Opinie użytkownika (29)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym dokonałem zakupu paliwa na stacji Orlen, mieszczącej się na ulicy Wrocławskiej w miejscowości Góra. Stacja zlokalizowana jest przy wyjeździe z miejscowości, kierunek Rawicz/Wrocław. Stacja jest wyraźnie oznaczona. Posiada łatwy wjazd oraz wyjazd. Perony z dystrybutorami są zadaszone, dostępne są myjki oraz kosze na śmieci. Pracownicy życzliwi oraz profesjonalni. Ceny paliw średnio wyższe ok. 0,05 zł na litrze w porównaniu z podobnymi stacjami w regionie. Podjazd czysty i zadbany, spory parking. Budynek stacji niewielki, dwa stanowiska kasowe. W budynku znajduje się jedna ubikacja. Obiekt otwarty jest 24/7. Na stacji akceptowane są karty płatnicze oraz lojalnościowe. Stacja jest dobrze zaopatrzona (akcesoria samochodowe, płyny eksploatacyjne, kawa, hot-dog, zimne napoje, alkohol). Osobiście chętnie odwiedzam tą stacje. Polecam wszystkim ze względu na lokalizację oraz miłą i profesjonalną obsługę.

Mac

11.04.2010

ORLEN

Placówka

Góra, Wrocławska 80

Nie zgadzam się (18)
Kupiłem pierścionek w...
Kupiłem pierścionek w salonie W.KRUK mieszczącym się w galerii handlowej "Magnolia" przy ul. Legnickiej we Wrocławiu. W dokonaniu wyboru pomogła mi pracownica salonu. W sympatyczny i fachowy sposób zaprezentowała mi gamę interesujących mnie produktów. Sposób obsługi i podejście do klienta zasługują na słowa uznania. Cena produktów jest porównywalna z konkurencyjną siecią APART. W okresie, w którym dokonałem zakupu obowiązywała promocja. Za każdy zakup powyżej 500 zł otrzymuje się kupon wysokości 100 zł upoważniający do zakupów w sieci W.KRUK. Ponadto klient może nieodpłatnie, po okresie 1 roku oddać zakupiony produkt do profesjonalnego czyszczenia. Ewentualna zmiana rozmiaru pierścionka również jest bezpłatna. Niestety okres oczekiwania na usługę jest długi. W moim przypadku (zmniejszenie średnicy) okres oczekiwania wyniósł by ponad miesiąc. Asortyment jest uboższy w porównaniu z salonem mieszczącym się przy rynku we Wrocławiu. Salon (Legnicka) nie ma w ofercie zegarków renomowanych marek. Reasumując polecam ten punkt ze względu na jakość obsługi. Profesjonalizm i życzliwość pracownic salonu zachęcają do zakupów. Osoby zainteresowane zakupem zegarka odsyłam do salony przy rynku.

Mac

29.12.2009

W.Kruk

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (23)
Abonentem sieci Orange...
Abonentem sieci Orange jestem od 14 miesięcy. Generalnie z wyboru abonamentu oraz aparatu jestem zadowolony. Abonament wysokości 100 zł (Orange dla Firm). Aparat Nokia E51 nigdy mnie nie zawiódł. Jakość rozmów jest doskonała a bateria wyjątkowo trwała. Z dodatkowych opcji wybrałem usługę BlackBerry. Usługa ta pozwala na odbieranie (w czasie rzeczywistym) i wysyłanie wiadomości e-mail przez telefon. Koszt 19,90 zł. Teoretycznie, uruchamiając tę usługę, nie musimy się martwic o dodatkowe koszty, wynikające ze stałego połączenia z Internetem. W moim przypadku było tak przez 11 miesięcy. Kiedy otrzymałem fakturę z kwotą wyższą o 50 zł, zignorowałem ten fakt, tłumacząc sobie "może więcej dzwoniłem". Kolejna faktura była wyższa o 150 zł. Ten fakt już mnie poważnie zaniepokoił. W pierwszej kolejności zalogowałem się na stronie operatora. Sprawdziłem historię moich połączeń. Okazało się, że aparat co 30 min. łączy się z Internetem i pobiera 100 kb. Koszt 0,12 zł. A proceder ten trwał ponad miesiąc. Funkcja BlackBarry, która wykluczała takie naliczanie kosztów, przestała działać. Zadzwoniłem na infolinie *600 (doradca Karol W., rozmowa 03-11-09 godz. 13:14) i poinformowałem o tym fakcie. Doradca, z którym przeprowadziłem rozmowę, zdawkowo polecił mi zmianę ustawień telefonu "w połączeniach zmieni Pan nazwę punktu dostępowego do Internetu, wykasuje połowę nazwy i powinno działać". Niestety diagnoza okazała się nietrafna. Udałem się wówczas do najbliższego salonu Orange w miejscowości Góra. Poinformowałem pracowniczkę ww. punktu o moim problemie. Pani sprzedawczyni nie potrafiła mi pomóc. Poprosiła jednak o radę mężczyznę znajdującego się w salonie (sprawiał wrażenie kogoś w rodzaju serwisanta, pracował na laptopie podpiętym do jednostki w salonie). Muszę przyznać, że z zaangażowaniem zajął się sprawą. Udostępniłem mu telefon. Po krótkiej analizie odkrył, że aparat samoczynnie przełącza się z trybu "nie łącz" w tryb "połącz co 30 min". Stwierdził: "miałem to samo" i poradził mi wyłączenie usługi BlackBarry. Tak też uczyniłem. Szkoda, ponieważ tej opcji używałem z powodzeniem od wielu miesięcy. Prowadząc m.in. e-sprzedaż zależy mi na częstym korzystaniu ze skrzynki e-mail. Oczywiście nie ma mowy o zwrocie jakichkolwiek kosztów, które poniosłem nie ze swojej winy. Rozumiem, że w aparatach posiadających system operacyjny może się coś zepsuć (jak w komputerze). Nie rozumiem jednak dlaczego na kilku poziomach obsługi klienta, nikt nie potrafi zdiagnozować problemu. A jedyną skuteczną (dość radykalną) radę otrzymałem "prywatnie" od osoby trzeciej. Okazuje się, że mój przypadek nie jest odosobniony a Orange nie ma procedur na rozwiązanie tego problemu. Kończąc obserwację muszę nadmienić, że strona operatora zawsze działa topornie. Wolno się otwiera. Często pojawia się komunikat: "Przepraszamy, ale informacje o twoich połączeniach są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj ponownie później". Natomiast nigdy nie miałem problemu, aby dodzwonić się na infolinię *600 (Biuro Obsługi Klienta Biznesowego). Profesjonalizm konsultantów to loteria. Co do zasięgu nie mam zastrzeżeń. Często miałem sygnał w miejscach (przeważnie na rybach), gdzie np. ERA nie miała.

Mac

06.11.2009

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Wczoraj nadałem swoją...
Wczoraj nadałem swoją setną przesyłkę DHL. Moją współpracę z firmą kurierską DHL Express oceniam pozytywnie. Wszystkie przesyłki dotarły do adresatów. Nie zdarzyło się również aby zawartość przesyłki została uszkodzona. Tylko w jednym z przypadków przesyłka dotarła z jednodniowym opóźnieniem. Przesyłki docierają w przeciągu 24 godzin (dni robocze). Kuriera, po odbiór przesyłki można zamówić przez internet. Korzystanie z tej usługi wymaga wcześniejszego zarejestrowania się na stronie DHL. Witryna jest przejrzysta. Znajdują się na niej wszystkie potrzebne informacje. Poruszamy się po niej intuicyjnie. Losy przesyłki możemy śledzić na stronie DHL wpisując numer listu przewozowego. Można również zadzwonić do biura obsługi klienta, na połączenie nie czeka się długo. Operator jest w stanie, precyzyjnie udzielić informacji o przesyłce. Przesyłki są "skanowane" przy podjęciu oraz każdym przekazaniu. Ceny w przypadku klientów indywidualnych są porównywalne z innymi firmami kurierskimi - około 42,00 zł (brutto). Jednak ceny dodatkowych usług są dużo niższe. Dodatkowe ubezpieczenie przesyłki kosztuje tylko 2,50 zł. W przypadku klientów prowadzących działalność korzystne jest podpisanie umowy. Osobiście wysyłam około 10 przesyłek w miesiącu. Zaproponowano mi cenę 30,00 (netto) za przesyłkę. Rozliczamy się wówczas bezgotówkowo. DHL przysyła F-VAT raz w miesiącu. Będę dalej korzystał z usług tej firmy kurierskiej. Szczerze polecam.

Mac

05.11.2009

DHL

Placówka

Nie zgadzam się (24)
UWAGA ! OPINIA...
UWAGA ! OPINIA SPRZEDAJĄCEGO - DLA SPRZEDAJĄCYCH ! 1. Wystawienie każdej aukcji sporo kosztuje ! a) aukcje wystawione najtańszym kosztem są prawie niewidoczne dla kupujących. b) przedmioty wystawione w opcji sklep (do 30 dni) trudno odnaleźć na listach przedmiotów. Ponadto objęte są dużo wyższą prowizją od sprzedaży. 2. Dodatkowe zdjęcia, wyróżnienie aukcji, aukcja Eko = dodatkowy koszt. 3. Sprzedający musi liczyć się z prowizją od każdej sprzedaży. a) wysokość prowizji zależy od wartości sprzedaży. b) Zasady naliczania prowizji są skomplikowane a przez co niejasne. 4. Komunikacja z pracownikami portalu tylko via e-mail. a) nie ma telefonu kontaktowego. b) nie ma infolinii. c) odpowiedzi na e-mail do 72 godzin. 5. Program "SuperSprzedawca" skonstruowany jest nielogicznie. Premiuje osoby sprzedające ponad 10 przedmiotów w miesiącu. a) sprzedajesz 11 długopisów/ 1 miesiąc = OK b) sprzedajesz 9 samochodów / 1 miesiąc = nie spełniasz warunków. 6. Koszty dodatkowych usług typu "Płacę z Allegro" pokrywa sprzedający. a) prowizja jest bardzo wysoka. b) środki na koncie księgują się z opóźnieniem. Jestem użytkownikiem allegro od ponad 6 lat. Z przykrością zauważam, że koszty sprzedaży rosną w tempie geometrycznym. Osobiście rozważam przeniesienie e-sprzedaży na inny serwis aukcyjny.

Mac

05.11.2009

Allegro

Placówka

Nie zgadzam się (14)
Zakupy w saloniku...
Zakupy w saloniku prasowym mieszczącym się w NETTO przy ulicy Targowej w Górze należą do przyjemnych. Osobiście odwiedzam ten punkt aby kupić papierosy. Zawsze jednak, dzięki uprzejmym namowom sprzedawczyni dokonuję dodatkowego zakupu. Zazwyczaj jest to prasa lub materiały biurowe. Sklepik jest bardzo dobrze zaopatrzony. Moim zdaniem największy wybór prasy w Górze. Obsługa miła i fachowa. Niestety zdarza się, że przed sklepem ustawia się duża kolejka. Zazwyczaj podczas kumulacji Lotto. W saloniku jest tylko jeden pracownik, który obsługuje sklepik i Lottomat. Warto aby kierownik stanowiska zastanowił się nad zaangażowaniem dodatkowej osoby, w szczególności podczas kumulacji.

Mac

05.11.2009

Tobacco-Press

Placówka

Góra, Targowa 3

Nie zgadzam się (18)
Zakupu w Hipermarkecie...
Zakupu w Hipermarkecie Tesco w Rawiczu należą do przyjemnych. Dojazd jest prosty a do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest duży parking. Podczas mojej wizyty w sklepie odwiedziłem m.in. stoisko z alkoholami. Podczas płacenia ekspedientka zaproponowała mi założenie kary "CLUBCARD" na co przystałem. Sprzedawczyni wypełniła formularz oraz poinformowała mnie o zasadach korzystania z karty. Cała operacja trwała zaledwie 3 minuty. Następnie udałem się do wolnej kasy gdzie kasjerka sprawnie policzyła należność. Prawidłowo wydała resztę oraz paragon. W sklepie jest czysto. Przed wejściem dostępne są wózki sklepowe oraz koszyki. Niestety asortyment jest ubogi. Na półkach można dostrzec wolne miejsca. Ceny są dosyć wysokie. Polecam osobom, którym zależy na sprawnych zakupach. Nie polecam ze względu na ceny oraz asortyment.

Mac

05.11.2009

Tesco

Placówka

Rawicz, Kamińskiego 2

Nie zgadzam się (14)
Do sklepu z...
Do sklepu z artykułami AGD mieszczącego się w Górze przy ulicy Głogowskiej udałem się aby nabyć odkurzacz. Była to moja pierwsza wizyta w tym sklepie. Muszę przyznać, że zostałem pozytywnie zaskoczony. W sklepie było czysto. Nie dało się wyczuć nieprzyjemnych zapachów. Duży wybór towaru. Asortyment eksponowany przejrzyście, logicznie rozlokowany. Widoczne ceny na produktach. Po wejściu do sklepu przywitał mnie sympatyczny sprzedawca (wysoki, szczupły, czarne włosy, wiek około 30 lat). Zapytał jaki asortyment mnie interesuje. Odparłem, że dobry i nie drogi odkurzacz. Sprzedawca z zaangażowaniem zaprezentował wybrane modele. Mój wybór padł na model Elektrolux (promocyjna cena). Sprzedawca zaproponował mi dodatkowe worki do odkurzacza. Za produkty zapłaciłem kartą. Transakcję przeprowadziła miła sprzedawczyni (młoda, ciemne włosy). Dane z paragonu Kasjer0. W tym czasie odkurzacz został zapakowany do pudełka. Cala wizyta trwała niecały kwadrans. Serdecznie polecam opisany sklep mieszkańcom Góry i okolic. Sprawne zakupy, miła atmosfera oraz konkurencyjne ceny.

Mac

04.11.2009

NEONET

Placówka

Góra, Głogowska 42 c

Nie zgadzam się (29)
W ubiegłym tygodniu...
W ubiegłym tygodniu kupiłem samochód osobowy Renault Clio w salonie samochodowym Smektała w Lesznie. Przygotowaniem i finalizacją zakupu zajmował się pan Marcin U.(specjalista ds. sprzedaży). Dzięki zaangażowaniu oraz wysokim kompetencjom pana Marcina finalizacja zakupu przebiegła sprawnie. Jestem bardzo zadowolony, ponieważ udało się skonfigurować model Clio dokładnie tak jak oczekiwałem. Na dostarczenie nowego auta w wybranej konfiguracji czekałem około 2 tygodni. Odbiór auta przebiegał w bardzo miłej atmosferze. Pan Marcin U. dokładnie objaśnił każdy szczegół techniczny i udzielił wielu cennych rad. Wygląd salonu z zewnątrz nie budzi żadnych zastrzeżeń. Dojazd jest bardzo prosty, reklama i budynek widoczne z dużej odległości. Przed salonem znajduje się duży parking. Dookoła jest bardzo czysto. W wewnątrz salonu również panuje ład i porządek. Samochody logicznie eksponowane. Zarówno auta jaki i powierzchnie płaskie w salonie bardzo czyste. Obsługa jaki i wygląd salonu, no i oczywiście nowe auto wywarły na mnie pozytywne wrażenie.

Mac

22.10.2009

Renault

Placówka

Leszno, Poznańska 6

Nie zgadzam się (20)
Mała stacja, bez...
Mała stacja, bez myjni. Prawidłowo oznakowana, duży wjazd i spory parking. Obsługa miła i fachowa. Plac czysty, woda w myjkach na zewnątrz czysta i uzupełniona. W środku czysto, towar eksponowany prawidłowo. Paliwo dobrej jakości.

Mac

06.07.2009

ORLEN

Placówka

Góra, Wrocławska 80

Nie zgadzam się (27)
Aptekę mieszczącą się...
Aptekę mieszczącą się w hipermarkecie Tesco przy ul. Długiej we Wrocławiu, pomimo iż robię tam często zakupy omijałem zawsze szerokim łukiem ze względu na skandaliczną obsługę. W aptece tej klient był petentem, traktowanym w opryskliwy sposób. Zniesmaczony tym faktem od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem opisania jakości obsługi w ww. aptece. Udałem się więc do apteki ukierunkowany na obserwację, z zamiarem dokonania zakupu i zatrzymania paragonu. Ku mojemu zdziwieniu obsługa był już inna. Przesympatyczna, młoda brunetka z uśmiechem na ustach zapytała co podać. Poprosiłem o preparat Etiaxil. Pani wiedziała co podać. Zapytała o rodzaj preparatu "pod pachy" czy "do stóp". oraz czy dla skóry wrażliwej czy normalnej. Po dokonaniu wyboru za zakupy zapłaciłem kartą kredytową. W trakcie realizacji transakcji farmaceutka zapytała mnie czy posiadam kartę lojalnościową apteki. Słysząc moje zaprzeczenie, Pani podała mi formularz rejestracyjny. Po wypełnieniu formularza otrzymałem kartę. Punkty premiowe zostały naliczone również do tej transakcji. Od tego czasu odwiedzam aptekę w Tesco przy ul. Długiej z przyjemnością. Zauważyłem, że zmieniła się cała obsługa. W aptece obecnie pracuje także druga miła i kompetentna osoba. Wysoki, młody farmaceuta. Zwróciłem uwagę, że także uprzejmie zwraca się do klientów. Nie wiem czy wymiana obsługi nastąpiła na skutek skarg klientów. Ale aż miło pisać o zmianach na lepsze. Mimo wcześniejszych, nieprzyjemnych doświadczeń przyznaję maksymalną notę. Na chwilę obecną jest naprawdę super. W aptece jest czysto i schludnie. Są dwa stanowiska obsługi. Dzięki miłej i kompetentnej obsłudze wizyta w aptece należy do przyjemności.

Mac

23.04.2009

Twoja Apteka Rodzinna

Placówka

Wrocław, Długa 37/47

Nie zgadzam się (18)
Zakupy w hipermarkecie...
Zakupy w hipermarkecie TESCO przy ul. Długiej we Wrocławiu robię od kilku lat racji z tego, że mieszkam w pobliżu. Z przykrością muszę stwierdzić iż jest coraz gorzej. W sklepie od dawna jest zbyt wysoka temperatura. Pracownicy są nieuprzejmi a czasami wręcz opryskliwi w stosunku do klientów. Byłem świadkiem sytuacji kiedy klient pakował zakupy do reklamówki a ekspedientka systematycznie przesuwała taśmę. Także co zapakował to mu się przewracało. Poprosił kasjerkę aby nie przesuwała taśmy ponieważ pakuje ( robił to szybko i skutecznie ) zakupy. Kasjerka w opryskliwy sposób zwróciła mu uwagę, że do pakowania jest miejsce za taśmą. Jednak w tym miejscu leżało się dużo reklamówek dla klientów ( powinny wisieć na stojaku ). Klientowi po prostu było wygodniej pakować zakupy z taśmy ponieważ nie było miejsca na to w wyznaczonym miejscu a radziłby sobie całkiem sprytnie gdyby nie dywersja kasjerki. Od dłuższego czasu brakuje towaru na półkach. Np. nie można dostać ketchupu Pudliszki w słoiczku 205g. oraz wielu innych dosyć popularnych produktów. Sklep znacznie ograniczył dywersyfikację produktów. Nie wiem czy to ogólna polityka firmy ale wycofano wiele mniej popularnych produktów. W sklepie jest brudno. Mokre plamy na podłodze po rozlanych produktach są niebezpieczne. Prowadzenie sklepu czynnego całą dobę zobowiązuje do dbania o czystość, jednak jak widać oszczędza się na tym. Mimo wszystko zauważam, że sklep odwiedza coraz więcej klientów. Natomiast stanowiska kasowe nie wszystkie są czynne. Wiąże się to z długimi kolejkami przy kasach. Łącząc to z wysoką temperaturą we wnętrzu. Oczekiwanie przy kasie staje się wysoce nieprzyjemne. Nie wszystkie hipermarkety TESCO tak źle wypadają. Niestety ten na ul. Długiej wypada najsłabiej.

Mac

13.03.2009

Tesco

Placówka

Wrocław, Długa 37

Nie zgadzam się (27)
Posiadam ubezpieczenie OC...
Posiadam ubezpieczenie OC samochodu osobowego VW Passat 2.0 w AXA. Wybrałem AXA ponieważ składka składka, która została mi wyliczona była stosunkowo niska 375,04 zł / rok. Miasto powiatowe - Góra, woj. Dolnośląskie ( 15.000 mieszkańców ) Wiek kierowcy - 29 lat, Prawo Jazdy - 11 lat. Jazda bez szkodowa. Infolinia skonstruowana w bardzo przyjazny sposób. Szybo można się połączyć z konsultantem. Oraz szybko podpisać wstępną umowę. Wstępna umowę oraz druk wpłaty otrzymałem ekspresowo ( ok. 20 min. )na e-mail. Reszta dokumentów została dostarczona Pocztą 5 dni ( roboczych ). Dokumenty zapakowane w plastikowe, przeźroczyste etui. W którym znajduje się kilka przydatnych rzeczy. m.in. druk oświadczenia o zdarzeniu drogowym.

Mac

08.02.2009

AXA

Placówka

Warszawa, Chłodna 51

Nie zgadzam się (15)
Zamierzam kupić w...
Zamierzam kupić w niedługim czasie Renault Clio przystosowany do nauki jazdy ( jestem instruktorem ) Kontakt z firmą Renault rozpocząłem od wypełnienia formularza kontaktowego on-line na stronie internetowej Autoryzowanego Koncesjonera Renault www.nawrot.pl/ Po trzech dniach od wypełnienia formularza skontaktował się ze mną pracownik oddziału firmy z ul.Sienkiewicza Pan Bartosz T.( ten oddział wybrałem w formularzu, ponieważ mieści się najbliżej mojego miejsca zamieszkania ) W rozmowie telefonicznej pracownik w skrócie poinformował o ofercie ( rozmowa trwała ok. 3 min. ) oraz zaprosił mnie do salonu aby przedstawić szczegóły. Rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Pracownik wypowiadał się składnie i rzeczowo. Potrafił fachowo odpowiedzieć na moje pytania. Poinformował mnie o zniżkach dla instruktorów nauki jazdy. Umówiliśmy się na spotkanie w oddziale firmy na ul. Sienkiewicza 10 we Wrocławiu. Oddział jest bardzo mały. Mieści się w kamienicy ( najmniejszy salon samochodowy jaki widziałem ) Brak placu z autami przed salonem. Trudno trafić. Brak tablic informacyjnych, lub są niewidoczne. Podczas wizyty w salonie byłem jedynym klientem. Znajdowały się w nim trzy auta oraz trzech pracowników. U żadnego z pracowników nie dostrzegłem identyfikatorów. Pierwsza osoba ( kobieta ) znajdowała się przy stanowisku najbliżej wejścia ( prowadziła rozmowę telefoniczną ) Na drugim stanowisku przywitał mnie Pan Bartosz T. Z tym pracownikiem przeprowadziłem całą rozmowę. Na trzecim ( ostatnim ) stanowisku pracownik ( młody mężczyzna ) przez cały czas trwania mojej rozmowy ( 10 min. )rozmawiał przez telefon. Ponadto ( co mnie zdziwiło ) nie odpowiadał na pytania zadawane przez Pana Bartosza, ignorował je. Pan Bartosz mimo szczerych chęci nie mógł wydrukować mi konfiguracji ponieważ system komputerowy był niesprawny. Zaproponował mi wysłanie oferty pocztą elektroniczną. Rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Otrzymałem informacje o które mi chodziło. Osobiście jestem mało wybrednym klientem lecz jako "tajemniczy klient" muszę napisać, że pracownik nie przestrzegał standardów obsługi klienta. Nie zapytał ile czasu mogę poświęcić na wizytę oraz nie zaproponował nic do picia, nie zapytał o jazdę próbną. Do takich standardów obsługi klienta przyzwyczaiłem się podczas poprzednich wizyt w salonach samochodowych.

Mac

07.02.2009

Renault

Placówka

Wrocław, Sienkiewicza 10

Nie zgadzam się (27)
12/12/2008 o godzinie...
12/12/2008 o godzinie 12:15 odwiedziłem sklep Komputronik z zamiarem kupna laptopa. Model laptopa oraz konfigurację miałem już sprecyzowaną. Wcześniej porównałem ceny w kilku sklepach komputerowych (cena wybranego modelu była najniższa w sklepie komputronik). Wszedłem do sklepu z zacząłem rozglądać się po witrynach. W sklepie znajdują się 2 stanowiska obsługi klienta. Pracownicy ubrani schludnie i elegancko. Jedno stanowisko było zajęte. Trwała obsługa klientki. W sklepie znajdowała się oprócz mnie tylko ta jedna, obsługiwana osoba. Nie minęło 5 sekund jak słowami "dzień dobry" , "w czym mogę pomóc" powitał mnie sprzedawca. Odpowiedziałem, iż szukam laptopa w zakresie cenowym od 2000 - 3000 zł. Sprzedawca przedstawił kilkanaście ofert oraz konfiguracji sprzętu. Odpowiadał na każde moje pytanie. Potrafił szybko odszukać produkt w komputerze i poinformować o cenie oraz dostępności. Wspólne wybieranie trwało około 5 min. Stanęło na modelu acer, który wcześniej sobie upatrzyłem. Wybrany model objęty był promocją. Sprzedawca zaproponował torbę do laptopa, mysz bezprzewodową. Sam wybrałem jeszcze dodatkowo grę. W sumie kupiłem 4 produkty. Logitech V450 Nano Laser Cordless Dark Call of Duty: World at War (PC) Acer Aspire 6930G-583G32BN Gemstone Blue CaseSafe PCB12WS torba jednokomorowa 15-16 Sprzedawca był miły i kompetentny. Nie był nachalny. Za zakupy zapłaciłem kartą kredytową. Cała operacja odbyła się bezproblemowo. Na zakupiony sprzęt otrzymałem fakturę VAT, której wystawienie nie przysporzyło trudności sprzedawcy. Upomniałem się o punkty PayBack, które są naliczane także za zakupy w sklepie Komputronik. Sprzedawca pomógł mi w wypełnieniu formularza. Zostałem poinformowany o warunkach gwarancji oraz o zasadach użytkowania sprzętu. Pracownik wręczył mi wizytówkę na której widnieje Łukasz Grodek (Zastępca Kierownika Salonu).Zostałem pożegnany słowami "dziękuję, do widzenia"

Mac

06.01.2009

Komputronik

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (22)
Zadzwoniłem o godzinie...
Zadzwoniłem o godzinie 11:00 na numer infolinii Banku Alior ( 9502 ) Zapytałem jakie dokumenty muszę przygotować aby założyć konto firmowe w oddziale banku. Pracownica infolinii udzieliła mi odpowiedzi oraz zapytała czy połączyć mnie z pracownikiem banku, zajmującym się produktami biznesowymi. Wyraziłem aprobatę i po chwili ( telefon został odebrany po pierwszym sygnale )rozmawiałem z Panem Wojciechem F., który zaproponował spotkanie w oddziale i zapytał czy godzina 12:00 mi odpowiada. Udałem się na spotkanie, podczas którego w sposób profesjonalny pracownik ( Wojciech F. )przedstawił ofertę Banku. Zdecydowałem się na założenie konta osobistego oraz firmowego. Umowę do konta osobistego podpisałem z Panią Katarzyną Olechnowską, która w sposób wysoce profesjonalny oraz w bardzo miłej atmosferze zapoznała mnie z ofertą banku. Umowę do konta biznesowego podpisałem na pierwszym piętrze z Panem Wojciechem Franczakiem. Otrzymałem przy tym dwa upominki. Wizytownik i długopis z logo banku. Wizyta trwała 30 minut. Podczas wizyty dopełniłem wszystkich formalności związanych z otwarciem rachunku.

Mac

28.11.2008

Alior Bank

Placówka

Wrocław, Kazimierza Wielkiego 1

Nie zgadzam się (23)
Wymiana tłumika środkowego...
Wymiana tłumika środkowego i końcowego. Szybko i fachowo. W samym budynku oraz na zewnątrz czysto i schludnie. Zakład wystawia faktury VAT. Udziela gwarancji na tłumik i montaż 12 miesięcy.

Mac

18.11.2008

R&R CAR Serwis Tłumików

Placówka

Wrocław, ks. Witolda 48

Nie zgadzam się (28)
W sobotę, wieczorem...
W sobotę, wieczorem zrobiłem zakupy na stacji paliw Statoil. Teren na zewnątrz stacji był czysty. Zarówno podjazd jak i dystrybutory. Jedynie w okolicy myjni automatycznej panował nie ład - trwa remont ( naprawa lub wymiana myjni ) W środku czysto, towary wyeksponowane prawidłowo, nie widać luk na półkach sklepowych. Oświetlenie zarówno na zewnątrz jak i w środku prawidłowe. Muzyka nie była włączona. Pracownicy w czystych uniformach z plakietkami imiennymi. Zostałem przywitany słowem "Dzień dobry" a pożegnany "dziękuję, do widzenia" Pracownica zaproponowała dodatkowy produkt ( kawa ). Moje zakupy zostały zapakowane w torbę jednorazową.

Mac

20.10.2008

Circle K

Placówka

Wrocław, Dmowskiego 5

Nie zgadzam się (26)
01/10/2008 odebrałem w...
01/10/2008 odebrałem w Oddziale Celnym w Polkowicach "Dokument potwierdzający zapłatę akcyzy na terytorium kraju od samochodu osobowego w nabyciu wewnątrzwspólnotowym". Dzięki uprzejmości Urzędniczki Pani Marzeny Wasilewskiej i pomocy w wypełnieniu dokumentów, udało mi się uzyskać pismo potwierdzające na miejscu.

Mac

03.10.2008
Nie zgadzam się (23)
Badanie techniczne i...
Badanie techniczne i kontrola pojazdu odbyły się sprawnie. Obsługa miła i fachowa. Przegląd techniczny łącznie z formalnościami przy kasie trwał 25 min.

Mac

01.10.2008

Stacja Kontroli Pojazdów / PTHW

Placówka

Wrocław, Dmowskiego 7

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi