Podczas mojej wizyty w sklepie znajdowało się około 30 osób. Witryna była czysta, a otoczenie sklepu uporządkowane. W wózkach nie zauważyłem pozostawionych ulotek i papierków. Podłoga w sklepie była czysta. Pojemniki na pieczywo były odpowiednio wypełnione. Owoce i warzywa wyglądały świeżo i były ułożone. W koszykach było bardzo dużo towaru. Kiedy nawiązałem kontakt z pracownikiem (szukałem wkładów do zniczy), sprzedawczyni natychmiast przerwała swoją pracę i zaprowadziła mnie w odpowiednie miejsce. W sklepie nie było rozstawionych nierozpakowanych palet. Kolejka przy jednej z kas sprawnie się posuwała, nie było potrzeby otwierania drugiego stanowiska. Leżące w pobliżu kas gazetki były aktualne. Sprzedawczyni kasująca towary pracowała sprawnie, była uśmiechnięta. Sprawnie wydała resztę, pożegnała mnie i zaprosiła ponownie. Tuż za mną stali młodzi chłopcy, którzy chcieli kupić wódkę. W tym sklepie zawsze młodzież proszona jest o pokazanie dowodu osobistego, co zdarzyło się również w tym przypadku.
Wiedza personelu na bardzo wysokim poziomie. Zachowanie bez zastrzeżeń. Oferta przeciętna.Zbyt długie kolejki braki w obsadzie. Wygląd standardowy tak jak dla banku czyli jak najbardziej zachęcić klienta.
Super sklep obsługa super tak trzymać !!! kasy,super, ostatnio jest dużo kas otwartych nie ma kolejek, miła obsługa, bardzo czysto i poukładane miło robić tam zakupy.
Ceny przy kasie o wiele wyższe niż na półkach, ser na półkach tak stary że spleśniały, obsługa wulgarna STANOWCZO NIE POLECAM!!! Brak przeprosin i rekompensaty w postaci bonów za zbyt długie oczekiwanie w kolejce lub za znalezienie przeterminowanego produktu. W ryżu robaki a w miejscu widocznym odłożone kilkunastodniowe mięso z tzw. białymi robakami "dzikunami" Personel w informacji niekompetentny każdy ubrany inaczej bez firmowych uniformów i plakietek identyfikacyjnych z funkcją oraz imieniem.
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Słupsku. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie. W ramach przeprosin chcielibyśmy zaproponować Panu bon upominkowy do wykorzystania w naszych marketach. Jesli taka forma przeprosin Panu odpowiada, prosimy o podanie adresu, na który moglibyśmy wysłać wspomniany bon. Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze. Pozdrawiamy, Kaufland Team
Pracownicy E.leclerc są...
Pracownicy E.leclerc są bezczelni i pyskują do klientów,oszukują na cenach wprowadzają klienta w błąd, cena wybita na paragonie jest inna do tej zamieszczonej na sklepie, a co do wędlin to są sprzedawane stare nie polecam tego sklepu!!! Ponadto w ogóle nie przyjmują zwrotów to ogromny minus. Wygląd sklepu odstraszający. Na hali puste brudne pułki sklep chyli się ku upadkowi. NIE POLECAM.
Jeśli chodzi o mnie to nie jestem w szoku! . sklep przeciętny młoda sprawna załoga nastawiona przyjemnie do klienta. Asortyment standardowy, miejsce obsługi (kasa) wymaga większego porządku . Pozdrawiam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.