CEWE Fotojoker

(3.62)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (215 z 312)

Gorąco polecam. Miła...
Gorąco polecam. Miła obsługa, zdjęcia bardzo ładne, a co najważniejsze szybkość obsługi. Miła i pomocna obsługa. Dobra cena.

kczerwinska

13.09.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo profesjonalna,...
Obsługa bardzo profesjonalna, plus za informację o zniżkach w aplikacji. Lokal nieduży, ale bardzo dobrze rozplanowany, czysty i zadbany. Automat do drukowania tzw zdjęć natychmiastowych czasem się zacina, nie widzi urządzenia, nie łączy się z urządzeniem

Klient_Ola

18.01.2023

Placówka

Jelenia Góra, Jana Pawła II 51

Nie zgadzam się (0)
W trakcie wizyty...
W trakcie wizyty chciałem wywołać zdjęcie z automatu fotograficznego. Po wejściu do placówki Ekspedient zaproponował swoją pomoc w obsłudze automatu. Pomógł mi wywołać zdjęcie. Przy wejściu nie powitał mnie co było dość dziwnym zachowaniem. W automacie, z którego korzystałem uszkodzony było urządzenie do drukowania potwierdzenia wywołania zdjęcie. Ekspedent, który mnie obsługiwał mało aktywnie zachęcał mnie do zakupu fotoalbumu, gdy spytalem o taką możliwość. Jednak w ciągu całej wizyty zachowywał się sympatycznie i był pomocny

Klient_sotbm

06.10.2022

Placówka

Warszawa, ul. Górczewska 212/226

Nie zgadzam się (0)
Dobra obsługa. Badania...
Dobra obsługa. Badania potrzeb. Uprzejmy personel.

Roman_158

11.01.2022

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty pracownik...
Podczas wizyty pracownik był zajęty czynnościami przy komputerze, co utrudniło ewentualną pomoc z jego strony przy wydrukowaniu zdjęcia,brak promowania ewentualnych dodatkowych produktów. Brakowało mi fachowej oceny wybranego produktu,doradzenia przy jakości. W sklepie czysto, uporządkowanie.

Niezweryfikowany Klient_uWB1

19.06.2021

Placówka

Poznań, Drużbickiego, CH Plaza 2

Nie zgadzam się (0)
Cóż, po doświadczeniach...
Cóż, po doświadczeniach – drodze przez mękę - z Fotojoker, które trwają od 2 lat zmuszony jestem wyrazić swoją opinię o firmie, choć znaczący w tym udział ma również salon w Słupsku. Zakupiłem sprzęt Sony – a7 II, do tego dwa obiektywy z rekomendacji kierownika salonu w pewnym mieście – zoom 70-200 i 16-70 – wszystko oczywiście do pełnej klatki - tak mi zaręczono, do tego lampę błyskową i inne drobiazgi. Aparat, ogólnie rzecz ujmując, wykazywał sporo wad, które precyzyjnie opisywałem wysyłając wielokrotnie sprzęt do autoryzowanego serwisu. Serwis niczego nie potwierdził, a ostatecznie stwierdzono, że ten typ tak ma, bo nie odbiega parametrami od innych aparatów. Okazało się jednak, iż ukryto przede mną, że sprzedany mi obiektyw nie jest do pełnej klatki, a do APS-C – z czego mogło wynikać całe mnóstwo zgłaszanych przeze mnie problemów – w tym zdjęcia po 2-4MB, a nie po 20 i więcej, jak na pełna klatkę przystało. W końcu na serwisie, który jakoby, a może faktycznie, ale to tylko świadczy o nim, niczego nie zauważył, wymusiłem oświadczenie, że ten obiektyw nie jest do tego aparatu, choć jakieś zdjęcia robi. Po bez mała półtorarocznych przepychankach, po sporządzeniu pozwu i wysłaniu do firmy ostatecznie zwolniono kierownika salonu, a mnie zaproponowano wymianę obiektywu na pełną klatkę. Podczas tej operacji w salonie, nowy kierownik, nie mógł jednak włączyć aparatu, który przez wiele miesięcy nie był używany. Po kolejnych przepychankach w końcu aparat został wysłany do serwisu i … naprawiony – wymieniono płytę główną, jak mi oświadczono. Aparat został do mnie wysłany pocztą, odebrałem, ale upomniałem się o obiektyw, który mi obiecano wcześniej – pełną klatkę – na co otrzymałem odpowiedź, że Fotojoker uznaje sprawę za zamkniętą i żadnej wymiany obiektywu nie będzie. SKRAJNA NIEKOMPETENCJA, NIEUCZCIWE DZIAŁANIE, KPINY Z KLIENTA, a jak dodam, że dokładnie tak samo potraktowało mnie SONY – wszyscy managerowie, dział techniczny, serwis i wiele innych osób, z którymi dochodziłem wyjaśnienia problemu, to ręce i nogi opadają – jakżeś taki cwany kliencie – konsumencie, to idź do sądu, wydaj na adwokata, opłać wpis, biegłych i jak sąd okaże się dla ciebie łaskawy, to może po kolejnych 5 latach uda ci się odzyskać pieniądze, a jak nie to NIEUCZCIWA FIRMA ZNOWU GÓRĄ nad ignorantem, który dał się nabrać na opinie o sklepie. Proszę uważać na tę firmę!!!! Nie przesądzam fachowości i wiedzy personelu innych salonów, jednak firma jest ta sama i co innego książki drukowane, a co innego poważne zakupy i zachowanie firmy wobec powstałych problemów, gdzie wychodzi BUTA, AROGANCJA, PODSTĘPNE DZIAŁANIA – ZWODZENIE KLIENTA [minęło już dwa lata od zakupu więc może o to chodziło - przedawnienie] I OBSTAWIENIE SIĘ PRAWNIKAMI, by tylko odrzucić od siebie jakąkolwiek odpowiedzialność, co wszystko razem sprowadza się do stwierdzenia „Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?” (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_vHCZ

27.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Poszłam do Fotojokera...
Poszłam do Fotojokera aby wykonać zdjęcia do dowodu osobistego. Lokal był bardzo czysty, wszystko było ładnie uporządkowane, dobrze oświetlone. Pracownik zapytał w czym może pomóc lub doradzić, po objaśnieniu czego szukam, zaprosił mnie do robienia zdjęć, wyjaśnił wszystkie zasady jakie muszą być spełnione jeżeli chodzi o zdjęcia do tego typu dokumentów. Wykonał kilka zdjęć i pozwolił wybrać te, które moim zdaniem były najlepsze jak i sam również starał się doradzić jakie według niego się nadaje. Cała obsługa, łącznie z drukowaniem zdjęć nie trwała więcej niż 5 minut co jest bardzo sadysfakcujące. Widać że pracownik zna się na swojej pracy i chętnie przyjmuje nowych klientów co było widać po szerokim uśmiechu oraz "Dzień dobry" kiedy przejdzie się przez próg lokalu.

Niezweryfikowany Klient_F7Ni

12.09.2019

Placówka

Konin, Paderewskiego 8

Nie zgadzam się (0)
Nigdy więcej żadnych...
Nigdy więcej żadnych zakupów w waszym sklepie, a dla przyszłych zainteresowanych zakupami w tym sklepie ważna informacja: jak kupicie aparat z wadą fabryczna i zareklamujecie wszystkie wnioski z miejsca będą odrzucane i dowiecie się o tym w ciągu 14 dni od złożonej reklamacji a odesłany aparat po miesiącu. Pewnie żeby zniechęcić. Ja wysyłałem już 2x z tytułu rękojmi i 3x z ta sama wada do producenta i za każdym razem to samo. Liczcie się w podobnych sytuacjach, ze sprawę trzeba będzie kierować do rzecznika i zostaniecie przeciągnięci w całym procesie do maksymalnego czasu. Powodzenia przyszłym klientom życzę produktów wolnych od wad.

Niezweryfikowany Klient_omog

04.08.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Do Fotojokera poszłam...
Do Fotojokera poszłam z mężem zrobić zdjęcia do paszportu. Trafiliśmy na moment kiedy pracownik kończył obsługiwać inną Klientkę. Poza nami nie było nikogo więcej. Lokal był bardzo czysty, wszystko było ładnie uporządkowane, dobrze oświetlone. Pracownik zapytał w czym może pomóc, zaprosił nas do robienia zdjęć, wyjaśnił wszystkie zasady jakie muszą być spełnione jeżeli chodzi o zdjęcia paszportowe. Wykonał kilka zdjęć, pozwolił wybrać te, które naszym zdaniem były najlepsze (sam również sugerował które jego zdaniem powinniśmy wybrać). Cała obsługa, łącznie z drukowaniem zdjęć nie trwała więcej niż 10 minut z czego jestem bardzo zadowolona. Widać że pracownik zna się na swojej pracy, jest bardzo miły, przyjaźnie nastawiony do Klientów. Minusami Fotojokera są ceny oraz wielkość lokalu (jest bardzo mały).

Natalia_1290

11.05.2017

Placówka

Olsztyn, Tuwima 26

Nie zgadzam się (0)
Wyslalem sie do...
Wyslalem sie do sklepu, aby zasięgnąć informacji o lornetkach myśliwskich. W sklepie przywitała mnie miła, mloda Pani, która od razu przywitała się ze mną i zapytała się czego poszukuje. Pokrótce przedstawiłem problem, z którym przyszedłem. Poinformowała sprzedawce, iż szukam lornetki dla myśliwego. Sprzedawca dokładnie opisał parametry lornetek i jasno wytłumaczył jaki parametr za co odpowiada. Sprzedawca angażował się i co najważniejsze miał pojęcie o ofercie sklepu. Dostalem również katalog z lornetkami. W sklepie było czysto, panowała tam miła atmosfera. Polecam.

Adi_1

18.01.2016

Placówka

Grudziądz, Chełmińska 4

Nie zgadzam się (0)
Poszłam do Fotojokera...
Poszłam do Fotojokera wywołać zdjęcia z pendriva. Przemiła i pomocna sprzedawczyni pomogła mi bardzo. Szybko dostałam swoje zdjęcia pięknie wydrukowane. Dostałam też katalog z produktami fotojoker. Miła i fachowa obsługa

Agnieszka_3708

22.11.2015

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, Piłsudskiego 35

Nie zgadzam się (0)
Przypomniałem sobie o...
Przypomniałem sobie o wywołaniu zdjęć. Skierowałem się do Fotojokera. Gdy wszedłem do sklepu stało dwóch klientów i dwie osoby obsługujące. Grzecznie poczekałem na swoją kolej oglądałem aparaty fotograficzne. Gdy zobaczyłem, że jeden z pracowników obsługi jest wolny podszedłem, lecz zostałem przez niego zignorowany. Kiedy zwróciłem się o pomoc, ekspedient w dość nie sympatyczny sposób odpowiedział mi, że jest zajęty. Zachowanie pracownika zraziło mnie i nie skorzystałem z tego punktu handlowego. Opuściłem lokal rozczarowany i sfrustrowany.

Artur_647

30.01.2015

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (1)
Czysto, miło,pomocnie, polecam...
Czysto, miło,pomocnie, polecam !

Adrian_432

03.09.2014

Placówka

Białystok, Miłosza 2

Nie zgadzam się (0)
Ok!
Ok!

Krasnoludek

09.07.2014

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 127

Nie zgadzam się (0)
Odebrałem album -...
Odebrałem album - fotoksiążkę CEWE ze zdjęciami. Jest rewelacyjny, wykonanie naprawdę robi wrażenie. Trochę obawiałem się jak wyjdą zdjęcia, czy przypadkiem ten program który udostępniają do samodzielnego przygotowania albumu nie obniża jakości zdjęć, np. przy kadrowaniu czy stosowaniu filtrów, tym bardziej że po skończeniu moje działo dosyć szybko przeszło przez Internet, ale wszystko wyszło ostre i piękne! Wybrałem papier foto matowy i efekt jest super. Każdy kto ogląda chwali jakość. Poprzednio pisałem, że mają słabą komunikację, to fakt i warto aby to zmienili, ale w rezultacie jestem zadowolony. Czekałem w sumie niecałe 2 tygodnie (9 dni roboczych), a więc nie tak długo jak straszyli. Fajnie byłoby tylko, żeby informowali o etapach realizacji na stronie www. Ogólnie bardzo polecam.

Neo

26.06.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamawiałem poprzez Fotojoker...
Zamawiałem poprzez Fotojoker album ze zdjęciami, - książkę CEWE. Na poziomie obsługi przedsprzedażowej było bardzo fajnie, tego typu usługi są dobrze opisane i promowane przez Fotojoker, a klient ma udostępnioną, bezpłatną i rewelacyjną moim zdaniem aplikację, która w intuicyjny sposób pozwala na stworzenie własnego albumu fotograficznego - nie trzeba do tego specjalnych umiejętności.Potem jest jednak bardzo słabo. Nie dostałem jeszcze gotowego albumu, może będzie świetnie wykonany i to mi nieco zrewiduje opinię na temat fotojokera, ale na razie podzielę się uwagami które mam na tą chwilę. Po przygotowaniu i przesłaniu pliku online z gotowym albumem niestety nie można liczyć na odpowiedni poziom komunikacji, ponieważ ta szwankuje na całej linii:1. Infolinia - nie jest w stanie udzielić żadnej konkretnej informacji na temat terminu realizacji, tylko używają bezpiecznych formułek regulaminowych informując, że na wykonanie mają 14 dni, ale uwaga roboczych! To prawie 3 tygodnie, więc zacząłem szukać innych sposobów komunikacji.2. Strona - próbowałem się logować do ich systemu, przy przesyłaniu plików musiałem wybrać hasło więc liczyłem że znajdzie zastosowanie. Bezskutecznie, system mnie odrzucał, ale nie dawał żadnego komunikatu, tylko przeładowywał stronę i tak w kółko. 3. Kolejny kontakt z infolinią - dowiedziałem się, że nie muszą się logować, tylko sprawdzić po samym numerze zamówienia na stronie fotojokera... Po co więc jest system logowania i hasło? Tego się nie dowiedziałem, ponieważ kompetencje infolinii ograniczają się do czytania formułek.4. Znowu na stronie - po dłuższych poszukiwaniach znalazłem możliwość sprawdzenia zamówienia, oczywiście nie tam gdzie radziła infolinia tylko w sekcji KONTAKT - jest Wystarczy wpisać jego numer. Tu jednak szału nie ma - wyświetla się techniczna stronka rodem z lat '90 a na niej tylko info: "Państwa zlecenie dotarło do naszego laboratorium i zostanie zrealizowane zgodnie ze standardowym terminem dla tego typu usługi". Rewelacja, sporo się dowiedziałem! 5. ŁAŁ, przychodzi mail – napisali, że zlecenie zostało zrealizowane i będzie dostarczone do wybranego przeze mnie punktu Fofojokera w ciągu 2 dni (roboczych oczywiście, a tu zbliża się weekend).6. Z ciekawości wchodzę na stronę, wpisuję nr zamówienia, a tam: "Państwa zlecenie dotarło do naszego laboratorium i zostanie zrealizowane zgodnie ze standardowym terminem dla tego typu usługi”. Gdzieś to już czytałem… Na wszelki wypadek odświeżam stronę a tam to samo tylko tym razem po niemiecku: „Ihr Auftrag ist in unserem Labor eingegangen und wird derzeit bearbeitet.Podsumowując, system komunikacji z klientem jest archaiczny, nieżyciowy i odstrasza. Jeśli terminy muszą być z technicznych przyczyn takie wydłużone, lub towarzyszy im jakiś bufor bezpieczeństwa, to przydałoby się podzielić produkcję na jakieś etapy i wyświetlać Klientowi statusy. Jakby co liczę na prawa autorskie od tego epokowego pomysłu :-) …a tymczasem czekam na świetny (mam nadzieję) album, a kiedy go już szczęśliwie odbiorę, napiszę o dalszych odczuciach.

