Jakość obsługi w placówkach sklepu Biedronka jest na średnim poziomie. W sklepach jest za mało pracowników, na sali sprzedaży brak pracowników, których można zapytać o pomoc.
Polecam bardzo robić zakupy w tym miejscu. Za każdym razem spotykam się z uprzejmością pan pracujących w drogerii. Podczas każdej wizyty podchodzą i pytają czy mogą w czymś doradzić. Pracownice posiadają duża wiedzę i znają nowości na rynku. Podczas obsługi zawsze proponują dodatkowy produkt oraz pytają o kartę Hebe.
Wizyta w placówce przebiegła bardzo pomyślnie. Pracownica zapytana o lokalizacje produktu wyjaśniła gdzie on się znajduje, a także poleciła alternatywę dla niego. Jedynym minusem jest mała ilość pracowników. Wzywając pracownika do kasy samoobsługowej trzeba zbyt długo czekać.
Pan pracujący na siłowni podczas obsługi (wymiana karty na opaskę) wydawał się być strasznie zmęczony. Był pomocny, lecz miałam wrażenie jakby był tam za karę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.