Opinia użytkownika: Małgorzata_660
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Udałam się do oddziału banku w Bydgoszczy celem zamknięcia rachunku rozliczeniowego. Po 30 minutach czekania w kolejce i przedstawieniu mojej prośby, pracownik banku stwierdził, ze najlepiej będzie jak udam się do tego oddziału gdzie było zakładany rachunek-czyli Toruń. Poprosiłam Panią o wniosek o zamknięcie rachunku z prośba o przefaksowanie do właściwej placówki. Z naburmuszoną mina doradca podał mi wniosek w którym to bank wypowiada mi umowę rachunku!Po moim sprzeciwie, ze nie podpiszę tego wniosku Pani stwierdziła, iż innego nie posiada i muszę udać się do mojej macierzystej placówki!!!!Spędziłam w Oddziale prawie godzinę czasu i nic nie załatwiłam. Wyszłam zbulwersowana obojętnością, brakiem wiedzy i kompetencji pracownika banku !!!!!!!!!!!!Wchodząc do wyremontowanego oddziału, widząc schludnie ubranych i uśmiechających się pracowników myślałam, że uda mi się rozwiązać mój problem-myliłam się bardzo!!!!!!!!!!Wszystkim znajomym odradzam korzystanie z tego banku!