Opinia użytkownika: Magdalena_2273
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Świąteczny klimat wita wszystkich klientów już u wejścia do galerii Morena. Hipermarket Carrefour pod tym względem również nie odstaje. Biorąc pod uwagę okres, który trwa można wnioskować, że kierownictwo stanęło na wysokości zadania wprowadzając do sklepu świąteczny asortyment. Uwagę jednak przykuwa bałagan na półkach oraz koszach ekspozycyjnych. Rzeczy są przemieszane, ciężko odnaleźć właściwe rozmiary oraz ceny. Odzież zapakowaną nie można przymierzyć więc trzeba kupować "w ciemno", a ewentualne zwroty towaru są utrudnione. Personel proponuje jedynie inne zakupy w kwocie danego towaru do zwrotu. Produkty typu non - food są ułożone na stosach palet- nie jest to zbyt estetyczne. Towar spożywczy jest poukładany w półkach przejrzyście. Niestety personel pozostawia wiele do życzenia. Panowie, którzy zwożą palety z towarem na sklep jeżdżą bardzo szybko, to klienci muszą uważać na wózek, a nie odwrotnie. Panie pracujące za ladami chłodniczymi są nieuprzejme i bez uśmiechu. Już ok godz. 20.30 nie wyrażały chęci do pokrojenia wędlin. Obsługa w dziale kas jest poprawna. Kasjerzy kasują sprawnie i dokładnie, jednak rzadko można usłyszeć od kogoś - "dzień dobry" czy "dziękuję". Carrefour przedstawia zawsze bardzo ciekawą ofertę cenową, dobrym pomysłem przyciągającym zapewne klientów jest akcja- "Kasa wraca jak bumerang".Dobrze by było, gdyby jeszcze personel dołożył starań i poprawił jakość swojej pracy.