Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Małgorzata_11

Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska

Treść opinii: Miałam problem z bezprzewodowym internetem który posiadam w domu. Zadzwoniłam więc na infolinie do TP aby uzykac pomoc. Wyjatkowo krótko oczekiwałąm na połaczenie z konsultantem, i usłyszałam miły głos pana. Konsultant przedstawił się i zapytał w czym może pomóc. Przedstawiłam mój swój problem a on bez oporów i problemów przystąpił do udzielania mi wskazówek. Po koli dokładnie tłumaczył co wcisnąc i gdzie. Kiedy miałam problem z wpisywaniem mojego kodu zabezpieczajacego (wpisywałam go chyba z 5 razy) nie denerwował się tylko spokojnie czekał. Dzięki temu nie czułam sie jak "idiotka" bo nie moge poprawnie wpisac kodu, a czasem zadrzało się tak że konsultanci dawali do zrozumienia, że rozmawiają z "blondynką" a ja czułam się głupio. Ten pan konsultant był jednak bardzo miły i cierpliwy. Bardzo szybko rozwiązał mój problem. Na koniec jak przystało podziękował i życzył milego wieczoru.