Opinie użytkownika (31)

Vectra świadomie łamię...
Vectra świadomie łamię prawa człowieka. Nie odpisali na reklamację w terminie. W ogóle nie odpisali. Po upływie 30 dni jeżeli nie odpiszą to reklamacja jest zasadna. Lecz Vectra ma to gdzieś. Mimo że ich poinformowaliśmy, że reklamacja jest zasadna to odpisali tym razem, że nie widzą podstaw do jej uznania. Od początku trwania umowy nie działa poprawnie telewizja. Sprawę kierujemy do sądu.

Klient_WHeR

24.04.2024

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
24.04.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Zamieściłem niedawno opinię...
Zamieściłem niedawno opinię na temat działu pt. JAKOŚĆ POMOC VECTRA, który odpisuje między innymi, niezadowolonym klientom Vectra, dokonującym wpisu na portalu JAKOSCOBSLUGİ. Oczywiście pod moją opinią, pojawił się komunikat z działu JAKOSC POMOC VECTRA, który udowadnia beznadziejne podejście do klienta i lekceważący stosunek. Nic nie napisali od siebie tylko jak automat stała ta sama formułka.

Klient_WHeR

16.04.2024

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
16.04.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Jeżeli chodzi o...
Jeżeli chodzi o dział pt. JAKOŚ POMOC VECTRA, który między innymi odpisuje niezadowolonym klientom na portalu JAKOŚĆ OBSŁUGI to jest to typowa pokazówka. Piszą że niby zainteresują się sprawą a potem olewają klientów do tego stopnia że podczas korespondencji emailowej piszą żeby się już z nimi nie kontaktować w sprawie usterek które mimo to nadal występują po interwencji działu JAKOŚĆ POMOC VECTRA. Gdyby też ten dział JAKOŚĆ POMOC VECTRA był skuteczny to dawno miałbym problem rozwiązany a nie męczył się od listopada 2023 bez efektu.

Klient_WHeR

13.04.2024

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.04.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Kilka miesięcy temu...
Kilka miesięcy temu opisywałem sytuację jaka Vectra jest nieudolna. Nadal podtrzymuję tę opinię. Od listopada 2023 mam umowę na telewizję. Nie ma dnia od początku umowy żeby nie było problemów technicznych. Problemy są codziennie. Żadnego programu nie obejrzeliśmy w całości bo obraz jest przerywany. Tak się również dzieje podczas zmiany kanałów. Kilkakrotnie był technik i nic nie pomogło. Była wysłana skarga do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w związku z zaistniałą sytuacją oraz w związku z brakiem odpowiedzi na reklamację. Pierwsza reklamacja dotyczyła rozwiązania umowy bez ponoszenia kary w związku z usterkami telewizji które trwają od początku umowy niemalże codziennie oraz druga reklamacja o anulowanie opłat za abonament telewizyjny. Urząd Komunikacji Elektronicznej odpisał żeby sprawę zgłosić do sądu skoro Vectra nie reaguje na reklamacje. Tak też trzeba będzie zrobić. Dodatkowo trzeba będzie zawiadomić UOKiK. Myślę że bez sądu się nie obędzie bo jeszcze wcześniej jak numery telefonów przenosiliśmy do Vectry to trwało to kilka miesięcy niestety a potem przez dwa dni zostaliśmy bez rozmów wychodzących i przychodzących. Oczywiście były składane reklamacje ale bez rezultatu. Jesteśmy po rozmowie z prawnikiem i w zaistniałej sytuacji jak najbardziej istnieje zasadność uzyskania odszkodowania. Ile przy tym wszystkim straciliśmy nerwów to szkoda gadać. Więc jeśli lubi ktoś kłopoty i brakuje mu emocji, kocha ktoś nerwy zszarpane mieć to serdecznie polecam Vectrę. UOKiK nie interweniuje w jednostkowych przypadkach. Więc jeśli każdy z was nie może dogadać się z Vectra albo Vectra kogoś z was olewa czy nie ustosunkowują się do reklamacji albo wiecie że macie rację a Vectra odrzuci reklamację to mimo wszystko zgłaszacie sprawę do UOKiK. Oczywiście UOKiK odpisze wam że nie działa w jednostkowych przypadkach, ale jak zobaczą że dużo ludzi pisze to sami podejmą kroki i ukarzą Vectra. UOKiK musi mieć podstawy do nałożenia kary i im więcej sygnałów dostaje do ma większe pole do działania.

Klient_WHeR

13.04.2024

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.04.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Do dziś uważałem...
Do dziś uważałem tę sieć Mediaexpert za najlepszą na rynku w związku z podejściem do klienta. Miałem problem z zakupionym sprzętem i bez problemu w ramach rękojmi otrzymałem zwrot pieniędzy. Jeszcze miałem kilka podobnych sytuacji i byłem pozytywnie zaskoczony podejściem pozytywnym do klienta. Natomiast w dniu dzisiejszym doznałem szoku po otrzymaniu odpowiedzi od konsultanta z biura obsługi klienta. Zakupiłem maszynkę OneBlade, model: QP6651/61. Jest to wyższy model i w zestawie powinny znajdować się między innymi dwa ostrza do golenia, lecz było tylko jedno ostrze. Wysłałem reklamację online że po otrzymaniu produktu nie ma jednego ostrza. Teraz najlepsze. W odpowiedzi otrzymałem następującą wiadomość: Uprzejmie informuję, iż w zestawie znajduje się 5 nakładek( Nasadka do pielęgnacji ciała, Nasadka grzebieniowa, Nasadka z regulacją długości, Nasadka zabezpieczająca). Dziękuję za kontakt w sprawie. Czyli wniosek z tego taki, że w opakowaniu nie powinno być żadnego ostrza!!! To jak mam się golić? W ogóle ta osoba nie odniosła się do ostrzy i sprawia wrażenie jakby żyła w innym świecie, albo bujała w obłokach. Resztę pozostawiam czytającym do myślenia i wyciągnięcia wniosków.

Klient_WHeR

23.02.2024

Media Expert

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Średniej jakości obsługa...
Średniej jakości obsługa klienta na czacie. Nie uprzejmi.

Klient_WHeR

12.02.2024

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Lekceważąca obsługa klienta...
Lekceważąca obsługa klienta za pośrednictwem czatu i telefonu. Gburowaci i nie chce im się pracować.

Klient_WHeR

12.02.2024

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W miarę dobra...
W miarę dobra obsługa klienta za pośrednictwem telefonu.

Klient_WHeR

12.02.2024

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła i chętna...
Miła i chętna do pomocy obsługa telefoniczna i szybko załatwiają reklamację.

Klient_WHeR

12.02.2024

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kiepskie doradztwo w...
Kiepskie doradztwo w sklepie. Pracowników się spiera i twierdzi że ma rację a potem okazuje się że nie ma racji i tylko problem zostaje. Brak kompetencji ze strony pracowników sklepu stacjonarnego.

Klient_WHeR

12.02.2024

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysokie ceny natomiast...
Wysokie ceny natomiast w restauracji miła obsługa klienta za każdym razem natomiast obsługa klienta za pośrednictwem poczty internetowej nieuprzejma.

Klient_WHeR

12.02.2024

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niemiła gburowata...
Bardzo niemiła gburowata obsługa pracowników w sklepie. Nie są chętni do pomocy. Opryskliwi.

Klient_WHeR

12.02.2024

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysokie ceny i...
Wysokie ceny i kiepskie promocje brak kodów rabatowych. Obsługa na czacie niemiła arogancka i nie skora do pomocy.

Klient_WHeR

12.02.2024

pyszne.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio dobre ceny...
Ostatnio dobre ceny butów natomiast nieprofesjonalna obsługa klienta za pośrednictwem czatu. Nie potrafią doradzić i nie znają produktów.

Klient_WHeR

12.02.2024

eobuwie.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przeważnie miła obsługa...
Przeważnie miła obsługa klienta na czacie i za pośrednictwem telefonu.

Klient_WHeR

12.02.2024

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przeważnie miła obsługa...
Przeważnie miła obsługa klienta na stacji.

Klient_WHeR

12.02.2024

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W Siedlcach przy...
W Siedlcach przy ulicy Sokołowskiej bardzo niemiła obsługa klienta i gburowaci.

Klient_WHeR

12.02.2024

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Paliwa dobre ale...
Paliwa dobre ale obsługa klienta na stacji okropna. Mówią obraźliwe słowa w stronę klienta.

Klient_WHeR

12.02.2024

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybko działają w...
Szybko działają w zwrocie pieniędzy i dostaw paczek. Bardzo zaangażowana obsługa klienta w call center i pomocna oraz uprzejma.

Klient_WHeR

12.02.2024

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na czacie...
Obsługa na czacie niemiła brak kompetencji. Sprawia wrażenie jakby się nie rozmawiało z człowiekiem tylko ze ścianą.

Klient_WHeR

12.02.2024

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi