Opinie użytkownika (31)

Dobrze. Bardzo dobra...
Dobrze. Bardzo dobra znajomość produktu. Pełna i bogata gama proponowanych produktów. Personel bardzo profesjonalnie podchodzi do klienta lecz trochę zbyt ramowo. Napięta atmosfera ogranicza kupującego. Produkt pięknie zapakowany, zachęca do ponownego odwiedzenia punktu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

25.07.2017

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pełne...
Bardzo dobrze. Pełne zaangażowanie w pomoc kupującemu. Szeroka gama produktów oraz fachowa wiedza personelu przekłada się na ilość kupowanych produktów. Towar pełnowartościowy, dobry gatunkowo. Miła i fachowa obsługa oraz ciekawy wystrój zachęcają do ponownego odwiedzenia punktu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pełna gama...
Dobrze. Pełna gama asortymentu, pracownicy przyjaźnie i z zaangażowaniem starają się pomóc klientom. Liczne promocje na produkty. Przy kasie proponowany produkt dodatkowy. Miłe powitanie i pożegnanie klienta zachęca do ponownych zakupów w sklepie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownicy dostępni...
Dobrze. Pracownicy dostępni choć jest zbyt mało osób na sklepie w porównaniu z ilością klientów. Asortyment bogaty, czasami zdarza się, że dana osoba nie orientuje się w pełnym asortymencie. Produkty dobre gatunkowo, choć czasami w wygórowanej cenie. Pracownicy nie zawsze z uśmiechem witają klienta. Stwarza to chwilami napięta atmosferę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownicy prawidłowo...
Dobrze. Pracownicy prawidłowo reagują na potrzeby klienta. Starają się pomóc w doborze rozmiaru, bez problemu donoszą pożądany rozmiar do kabiny przymierzalni. Prawidłowo proponują i zachęcają do kupna innego asortymentu na sklepie. Liczne promocje. Towar pełnowartościowy, dobry gatunkowo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy sprawnie reagują na pomoc kupującemu. Bogaty asortyment, liczne promocje. Chwilami tworzy się dłuższa kolejka do kasy, lecz sprawnie zostaje usprawniony ciąg obsługi klienta. Pracownicy starannie pomagają klientom. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_1921

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Niestety pracownicy...
Fatalnie. Niestety pracownicy nadal oceniają klienta po wyglądzie. Osoba ubrana w garsonkę lub z partnerem w garniturze jest obsłużona w pierwszej kolejności. Klient w dżinsach i japonkach jest traktowany jak "intruz". Po prawie 20 minutach oglądania asortymentu zostałam obsłużona przez pracownika, nie trwało to jednak długo, gdyż pojawiła się inna klientka, która prawdopodobnie wzbudziła większe zainteresowanie. Asortyment na sklepie zachęca do sprawdzenia oferty w sklepie, pracownicy niekoniecznie. Pro Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_1921

25.07.2017

Gino Rossi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bardzo profesjonalne...
Super. Bardzo profesjonalne podejście pracowników obsługi. Miła, uśmiechnięta obsługa, znająca asortyment produktów w sklepie. Zawsze proponowany produkt dodatkowy. Przy kasie również osoba zachęcająca do ponownego odwiedzenia sklepu. Liczne promocje dla kupujących oraz dla posiadaczy karty Deichmann. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownicy z...
Super. Pracownicy z dużym zaangażowaniem starają się pomóc w doborze obuwia. Bardzo szybko reagują na klienta, właściwe zachowanie zachęca do ponownego odwiedzenia sklepu. Bardzo ciekawe i liczne promocje dla członków klubu CCC. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Przyjemny...
Tak sobie. Przyjemny wystrój. Niestety długi czas oczekiwania na zamówienie. Pracownicy nie do końca zorientowani w akcji promocyjnej Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_1921

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownicy zaangażowani...
Dobrze. Pracownicy zaangażowani w obsługę. Szybkie i sprawne przyjęcie i wydanie zamówienia. Szeroka gama asortymentu Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Zbyt małe...
Źle. Zbyt małe zaangażowanie pracowników w obsługę klienta. Nie do końca zamówiony towar jest zgodny z otrzymanym produktem. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

18.07.2017

Biesiadowo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Samoobsługa Na...
Słabo. Samoobsługa Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

18.07.2017

Stacje paliw Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Osoba...
Tak sobie. Osoba do pomocy przy dystrybutorach tylko w tygodniu. Pracownicy przystępni, asortyment zróżnicowany choć zbyt mało miejsca na jego ekspozycję. Niestety bardzo często nie można kupić hot-dogów. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_1921

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Stacja samoobsługowa...
Słabo. Stacja samoobsługowa Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

18.07.2017

Carrefour Stacja Paliw

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa spełnia...
OK. Obsługa spełnia oczekiwania klienta. Pracownicy przystępni,asortyment zróżnicowany. W niektórych stacjach powinny być osoby znajdujące się na zewnątrz przy dystrybutorach. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

Małgorzata_1921

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Personel wykonuje...
Źle. Personel wykonuje obowiązki powoli. Widząc osobę która sama wykonuje czynności udaje się do swoich prac. Więcej zaangażowania. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1921

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania w...
Czas oczekiwania w granicach rozsądku. Przelew wykonany szybko i co najważniejsze pieniądze na rachunku drugiej strony w ten sam dzień. Pani uśmiechnięta, życzliwa i miła. Czynne wszystkie kasy co w porównaniu z innymi placówkami jest niezrozumiałe. Polecam serdecznie.

Małgorzata_1921

29.09.2015
Nie zgadzam się (0)
Niestety: kolejki, kolejki...
Niestety: kolejki, kolejki i jeszcze raz kolejki. Mimo kilku "boksów" przy których powinni siedzieć pracownicy banku jest czynny tylko 1. Tempo obsługi klientów pozostawia wiele do życzenia a inne pracownice niestety nie obsłużą potencjalnego petenta. Po co więc Panie tam siedzą? Stanowczo odradzam ten bank.

Małgorzata_1921

29.09.2015

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety większość...
Niestety większość ekspedientek oraz kasjerek, czeka na ukończenie dnia pracy i powrót do domu. Bez życia, chęci i zaangażowania podchodzą do swojej pracy. Na palcach jednej ręki można policzyć życzliwe i pomocne osoby w tym sklepie. Brak wielu oznaczeń cenowych na półkach, zbyt mała ilość czynnych kas i co najważniejsze poprawienie lub zachowanie obowiązujących standardów obsługi klienta to te czynniki na które powinien zwrócić uwagę właściciel sklepu.

Małgorzata_1921

29.09.2015

Intermarche

Placówka

Szprotawa, Chrobrego 13

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi