Doceniam inpost za jasny i przejrzysty kontakt i przepływ informacji. Zawsze dostaje informacje o paczce w drodze i kolejnych jej etapach. Dodatkowo dużym ułatwieniem jest aplikacja dzięki której łatwo i szybko można znaleźć kontakt do kuriera itp
Klienci odklepani przy kasie, baristka włącza terminal płatniczy zanim dobrze zdążysz złożyć zamówienie, nie pyta o aplikację. Zamiast pilnować bieżących zamówień, przyjmują ich dużo na raz i potem klienci nie dostają swoich kanapek - osobiście żałowałam, że nie wzięłam paragonu, panie niestety nawet nie pamiętały, że zamawiałam coś więcej. W lokalu bałagan - góra naczyń poukładana na jednym ze stolików kawowych, pozostałe stoliki jeśli brudne to przez moją godzinę siedzenia tam nie zostały przetarte. Przykro było patrzeć na to
Lokal zamknięty, brak jakiejkolwiek informacji wywieszonej, dopiero jak się chciało chwycić za drzwi i wejść do środka to pracownica otwierała i informowała. Na zewnątrz lokalu, w ubraniach służbowych, pracownicy palący papierosy. Obrzydliwe pomyśleć, że potem w tych samych ubranich szykują jedzenie.
Korzystałam z zakupów na stronie internetowej Douglas. Produkty są przedstawione w sposób przejrzysty, wszystkie promocje umieszczone w jednym widocznym miejscu. Paczka nadawana sprawnie i bezproblemowo
Chcieliśmy omówić dobór soczewek oraz wszelkie kwestie z tym związane. Najpierw nie można było się nikogo zapytać o pomoc, na sali było pusto - wszyscy pracownicy siedzieli zgrupowani na zapleczu. Dopiero po jakimś czasie, kiedy klientów na sali zrobiło się więcej, ktoś się pojawił. Niestety Pani nie próbowała pomóc ani doradzić w sprawie, w której przyszliśmy. Zasugerowała, że na soczewki sporo się czeka i zbyła nas.
Do jedzenia nie mam zastrzeżeń - przygotowane w niezbyt długim czasie, jakościowo w porządku, estetyka zachowana. Natomiast jeśli chodzi o lokal - wiecznie jest w nim zimno i ciężko pomyśleć o tym, żeby posiedzieć tam komfortowo, już nie mówiąc o ściągnięciu kurtki. Dodatkowo, byłam tam w porze, kiedy nie było tłumów, a syf na sali taki, że też się człowiek 3 razy zastanowił, zanim postanowił usiąść na miejscu i zjeść, zamiast po prostu wyjść i usiąść z jedzeniem w samochodzie. Nikomu nic by się nie stało, gdyby chociaż przetarli stoły i siedzenia przy nich raz na jakiś czas.
Na obsługę tutaj zawsze można liczyć, Panie uśmiechnięte, zachęcają do korzystania z aplikacji oraz aktualnych promocji. Dodatkowo przeceniane są tu produkty z krótkim terminem ważności, dzięki czemu można dać im drugą szansę.
Sympatyczna obsługa, pamięta o zapytaniu o aplikację i oferuje produkty promocyjne, jedynym minusem to przy aktualnie trwającym remoncie (wykopkach?) nie ma zbyt wiele przestrzeni do zaparkowania w sytuacji kiedy nie tankuje się paliwa.
Placówka w Gdańsku Forum jak zwykle zaskoczyła mnie czystością i dobrym podejściem do klienta. Kolejka do recepcji rozładowywana na bieżąco dzięki ekranom do potwierdzania wizyt oraz możliwości potwierdzania wizyt w aplikacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.