Quiksilver - Rossignol

(4.02)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (19 z 26)

Kolejna wizyta w...
Kolejna wizyta w sklepie zakończona pozytywnym wrażeniem. Pracownicy dysponują wiedzą na temat odzieży zwykłej i sportowej, chętnie wspierają przy wyborze produktu. Jednocześnie nie są natrętni, oferując co chwilę pomoc. Pomieszczenie nowoczesne i ciekawie rozplanowane.

Jimmy_1

07.09.2016

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (0)
Fajny sklep, tylko...
Fajny sklep, tylko drogi. Spory wybór oryginalnych ciuchów. Obsługa ok.

Krzysztof_1558

20.10.2013

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)
Byłem w tym...
Byłem w tym sklepie obsługiwany 2 dni temu.Poszukiwałem konkretnego modelu koszulki.Bez kolejki ,zostałem obsłużony przez miłą pracowniczkę w sympatycznej atmosferze.Konkretnego modelu sklep nie posiadał choć sprawia wrażenie dobrze wyposażanego.Miejsce zdecydowanie zadbane i czyste, gdzie przyjemnie poszperać za fajnymi ciuchami.

Piotr_2045

04.09.2013

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Obsluga nie zna...
Obsluga nie zna sie na sprzecie co w takim sklepie jest to podstawa. Jedynie chlopak w krakowskiej potrafi doradzic w sprzecie. Po wejsciu do sklepu i przebieraniu przez ponad 10 minut oblsuga/dziewczyna wolala wyrownywac kurtki w koncu zapytalam ja o deske snowbordowa nie potrafila sklecic jednego zdania, zawalala chlopaka ktory akurat byl na zapleczu- jedyna osoba ktora wnosi do tego sklupu wiedzie i pozytywny wizerunek. Dodatkowo panuje zasada ty tu jestes dla nas a nie my dla ciebie (nawet na bazarze obsluga jest bardziej milsza)

zarejestrowany-uzytkownik

14.01.2013

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Jak tylko weszłam,...
Jak tylko weszłam, powitał mnie skupiony co prawda przy kasie, ale uśmiechnięty i otwarty personel. Sklep ma przestrzeń, dlatego klient może czuć się tutaj wyluzowany, bez świadomości bycia pod targetowym obstrzałem. Nowa kolekcja jest,bezzmiennie, wykonana z dobrych gatunkowo tkanin.Towar jest ciekawie zaaranżowany, dokładnie poukładany, a metka na każdym produkcie łatwa do znalezienia,posiadająca czytelną cenę. Przymierzalnie czyste. Całokształt perfekcyjny, bez zarzutu. Miło jest dostać 10 % rabatu wynikającego z faktu bycia stałym klientem:).

Harpaganica

26.10.2012

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (1)
Podczas ostatniej wizyty...
Podczas ostatniej wizyty w butiku zakupiłem plecak. Sklep ten nie należy może do najtańszych, ale plecaki mają bardzo dobre, o czym przekonałem się używając poprzedniego. Sam sklep jest bardzo ładny, czysty, towery logicznie ułożone oraz łatwo jest się w nich odnaleźć. Personel miły i pomocny, generalnie bardzo wszystko profesjonalne:) Polecam

Lubosz

02.10.2012

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Tendencyjnie-jak to ja-poszukiwałam...
Tendencyjnie-jak to ja-poszukiwałam towaru,który upatrzyłam sobie w internecie.Nowa kolekcja zapełniła sporą powierzchnię sklepu.Sprzedawcy byli zajęci rozkładaniem towaru lub kasowaniem.Gdy podeszłam do pani z obsługi i zapytałam o poszukiwana rzecz,ta od razu zaprosiła mnie,byśmy dany towar sprawdziły w komputerze.Okazało się,że w tym sklepie już go nie otrzymam.Pani wzięła ode mnie nr telefonu,obiecując research wśród innych salonów w Polsce.Tak jak obiecała,po kilku godzinach oddzwoniła z pełną informacją.

