Komfort w Białymstoku na ul. Wysockiego jest wart polecenia. Otrzymałam rzetelną obsługę i szybką realizację zamówienia. Natomiast obsługa z ul. Hetmańskiej to najgorsze co może człowieka spotkać. Obojętność i próba zniechęcenia do zakupu powtarzaniem na wszystko, że się nie da.
Trudny kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Rozmowa na Messengerze - czas reakcji 1,5h. Kontakt mailowy utrudniony ze względu na niemożliwość odpowiedzi na otrzymaną wiadomość.
Sklep jest dobrze zaopatrzony, uporządkowany i czysty. Obsługa pomocna i uśmiechnięta. Świeże produkty mięsne, pieczywo oraz warzywa to ogromny atut tego miejsca.
Z usług tej restauracji korzystam często w formie dostawy, rzadziej na miejscu. Jedzenie dostarczane jest na czas, chociaż czasami zdarzają się wpadki w formie pomylonych sosów, lub przypalonych wrapów.
Miałam ostatnio okazję skorzystać z pomocy konsultantów Philips online. Problem dotyczył mojego odkurzacza, który w czasie gwarancji przestał działać. Okazało się, że nie posiadam już dowodu zakupu i nie mam podstaw do reklamacji u producenta. Pracownicy określili datę produkcji mojego urządzenia na podstawie numeru seryjnego produktu i dodatkowo zaproponowali bezpłatną usługę kurierską do serwisu. Taka obsługa powinna być w każdej poważnej firmie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.