Opinia użytkownika: Małgorzata_660
Dotycząca firmy: Metropolis Pizzeria
Treść opinii: Po wejściu do lokalu zostałyśmy od razu zauważone i powitane. Zaproponowano nam stolik. Stolik był jeszcze brudny po poprzednich klientach. Pani nas obsługująca przyniosła karty i zapytała się czy podać nam coś do picia. Na jedzenie czekałyśmy ok 30 minut i nikt nas o tym nie poinformował. Pani pomyliła również moje zamówienie ale szybko przyniosła właściwe. Wielki problem powstał przy regulowaniu rachunku!Byłyśmy w cztery osoby i każda poprosiła o swój rachunek. Pani stwierdziła że teraz jest to niemożliwe bo nie uprzedziłyśmy jej na początku. Gdy okazało się że żadna z nas nie ma drobnych Pani się bardzo zdenerwowała i stwierdziła ze to nie jej problem i mamy iść gdzieś rozmienić!!Nikt nie zareagował a Pani zniknęła na 20 minut. Po tym czasie podeszłą jeszcze raz i poinformowała ze sroga miną że postara się rozmienić pieniądze.Nikt nie zostawił napiwku!!!!!