Opinia użytkownika: Mac
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: 12/12/2008 o godzinie 12:15 odwiedziłem sklep Komputronik z zamiarem kupna laptopa. Model laptopa oraz konfigurację miałem już sprecyzowaną. Wcześniej porównałem ceny w kilku sklepach komputerowych (cena wybranego modelu była najniższa w sklepie komputronik). Wszedłem do sklepu z zacząłem rozglądać się po witrynach. W sklepie znajdują się 2 stanowiska obsługi klienta. Pracownicy ubrani schludnie i elegancko. Jedno stanowisko było zajęte. Trwała obsługa klientki. W sklepie znajdowała się oprócz mnie tylko ta jedna, obsługiwana osoba. Nie minęło 5 sekund jak słowami "dzień dobry" , "w czym mogę pomóc" powitał mnie sprzedawca. Odpowiedziałem, iż szukam laptopa w zakresie cenowym od 2000 - 3000 zł. Sprzedawca przedstawił kilkanaście ofert oraz konfiguracji sprzętu. Odpowiadał na każde moje pytanie. Potrafił szybko odszukać produkt w komputerze i poinformować o cenie oraz dostępności. Wspólne wybieranie trwało około 5 min. Stanęło na modelu acer, który wcześniej sobie upatrzyłem. Wybrany model objęty był promocją. Sprzedawca zaproponował torbę do laptopa, mysz bezprzewodową. Sam wybrałem jeszcze dodatkowo grę. W sumie kupiłem 4 produkty. Logitech V450 Nano Laser Cordless Dark Call of Duty: World at War (PC) Acer Aspire 6930G-583G32BN Gemstone Blue CaseSafe PCB12WS torba jednokomorowa 15-16 Sprzedawca był miły i kompetentny. Nie był nachalny. Za zakupy zapłaciłem kartą kredytową. Cała operacja odbyła się bezproblemowo. Na zakupiony sprzęt otrzymałem fakturę VAT, której wystawienie nie przysporzyło trudności sprzedawcy. Upomniałem się o punkty PayBack, które są naliczane także za zakupy w sklepie Komputronik. Sprzedawca pomógł mi w wypełnieniu formularza. Zostałem poinformowany o warunkach gwarancji oraz o zasadach użytkowania sprzętu. Pracownik wręczył mi wizytówkę na której widnieje Łukasz Grodek (Zastępca Kierownika Salonu).Zostałem pożegnany słowami "dziękuję, do widzenia"