Harpaganica

24.09.2012

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Zachęcony letnią promocją...
Zachęcony letnią promocją wybrałem się do mojego ulubionego sklepu Quicksilver zlokalizowanego w centrum handlowym Arkadia. Wnętrze sklepu sprawiało miłe wrażenie było czysto a ubrania ładnie wyeksponowane. Uwagę moją przykuły klapki "japonki", które akurat były mi potrzebne na wypady na basen. Po dłuższym buszowaniu wśród rozmiarów i modeli nie znalazłem interesującej mnie pary. Jednak pani podeszła do mnie dopiero na moją prośbę pomimo, że w sklepie nie było dużo klientów. Była bardzo miła sprawdziła dostępność mojego rozmiaru poinformowała o chwilowym braku, ale nie zaproponowała alternatywnego rozwiązania. Ogólnie wrażenie bardzo dobre jedyny minus to małe zaangażowanie personelu.

Szymon_197

31.08.2012

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest średnio...
Sklep jest średnio widoczny. Na wejściu nie zostałam przywitana. Ceny - bardzo wysokie, brak promocji (a przynajmniej takich nie dostrzegłam...). Ceny neizbyt dobrze widoczne. Obsługa ubrana przecietnie, sytlowo. Czyusta podłoga, średnie oświetlenie. Wybór rzeczy - średni. Jakościowo ok. Regałki czyste.

zarejestrowany-uzytkownik

31.07.2012

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest ...
Sklep jest zewnątrz obity panelami przez to jest dość wyróżniający się wśród szarych murów sąsiednich budynków. W pomieszczeniu asortyment jest bardzo kolorowy i typowo młodzieżowy. Oprócz odzieży sportowej można znaleźć tam również koszule męskie. Ceny są dość wysokie, bo np. klapki japonki kosztują 99 złotych. W sklepie znajdowały się dwie młode osoby niezbyt wyróżniajace się na tle klientów strojem oraz starszy mężczyzna który prowadził aktywną sprzedaż zwracając się do klientów na "ty". Rozglądając się po sklepie podążała za nami jak cień młoda kobieta, która po chwili powiedziała "jak będziecie potrzebować pomocy o pytajcie", więc można uznać to za oferowanie pomocy.

Asupra

28.06.2012

Placówka

Częstochowa, Dąbrowskiego

Nie zgadzam się (0)
Polecam zakupy w...
Polecam zakupy w sklepie Quick Silver w Fashion Hous'ie. Obsługa przemiła, bardzo pomocna. Kupowałem w tym sklepie czapke. Obsługa okazała się pomocna, wytłumaczono mi jaki to model, z jakiej kolekcji, dlaczego tak 'niska' cena :) Oczywiście obsługa nie omieszkała zapytać, czy nie potrzeba mi czegoś jeszcze, ale nie było to natarczywe, wręcz bardzo miłe. Otoczenie sklepu schludne, ciuchy, akcesoria poukładane - robi wrażenie. Polecam zakupy w tym sklepie.

Bartłomiej_285

02.04.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu Quicksilver-Rossignol po zakup kurtki snowboardowej. Muszę przyznać iż byłam bardzo miło obsłużona, sprzedawca od razu do mnie podszedł, zapytał czego potrzebuję, podał mi kilka wskazówek jak wybrać kurtkę, aby spełniała moje potrzeby. Pokazał, doradził, dobrał rozmiar. Bez wahania zakupiłam poleconą kurtkę:) Sprzedawca okazał się znać na swojej pracy i towarze, który oferuje. Jestem zadowolona z zakupu oraz z jakości obsługi w tym sklepie. Polecam.

