W dniu dzisiejszym skorzystałam z promocji kredytowej 3x 0% w punkcie kredytowym banku BPH, mieszczącym się w Media Markt. Kredytami zajmowały się trzy panie. W kolejce czekałam ok. 2 minut.Miejsce obsługi było czyste, pani piła kawę podczas obsługi. Po podejściu do naburmuszonego i zmęczonego doradcy uzyskałam informacje, iż do tego kredytu jest jeszcze zabezpieczenie. Gdy zapytałam się czy jest to obowiązkowe uzyskałam informacje, że jest to wymagane. Poinformowałam doradcę, iż rezygnuje z tego ubezpieczenia. Pani była bardzo oburzona! Podczas dalszej obsługi nie utrzymywał ze mną kontaktu wzrokowego. Zadawała suche pytania, nie używając nawet zwrotów grzecznościowych!!!!!!!!
Udałam się do sklepu w celu zakupu aparatu. Po wejściu zostałam przywitana przez sprzedawcę. Pani ubrana była w firmowe ubranie, miała widoczny identyfikator. Gdy zapytałam się o możliwość sprzedaży na raty, uzyskałam informacje, że tak ale tylko jest możliwość skorzystania z jednego banku. Gdy zapytałam się dlaczego na stronie internetowej podana jest oferta dwóch banków, sprzedawca stwierdził, iż lepiej jest korzystać z banku x. Sprzedawca nie poradził sobie z obsługa aparatu. Pani nie potrafiła włączyć i ustawić aparatu. Nie uzyskałam również informacji na temat właściwej karty do aparatu. W trakcie mojej obsługi sprzedawca rozmawiał przez telefon na prywatne sprawy! Gdy poinformowałam panią, że jeszcze się zastanowię sprzedawca odszedł i nie skasował nawet reszty moich zakupów. Brak wiedzy, uprzejmości spowodował, iż dokonałam zakupu w innym sklepie.
W sklepie panował duży ruch. Ubrania nie były ułożone zgodnie z afiszami informującymi o promocjach - znajdowały się tam również nie przecenione rzeczy. Znalazłam dwie podarte bluzki zawieszone z normalną odzieżą. Przed przymierzalniami nie znalazła żadnego wieszak na ubrania, których nie kupuję. Nie było również żadnej osoby, która służy pomocą w ich odwieszaniu! Przed kasą ogromna kolejka. Obsługuje tylko jedna osoba. Innego personelu nie widziałam. Pani w kasie witam mnie słowami "dzień dobry". Jest bardzo sympatyczna. Oferuje mi biżuterię do bluzki oraz wskazuje przecenione rzeczy. Informuje również o możliwości założenia karty stałego klienta. Po skasowaniu wkłada zakupione rzeczy wraz z paragonem do firmowej reklamówki, podając mi mówi do widzenia i zaprasza ponownie.
Podczas poszukiwania właściwej żarówki doradca okazał się nieoceniony. Szybko znalazł potrzebny mi produkt. Minusem było szukanie doradcy właściwego dla danej branży. Dopiero trzecia osoba okazała się właściwa. Poszukiwania zajęły mi to ok 5 minut. Produkty poukładane, ceny widoczne. Przy kasie mała kolejka, pomimo to poszło bardzo szybko.
Panie były zajęte rozmową. Brak reakcji z ich strony na klientów znajdujących się w sklepie. Gdy miałam problem z odnalezieniem prawidłowego numeru pani nie podchodząc nawet sprawdzić stwierdziła, że na pewno nie ma!Nie zaproponowała sprawdzenia czy w innym salonie będzie dane obuwie dostępne.Poinformowano mnie, iz dostawy na pewno nie będzie i trzeba wybierać z tego co jest dostępne. Buty były poukładane niezgodnie z kolorystyką -tak gdzie powinny znajdować się czarne były zielone.
Po wejściu wita mnie miły pan z obsługi i proponuje stolik. Podaje kartę i cierpliwie tłumaczy mi jak wygląda nowa potrawa i czym różni się od poprzedniej. Po przyjęciu zamówienia przynosi napoje. Po odejściu od mojego stolika cały czas obserwuje czy może jeszcze pomóc. Podczas całego pobytu pan jest bardzo sympatyczny, schludnie ubrany w "mundurek" i zachowuje formy grzecznościowe. Czas oczekiwania zgodny z wcześniejszą zapowiedzią. Potrawa również odpowiada zapewnienia kelnera.
Po wejściu do lokalu przywitano nas serdecznie i zaproponowano nam od razu stolik. Pani przyniosła kartę dań i służyła pomocą przy wyborze. Poinformował nas, iż trzeba będzie zaczekać ok. 20 minut na danie i przyniosła napoje. Zaproponowała również deser. Jedzenie zgodnie z zapewnieniem było smaczne i estetycznie podane. Pomimo sporego ruchu nie trzeba było czekać długo na reakcje ze strony personelu. Rachunek został szybko podany. Pani życzyła nam miłego wieczoru.
Po wejściu do lokalu zostałyśmy od razu zauważone i powitane. Zaproponowano nam stolik. Stolik był jeszcze brudny po poprzednich klientach. Pani nas obsługująca przyniosła karty i zapytała się czy podać nam coś do picia. Na jedzenie czekałyśmy ok 30 minut i nikt nas o tym nie poinformował. Pani pomyliła również moje zamówienie ale szybko przyniosła właściwe. Wielki problem powstał przy regulowaniu rachunku!Byłyśmy w cztery osoby i każda poprosiła o swój rachunek. Pani stwierdziła że teraz jest to niemożliwe bo nie uprzedziłyśmy jej na początku. Gdy okazało się że żadna z nas nie ma drobnych Pani się bardzo zdenerwowała i stwierdziła ze to nie jej problem i mamy iść gdzieś rozmienić!!Nikt nie zareagował a Pani zniknęła na 20 minut. Po tym czasie podeszłą jeszcze raz i poinformowała ze sroga miną że postara się rozmienić pieniądze.Nikt nie zostawił napiwku!!!!!
Po wejściu do sklepu usłyszałam miłe "dobry wieczór". Pani z uśmiechem na twarzy zapytała czy może w czymś pomóc gdy zaczęłam oglądać buty. Szybko odnalazła właściwe. Przy kasie zaproponowano mi jeszcze kosmetyki pielęgnacyjne i przypomniano o przysługującej gwarancji.W sklepie panował porządek, buty ładnie poukładane, ceny widoczne. W tle grała muzyka, która umilała czas spędzony w sklepie. Szybko i sympatycznie.
Wybrałam się do sklepu w celu zakupu obuwia. Po wejściu do sklepu na pierwszy plan rzuciła mi się niezadowolona mina pani sprzedającej.Nie była zainteresowana klientem, cały czas siedziała za swoim stanowiskiem. Z wszelkimi pytaniami trzeba było podejść do niej. Odburczała "dzień dobry" i zajęła się swoim telefonem. W sklepie panował porządek, buty ładnie wyeksponowane, opisana numeracja i widoczne ceny.Zainteresowana określonymi butami podeszłam do pani w celu ustalenia czy jest mój numer. Odpowiedź "jest tylko to co widać".Pani powiedział, iż może w innym sklepie będzie i mogę tam jechać!!!!!!!Nie pofatygowała się żeby tam zadzwonić i sprawdzić!Wyszłam i na pewno już nie odwiedzę tego sklepu.
Zamówiłam wizytę telefonicznie. Szybko odebrano telefon, pani była sympatyczna.Pytała się czy dana godzina oraz dzień na pewno mi odpowiadają. Po przyjściu na umówioną godzinę od razu weszłam do gabinetu. W przychodni panuje porządek. Obsługa służy pomocą i zachowuje formy grzecznościowe. Chociaż prywatne rozmowy panie z recepcji powinny prowadzić w innym miejscu niz na sali gdzie czekają pacjenci.
W sklepie panuje nieład. Podłoga wygląda jak by dawno nie byłą myta. W owocach i warzywach znajdowały się zepsute jabłka. Nie ma informacji o tym, iż kolejka do serów i mięsa jest jedna, przez co pan będący w kolejce przede mną zrobił awanturę!Pani obsługujące dział mięsny są niesympatyczne i nie służą pomocom w sprawie wyboru wędlin. Artykuły są poukładane przejrzyście, ceny są widoczne i zgadzają się z tymi z gazetki. Do kasy była ogromna kolejka. Pani przy kasie nawet nie starał się być sympatyczna, mechanicznie mówiła "dzień dobry". Nie mogła zrozumieć braku drobnych.
W sklepie jest czystko, towar poukładany, ceny widoczne. Na stoisku mięsnym jest zawsze kolejka. Panie obsługujące wyglądają na niezadowolone, chociaż zachowują formy grzecznościowe typu "dzień dobry", "proszę".Na stoisku z prasą panuje rozgardiasz np. gazeta z kalendarzem była rozdarta i nie było kalendarza, pani też nie potrafiła znaleźć egzemplarza nie uszkodzonego!Na sali obsługa nie zna dokładnie asortymentu-zapytałam się gdzie leżą wkłady zapachowe do lodówek i pani zupełnie nie wiedziała gdzie to może być i czy w ogóle jest dostępne w sklepie.Cena drażetek w kasie była inna niż cena na etykiecie!Pani na stanowisku alkoholowym nie miała identyfikatora.Pomimo kolejki przy kasie wszystko poszło szybko i sprawnie, a pani życzyła mi miłego wieczoru!
Wszystko ładnie wyeksponowane, ceny widoczne, promocje umieszczone w centralnych punktach sklepu. Obsługa sympatyczna, gotowa do pomocy. Niestety w przypadku kiedy w sklepie znajduje się więcej osób, robi się ciasno i tłoczno. Można odnieść wrażenie, że ochrona sklepu widzi w kliencie potencjalnego złodzieja.
Udałam się do sklepu w celu zakupu spodni. Panie były tak zajęte rozmową, że nawet nie zauważyły mojego wejścia.Na moje "dzień dobry" również nie uzyskałam odpowiedzi! Gdy zwróciłam się o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru Pani "zmroziła" mnie spojrzeniem i stwierdziła że takiego nie posiadają, nie sprawdzając nawet tego. Moja wizyta zakończyła się szybko i bynajmniej nie miło!!!!!Poczułam się jak intruz!Moja ocena jest negatywna!
W moim mieście powstał nowy klub sportowy. Postanowiłam go odwiedzić. Skusiłam mnie niska cena karnetu oraz zajęcia które odbywają się do 22. Klub mieście się w starym budynku, ale to tylko pozory w środku jest wyremontowany, czyściutki i pachnie świeżością. Pani w recepcji jest bardzo miła, uśmiechnięta i chętnie oprowadza mnie po całym klubie!!!!Przedstawia mi grafik ii w sposób bardzo zachęcający opowiada o poszczególnych zajęciach.Wrócę tam ponownie i na pewno namówię znajomych na odwiedzenie klubu!!!Ocena bardzo dobra za zachowanie i wygląd personelu, przystępna cenę oraz wygląd miejsca.
Udałam się do oddziału banku w Bydgoszczy celem zamknięcia rachunku rozliczeniowego. Po 30 minutach czekania w kolejce i przedstawieniu mojej prośby, pracownik banku stwierdził, ze najlepiej będzie jak udam się do tego oddziału gdzie było zakładany rachunek-czyli Toruń. Poprosiłam Panią o wniosek o zamknięcie rachunku z prośba o przefaksowanie do właściwej placówki. Z naburmuszoną mina doradca podał mi wniosek w którym to bank wypowiada mi umowę rachunku!Po moim sprzeciwie, ze nie podpiszę tego wniosku Pani stwierdziła, iż innego nie posiada i muszę udać się do mojej macierzystej placówki!!!!Spędziłam w Oddziale prawie godzinę czasu i nic nie załatwiłam. Wyszłam zbulwersowana obojętnością, brakiem wiedzy i kompetencji pracownika banku !!!!!!!!!!!!Wchodząc do wyremontowanego oddziału, widząc schludnie ubranych i uśmiechających się pracowników myślałam, że uda mi się rozwiązać mój problem-myliłam się bardzo!!!!!!!!!!Wszystkim znajomym odradzam korzystanie z tego banku!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.