Już od dłuższego czasu przewijała mi się nazwa "Vinted"- czy to w reklamach w radiu/mediach społecznościowych, czy to podczas spotkań ze znajomymi... Wówczas byłam pewna, że to zapewne kolejny portal sprzedażowy pełen oszustów liczących na łatwy "zarobek". Przyznaję, że byłam w totalnym błędzie! Zaczęło się od zamówienia jakiegoś drobiazgu, o ile pamiętam był to komplet dresowy, którego potrzebowałam na jakąś imprezę w stylu lat 90-tych; nie lubię chodzić po sklepach stacjonarnych, a poza tym nie chciałam wydawać zbyt dużo pieniędzy. To był strzał w 10! Od tego czasu minął rok, a moja szafa teraz w dużej mierze składa się z ubrań kupionych na Vinted, które często wyglądają jak nowe ze sklepu; sama też zaczęłam wystawiać różne rzeczy. Dodam jeszcze, że ani razu nie zetknęłam się z jakąkolwiek próbą oszustwa, a jeśli użytkownik wydaje mi się podejrzany, po prostu go omijam. Polecam!
Jestem klientką zooplus.pl od kilku miesięcy (założyłam konto za poleceniem znajomej) i przyznam, że jestem miło zaskoczona.
W pełni odpowiada mi zarówno dostępność produktów, różnorodność (mój kot jest bardzo wybredny pod względem jedzenia), czas realizacji zamówienia no i oczywiście cena (dodatkowo strona współpracuje z appkami cash/moneyback). Co do zwrotów- nie mam opinii, gdyż jeszcze nie zdarzyło się, by moje zamówienie wymagało zwrotu lub wymiany. Polecam!
Kiedyś byłam sceptycznie nastawiona do pomysłu paczkomatów i korzystania z nich, jednak Inpost szybko rozwiał moje obawy.
Od tego momentu w ogóle nie korzystam z usług kurierów jeżeli nie muszę tylko właśnie z paczkomatów Inpost.
Aplikacja jest przejrzysta, wygodna w użyciu, często unowocześniana. Podoba mi się zwłaszcza możliwość odbioru za pomocą skanowania kodu QR, oraz możliwość przedłużenia odbioru przesyłki. Dodam również, że w tym roku firma In Post pokazała wielki szacunek dla klientów, gdy w czasie załamania pogodowego (w całej Polsce wiatr wiał kilka dni średnio 100km/h), ogłoszono, że dla bezpieczeństwa klientów, przesyłki zostaną w paczkomatach przetrzymane kilka dni dłużej, a koszty pokrywa In Post. Brawo!
Ubieram się w Medicine od kilku ładnych lat i 95% zawartości mojej szafy jest właśnie z tego sklepu :) Jestem totalnie zakochana w różnorodności wzorów i grafik na ubraniach, podoba mi się, że są kolekcje tematyczne, a największą zaletą jest dla mnie to, że sklep promuje talenty młodych ludzi, którzy nie muszą być wcale po ASP czy zajmować się na co dzień modą, by ich grafiki trafiły na ubrania. Sama mam w planach podesłać swoje dzieła, może się uda. Ponadto podoba mi się, że medicine stawia na ekologię. Jedyny mankament- jakośc materiału. Są kolekcje, których nadruki trzymają się latami, nie spierają się, nie rozciągają, zaś niekiedy zdarza się, że losowo trafi się rzecz słabej jakosci. Jednak są ta wyjątki. Ja na pewno będę nadal ubierać się w Medicine, zarówno w sklepie online, który działa prężnie jak i w sklepach stacjonarnych.
To z pewnością jeden z moich ulubionych sklepów, jeżeli chodzi o RTV/AGD. Obsługa miła, kompetentna, służy zawsze pomocą. Do tej pory nie miałam żadnych problemów jeżeli chodzi o zakupy, zwrot czy też wymianę towaru. Bardzo podoba mi się możliwość zamówienia produktu na stronie online, z możliwością odbioru w sklepie stacjonarnym, działa to nadzwyczaj sprawnie. Duży plus za utrzymanie porządku na terenie sklepu-wszystko jest regularnie odkładane na miejsce, nie trzeba szukać pendrive w dziale kuchennym, jak to często bywa. Z pewnością tam wrócę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.