Błyskawiczna reakcja obsługi BOK! Omyłkowo kupiłam bilety na film na dziś, zamiast na kolejny dzień. Niestety aplikacja dość długa przetwarzała płatność i bilet pojawił się w aplikacji niecałe 2h przed seansem, a aplikacja umożliwia automatyczny zwrot do 2h. Infolinia nie udziela porad w takich sytuacjach, więc napisałam maila do BOK, z pytaniem czy mogą mi przebookować bilety lub zwrócić koszt, gdyż aplikacja uniemożliwiła mi terminowy zwrot. Otrzymałam odpowiedź w ciągu kilku godzin, z informacją o pozytywnym rozpatrzeniu mojej prośby i zwrocie środków. Dziękuję za proklienckie podejście 🙂
Odwiedziłam ostatnio sklep w celu zakupu niewielkiej, codziennej torebki. Jedna z pracownik od razu mnie powitała i zaproponowała pomoc w poszukiwaniach. Wypytała dokładnie, jakiej torebki szukam, a później dzielnie wyciągała z szaf, szuflad i zaplecza kolejne modele, które mogłyby mi się spodobać. Było mi bardzo miło, do czasu gdy na sklep wyszła (chyba) pani kierownik salonu. Naburmuszona, z gniewnym wzrokiem. Stała na środku sklepu i obserwowała mnie, jakbym chciała tę torebkę ukraść. Trwało to do samego końca, nawet gdy stałam już przy kasie i płaciłam za torebkę, patrzyła na mnie podejrzliwie. Bardzo tego nie lubię w sklepach "Premium", że niemal każdą klientkę, która nie przychodzi na szpilkach i z litrem botoksu, traktuje się jak potencjalnego złodzieja.
Piękna i oryginalna biżuteria. Lubię w firmie to, że można dowolnie personalizować bransoletki, robić grawer, etc. i jest to proste, względnie tanie i od ręki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.