Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Małgorzata_11

Dotycząca firmy: HDI

Treść opinii: Przybyłam do placówki HDI Asekuracja aby pilnie wypowiedzieć umowę ubezpieczenia komunikacyjnego. Przy wejściu nikt mnie nie przywitał, po wejściu do sekretariatu również nie zostałam przywitana. Pani siedząca w sekretariacie obsługiwała klientkę. Poczekałam więc aż skończy i podeszłam do blatu. Poinformowałam iż chciałabym wypowiedzieć umowę ubezpieczenia komunikacyjnego. Pani poprosiła papiery które posiadam, jednak wymagała ode mnie również umowy kupna- sprzedaży, której akurat nie posiadałam. Poprosiłam wiec aby zostawić wymówienie a umowe dowiozłabym w najbliższy pracujacy dzień. Pani jednak stwierdziła iż moze mi przyjąć wymówienie ale nie da mi żadnego potwierdzenia złozenia, a był to ostatni dzień kiedy mogłam złożyc to wymówienie. Pani obsługujaca mnie powiedziała, że mogę wysłać pocztą dokumenty, ale ona mi tego nie przyjmie, choć tak naprawde powinna przyjąc te dokumenty, podstemplować, wpisać w system, tak abym mogła w najbliższy dzień roboczy dowieźć pozostałe brakujące papiery. To była bardzo nie profesjonalna obsługa, narażajaca klienta na koszty. Poza tym Pani obsługujaca mnie była nie miła, i nie chciałabym mieć nic wspólnego z tą firmą.