Neo

12.06.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Swego czasu wywoływałam...
Swego czasu wywoływałam bardzo dużo zdjęć w tym oddziale, ale ich jakość nie była najlepsza. Największy problem był z kolorami, które czasem wychodziły po prostu brzydkie, szczególnie na ciemniejszych zdjęciach. W dodatku cena za dużą ilość odstrasza, ale za to przy wywoływaniu kilku zdjęć są gotowe w minutę. Kupiłam kiedyś w tym miejscu dość drogi aparat cyfrowy, jak się okazało fantastyczny dla średnio-zaawansowanego amatora robienia zdjęć. Obsługa była bardzo uprzejma i pomocna, świetnie mi doradzono i cena była niższa niż w marketach - nie dużo, ale była. Niestety jakiś czas później coś zaczęło się dziać z ładowarką albo baterią. Aparat na gwarancji zaniosłam do salonu, gdzie zamiast oddać go do jakiegoś serwisu, obsługa rozwiązała problem po swojemu - podłączyli go u siebie, sprawdzili czy się naładował i zaproponowali mi rozwiązanie wszystkich moich problemów - nową ładowarkę, oczywiście najlepszą na świecie, ale za taką cenę powinna jeszcze sprzątać i gotować. Nie miałam wtedy tyle pieniędzy, więc podziękowałam, przy czym nie zaproponowano mi nic tańszego. Po dwóch miesiącach ładowania aparatu kablem do laptopa dowiedziałam się, że gwarancja obejmowała zarówno aparat, jak i baterię i ładowarkę, ale niestety wtedy było już za późno. Poza wywoływaniem zdjęć i sprzedażą sprzętu, salon oferuję też szeroki wybór albumów i ramek, które są dość atrakcyjne cenowo. Poleciłabym ten oddział komuś, kto chce szybko wywołać kilka zdjęć albo otrzymać profesjonalną poradę na temat sprzętu, ale obsługa posprzedażowa moim zdaniem mogłaby być lepsza.

Ruda_11

06.06.2014

Placówka

Rybnik, Raciborska 16

Nie zgadzam się (0)
obsługa nie miała...
obsługa nie miała wiedzy konkretnej na temat promocji na fotoksiązki i znaleźć prze internet również nie umiała.

Marta_2167

03.06.2014

Placówka

Radom, Chrobrego 1

Nie zgadzam się (0)
Często wywołuję tam...
Często wywołuję tam zdjęcia za pomocą automatu. Wystarczy mieć przygotowany pendrive lub kartę flash (różne typy są obsługiwane) - po chwili zdjęcia są już drukowane. Obsługa w sklepie też OK - Pani proponuje tańsze akumulatorki (na sztuki), a nie musi tego robić! Polecam.

Marcin_2082

29.04.2014

Placówka

Tychy, Aleja Bielska 107

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w punkcie sprzedaży Fotojoker można być zadowolony z jakości obsługi i wiedzy personelu. Od wejścia można zaobserwować uśmiech sprzedawcy, który chętnie podchodzi do klienta, pyta w czym może pomóc oraz chętnie tej pomocy udziela w moim wypadku podczas wywoływania zdjęć. Profesjonalnie pomógł mi wywołać zdjęcia szybko i bez problemowo. Polecam ten punkt każdemu.

zalogowany_użytkownik

11.04.2014

Placówka

Kraków, Stawowa 61

Nie zgadzam się (0)

CEWE Fotojoker

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CEWE Fotojoker?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!