Opinia użytkownika: Mac
Dotycząca firmy: Renault
Treść opinii: Zamierzam kupić w niedługim czasie Renault Clio przystosowany do nauki jazdy ( jestem instruktorem ) Kontakt z firmą Renault rozpocząłem od wypełnienia formularza kontaktowego on-line na stronie internetowej Autoryzowanego Koncesjonera Renault www.nawrot.pl/ Po trzech dniach od wypełnienia formularza skontaktował się ze mną pracownik oddziału firmy z ul.Sienkiewicza Pan Bartosz T.( ten oddział wybrałem w formularzu, ponieważ mieści się najbliżej mojego miejsca zamieszkania ) W rozmowie telefonicznej pracownik w skrócie poinformował o ofercie ( rozmowa trwała ok. 3 min. ) oraz zaprosił mnie do salonu aby przedstawić szczegóły. Rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Pracownik wypowiadał się składnie i rzeczowo. Potrafił fachowo odpowiedzieć na moje pytania. Poinformował mnie o zniżkach dla instruktorów nauki jazdy. Umówiliśmy się na spotkanie w oddziale firmy na ul. Sienkiewicza 10 we Wrocławiu. Oddział jest bardzo mały. Mieści się w kamienicy ( najmniejszy salon samochodowy jaki widziałem ) Brak placu z autami przed salonem. Trudno trafić. Brak tablic informacyjnych, lub są niewidoczne. Podczas wizyty w salonie byłem jedynym klientem. Znajdowały się w nim trzy auta oraz trzech pracowników. U żadnego z pracowników nie dostrzegłem identyfikatorów. Pierwsza osoba ( kobieta ) znajdowała się przy stanowisku najbliżej wejścia ( prowadziła rozmowę telefoniczną ) Na drugim stanowisku przywitał mnie Pan Bartosz T. Z tym pracownikiem przeprowadziłem całą rozmowę. Na trzecim ( ostatnim ) stanowisku pracownik ( młody mężczyzna ) przez cały czas trwania mojej rozmowy ( 10 min. )rozmawiał przez telefon. Ponadto ( co mnie zdziwiło ) nie odpowiadał na pytania zadawane przez Pana Bartosza, ignorował je. Pan Bartosz mimo szczerych chęci nie mógł wydrukować mi konfiguracji ponieważ system komputerowy był niesprawny. Zaproponował mi wysłanie oferty pocztą elektroniczną. Rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Otrzymałem informacje o które mi chodziło. Osobiście jestem mało wybrednym klientem lecz jako "tajemniczy klient" muszę napisać, że pracownik nie przestrzegał standardów obsługi klienta. Nie zapytał ile czasu mogę poświęcić na wizytę oraz nie zaproponował nic do picia, nie zapytał o jazdę próbną. Do takich standardów obsługi klienta przyzwyczaiłem się podczas poprzednich wizyt w salonach samochodowych.