Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_WHeR

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: Do dziś uważałem tę sieć Mediaexpert za najlepszą na rynku w związku z podejściem do klienta. Miałem problem z zakupionym sprzętem i bez problemu w ramach rękojmi otrzymałem zwrot pieniędzy. Jeszcze miałem kilka podobnych sytuacji i byłem pozytywnie zaskoczony podejściem pozytywnym do klienta. Natomiast w dniu dzisiejszym doznałem szoku po otrzymaniu odpowiedzi od konsultanta z biura obsługi klienta. Zakupiłem maszynkę OneBlade, model: QP6651/61. Jest to wyższy model i w zestawie powinny znajdować się między innymi dwa ostrza do golenia, lecz było tylko jedno ostrze. Wysłałem reklamację online że po otrzymaniu produktu nie ma jednego ostrza. Teraz najlepsze. W odpowiedzi otrzymałem następującą wiadomość: Uprzejmie informuję, iż w zestawie znajduje się 5 nakładek( Nasadka do pielęgnacji ciała, Nasadka grzebieniowa, Nasadka z regulacją długości, Nasadka zabezpieczająca). Dziękuję za kontakt w sprawie. Czyli wniosek z tego taki, że w opakowaniu nie powinno być żadnego ostrza!!! To jak mam się golić? W ogóle ta osoba nie odniosła się do ostrzy i sprawia wrażenie jakby żyła w innym świecie, albo bujała w obłokach. Resztę pozostawiam czytającym do myślenia i wyciągnięcia wniosków.