Podczas mojej wizyty w sklepie znajdowało się około 30 osób. Witryna była czysta, a otoczenie sklepu uporządkowane. W wózkach nie zauważyłem pozostawionych ulotek i papierków. Podłoga w sklepie była czysta. Pojemniki na pieczywo były odpowiednio wypełnione. Owoce i warzywa wyglądały świeżo i były ułożone. W koszykach było bardzo dużo towaru. Kiedy nawiązałem kontakt z pracownikiem (szukałem wkładów do zniczy), sprzedawczyni natychmiast przerwała swoją pracę i zaprowadziła mnie w odpowiednie miejsce. W sklepie nie było rozstawionych nierozpakowanych palet. Kolejka przy jednej z kas sprawnie się posuwała, nie było potrzeby otwierania drugiego stanowiska. Leżące w pobliżu kas gazetki były aktualne. Sprzedawczyni kasująca towary pracowała sprawnie, była uśmiechnięta. Sprawnie wydała resztę, pożegnała mnie i zaprosiła ponownie. Tuż za mną stali młodzi chłopcy, którzy chcieli kupić wódkę. W tym sklepie zawsze młodzież proszona jest o pokazanie dowodu osobistego, co zdarzyło się również w tym przypadku.
Wiedza personelu na bardzo wysokim poziomie. Zachowanie bez zastrzeżeń. Oferta przeciętna.Zbyt długie kolejki braki w obsadzie. Wygląd standardowy tak jak dla banku czyli jak najbardziej zachęcić klienta.
Ceny przy kasie o wiele wyższe niż na półkach, ser na półkach tak stary że spleśniały, obsługa wulgarna STANOWCZO NIE POLECAM!!! Brak przeprosin i rekompensaty w postaci bonów za zbyt długie oczekiwanie w kolejce lub za znalezienie przeterminowanego produktu. W ryżu robaki a w miejscu widocznym odłożone kilkunastodniowe mięso z tzw. białymi robakami "dzikunami" Personel w informacji niekompetentny każdy ubrany inaczej bez firmowych uniformów i plakietek identyfikacyjnych z funkcją oraz imieniem.
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Słupsku. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie. W ramach przeprosin chcielibyśmy zaproponować Panu bon upominkowy do wykorzystania w naszych marketach. Jesli taka forma przeprosin Panu odpowiada, prosimy o podanie adresu, na który moglibyśmy wysłać wspomniany bon. Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze. Pozdrawiamy, Kaufland Team
Pracownicy E.leclerc są...
Pracownicy E.leclerc są bezczelni i pyskują do klientów,oszukują na cenach wprowadzają klienta w błąd, cena wybita na paragonie jest inna do tej zamieszczonej na sklepie, a co do wędlin to są sprzedawane stare nie polecam tego sklepu!!! Ponadto w ogóle nie przyjmują zwrotów to ogromny minus. Wygląd sklepu odstraszający. Na hali puste brudne pułki sklep chyli się ku upadkowi. NIE POLECAM.
Jeśli chodzi o mnie to nie jestem w szoku! . sklep przeciętny młoda sprawna załoga nastawiona przyjemnie do klienta. Asortyment standardowy, miejsce obsługi (kasa) wymaga większego porządku . Pozdrawiam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.