii). Gdy minęła 1 h i 40 min. postanowiłem zadzwonić. Po krótkiej rozmowie z kasjerka, w słuchawce odezwała się kierowniczka zmiany, która była bardzo nieprzyjemna. Oczekiwałem konkretnej odpowiedzi- kiedy pojawi się kierowca i czy mogę liczyć na jakaś rekompesate. Niestety Pani nie potrafiła powiedzieć nic konkretnego- mało tego- zachowała się bardzo nieprzyzwoicie i rozłączyła się ze mną słowami "PRZERYWA PANA, NIE SŁYSZĘ PANA". Odniosłem wrażenie ( a w zasadzie jestem tego pewien)ze słowa były wypowiedziane ironicznie, a rozmowa zakończona przez panią "Kierownik" specjalnie, aby uniknąć dalszej rozmowy ze mną. Po następnym telefonie nikt nie odebrał. Ja po prostu oczekiwałem jakiegoś wytłumaczenia, mały rabat w związku z długim czasem oczekiwania. Dostawa dotarła po ponad 2 godzinach po zamówieniu. To było moje ostatnie zamówienie na tym portalu i w lokalach tej firmy. I szczerze każdemu będę odradzał zamówień z TELEPIZZY z lokalu położonego przy ul. Krzemowej.