Patrycja_456

09.02.2012

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
W Centrum Handlowym...
W Centrum Handlowym Klif w Gdyni znalazłem salon Rossignol/Quiksilver. Do wizyty w tym sklepie skłoniły mnie wybrane wcześniej torby podróżne. Byłem wówczas zadowolony z poziomu obsługi w tym sklepie, dlatego chętnie się tu wybrałem, aby dokonać zakupu. Personel powitał mnie mówiąc „dzień dobry” i zaoferował swoją pomoc. Podobało mi się, że w lokalu panował porządek, a sala była dobrze oświetlona, dzięki temu w pomieszczeniu było przestronnie i przyjemnie. Oferta salonu była bardzo bogata i można tam było kupić bardzo różnorodne torby podróżne, okulary, zegarki i inne akcesoria. Ceny towaru kształtowały się na wysokim poziomie. Nic nie wybrałem i podziękowałem. Sprzedawczyni podziękowała i zaprosiła do następnej wizyty.

zalogowany_użytkownik

13.12.2011

Placówka

Gdynia, al. Zwycięstwa 256

Nie zgadzam się (0)
W ciągu poszukiwań...
W ciągu poszukiwań obuwia zimowego, natrafiłam na sklep Rossignol- quiksilver w Galerii Bałtyckiej- wzór obsługi klienta. Panie pracujące tam od razu zauważyły moją obecność. Dały mi czas na obejrzenie towaru, a potem jedna z nich z uśmiechem na twarzy zaproponowała mi pomoc. Z chęcią skorzystałabym z oferty jednak ceny na to nie pozwoliły. Są naprawdę wysokie i nie na każdy portfel. Polecam ten sklep, jest czysty, zadbany, towar ładnie wyeksponowany, a personel naprawdę kompetentny.

Magdalena_2273

03.12.2011

Placówka

Gdańsk, Ul. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (2)
3 grudnia około...
3 grudnia około godziny 12:23 wszedłem do sklepu QuikSilver, który ma do zaoferowania zimową odzież męską i damską. Szukając kurtki na zimę, zacząłem przeglądać męskie kurtki. Z całego asortymentu zainteresowały mnie dwie kurtki, jednakże jedna z nich odpadła siłą rzeczy, ponieważ nie było konkretnego rozmiaru. Na szczęście druga pasowała idealnie. Po kilku minutach mierzenia, sprawdzania dostępnych kieszeni oraz debatowaniem w myślach czy kurtka będzie odpowiednio ciepła na obecną pogodę, zdecydowałem się na zakup. Co prawda koszt wynosił dokładnie 589zł, jednakże stwierdziłem, iż za jakość trzeba płacić i dokonałem płatności kartą. Teoretycznie wszystko odbyło się bardzo dobrze. Jednakże, chciałbym jeszcze dopisać kilka zdań dotyczących niskiej oceny personelu. Przez cały okres zakupu, pomimo tego, iż byłem jedyną osobą w sklepie, wszystkie sprzedawczynie nie zainteresowały się moją obecnością w sklepie. Zabrakło nawet wejściowego: "Dzień dobry". Podczas wyboru kurtki, również nie zwrócono na mnie uwagi, dlatego w momencie kiedy byłem zainteresowany dwoma modelami kurtek, sam poprosiłem jedną z Pań o pomoc w poszukiwaniu rozmiaru. Jak już wcześniej wspomniałem, zainteresowałem się dwoma modelami kurtek, z czego jednego modelu nie było w sklepie. Mimo faktu, iż rozmiar kurtki, która mi się bardziej podobała był w sklepie, sprzedawczyni nie spytała się nawet, czy sprawdzić model drugiej kurtki, czy jest dostępny w innym sklepie - a wiem, że sklepy tego typu (sieciówki) mają wspólną bazę asortymentu i można sprawdzić w komputerze czy model i rozmiar jest dostępny w innym sklepie. Zadałem jeszcze jedno pytanie dotyczące gwarancji produktu i jego ewentualnego zwrotu - odpowiedź uzyskałem, jednakże padła ona na zasadzie "odpowiem, ale nic mi się nie chce". Jeśli chodzi o asortyment, ceny i czas obsługi polecam sklep. Natomiast kompetentnej i miłej obsługi tam nie zastałem. Chyba, że trafiłem na "ciężką" zmianę.

zarejestrowany-uzytkownik

15.12.2010

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (2)
Wczoraj wybrałam się...
Wczoraj wybrałam się do tego sklepu kupić kurtkę na narty. Byłem mile zaskoczona poziomem wiedzy sprzedawcy, który mnie obsługiwał. Odpowiadał na wszystkie moje pytania w konkretny i zwięzły sposób. Transakcja przebiegła szybko i bez problemowo. Co do sklepu to według mnie jest to najlepszy sklep tej marki w Krakowie. Jest tam najlepsza obsługa i najwięcej produktów.

Ewa_802

17.11.2010

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (3)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z moim partnerem do sklepu Quicksilver-Rossignol w Galerii Bałtyckiej. Przyciągneła nas ciekawa wystawa. W sklepie było pusto, przypuszczam, że powodem niepopularności tego sklepu są wysokie ceny. Pomimo że byliśmy jedynymi Klientami Pani stojąca za kasą nie przywitała nas, natomiast sprzedawcy składający ciuchy spojrzeli jedynie jak na złodzei. Wnętrze sklepu było bardzo ładne, nowoczesne półki, ciuchy ładnie poskładane, wszystkie wieszaki były zawieszone w jedną stronę i wisiały idealnie równo, szklane półki a także lustra były bardzo czyste, żadnego kurzu ani smug. Odzież kolorowa, wesoła, wyróżniająca się spośród innych marek. Niestety zachowanie personelu było dość zniechęcające.. brak uśmiechu, brak inicjatywy. Wygląd pracowników średnio schludny do tego smutne, czarne, i co najgorsze za małe koszulki. Niestety nie popisywali się także wiedzą, jedna z Pań zapytana o konkretny rodzaj ciuchów miała problem z odnalezieniem się między wieszakami. Zajęło jej sporo czasu odnalezienie interesującej nas odzieży, kiedy jej się to udało nie potrafiła nas przekonać, że jest warta swojej wysokiej ceny. Zaraz przed naszym wyjściem zjawiła się jeszcze jedna Klientka, przymierzała buty, zerknęłam na nią, pięta wystawała jej na przynajmniej centymetr, widocznie była to ostatnia para gdyż sprzedawczyni powiedziała do swojej Klientki, że "leżą idealnie".. Pani która przymierzała buty podziękowała za nie i wyszła. Pewnie nie wróci już do tego sklepu tak samo jak ja i mój chłopak.

zarejestrowany-uzytkownik

14.09.2010

Placówka

Gdańsk, Ul. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (29)
Mimo widniejącej w...
Mimo widniejącej w sklepie informacji o tym, że sprzedawane buty to ostatnie pary, ekspedientka upewniała się samodzielnie co do możliwych do zakupu rozmiarów. Czynność powtarzałam kilkukrotnie, z różnymi modelami obuwia. Osoba obsługująca nie wykazała objawów jakiejkolwiek irytacji lub zdenerwowania.

Magda_7

25.09.2008

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (22)
Mimo widniejącej w...
Mimo widniejącej w sklepie informacji o tym, że sprzedawane buty to ostatnie pary, ekspedientka upewniała się samodzielnie co do możliwych do zakupu rozmiarów i w sympatyczny sposób przekazywała fakt istniejących lub nie innych sztuk butów do zakupu. Czynność powtarzałam kilkukrotnie, z różnymi modelami obuwia. Osoba obsługująca nie wykazała objawów jakiejkolwiek irytacji lub zdenerwowania.

Magda_7

06.09.2008

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (24)

Quiksilver - Rossignol

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Quiksilver - Rossignol?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.