Opinie użytkownika (3)

Przybyłam do placówki...
Przybyłam do placówki HDI Asekuracja aby pilnie wypowiedzieć umowę ubezpieczenia komunikacyjnego. Przy wejściu nikt mnie nie przywitał, po wejściu do sekretariatu również nie zostałam przywitana. Pani siedząca w sekretariacie obsługiwała klientkę. Poczekałam więc aż skończy i podeszłam do blatu. Poinformowałam iż chciałabym wypowiedzieć umowę ubezpieczenia komunikacyjnego. Pani poprosiła papiery które posiadam, jednak wymagała ode mnie również umowy kupna- sprzedaży, której akurat nie posiadałam. Poprosiłam wiec aby zostawić wymówienie a umowe dowiozłabym w najbliższy pracujacy dzień. Pani jednak stwierdziła iż moze mi przyjąć wymówienie ale nie da mi żadnego potwierdzenia złozenia, a był to ostatni dzień kiedy mogłam złożyc to wymówienie. Pani obsługujaca mnie powiedziała, że mogę wysłać pocztą dokumenty, ale ona mi tego nie przyjmie, choć tak naprawde powinna przyjąc te dokumenty, podstemplować, wpisać w system, tak abym mogła w najbliższy dzień roboczy dowieźć pozostałe brakujące papiery. To była bardzo nie profesjonalna obsługa, narażajaca klienta na koszty. Poza tym Pani obsługujaca mnie była nie miła, i nie chciałabym mieć nic wspólnego z tą firmą.

Małgorzata_11

09.01.2009

HDI

Placówka

Łódź, Kopcińskiego 56

Nie zgadzam się (14)
Miałam problem z...
Miałam problem z bezprzewodowym internetem który posiadam w domu. Zadzwoniłam więc na infolinie do TP aby uzykac pomoc. Wyjatkowo krótko oczekiwałąm na połaczenie z konsultantem, i usłyszałam miły głos pana. Konsultant przedstawił się i zapytał w czym może pomóc. Przedstawiłam mój swój problem a on bez oporów i problemów przystąpił do udzielania mi wskazówek. Po koli dokładnie tłumaczył co wcisnąc i gdzie. Kiedy miałam problem z wpisywaniem mojego kodu zabezpieczajacego (wpisywałam go chyba z 5 razy) nie denerwował się tylko spokojnie czekał. Dzięki temu nie czułam sie jak "idiotka" bo nie moge poprawnie wpisac kodu, a czasem zadrzało się tak że konsultanci dawali do zrozumienia, że rozmawiają z "blondynką" a ja czułam się głupio. Ten pan konsultant był jednak bardzo miły i cierpliwy. Bardzo szybko rozwiązał mój problem. Na koniec jak przystało podziękował i życzył milego wieczoru.

Małgorzata_11

17.12.2008
Nie zgadzam się (21)
W momencie wejścia...
W momencie wejścia na stacje zostałam od razu przywitana. bez żadnego problemu mnie obsłużono, pan który mnie obsługiwał był bardzo miły, a nawet kiesy nie wiedziłam dlaczego mam wcisnąć enter wytłumaczył mi dokładnie co i dlaczego. Paragon został mi wydany bez przypominani się o nim. Szcególnie ważne podczas tej wizyty była uprzejmość sprzedawcy.

Małgorzata_11

17.12.2008

Circle K

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 199/205

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi