Serdecznie polecam ten punkt obsługi, za każdym razem kiedy odwiedzam ten punkt, Panie witają mnie z uśmiechem i potrafią rozwiązać każdy problem, wyjaśnić fakturę, pomoc w obsłudze telefonu. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Na infolinii bardzo ciężko jest się dowiedzieć cokolwiek. Jak już zadzwonimy że 3 razy i połączymy zebrane że sobą informacje to może coś z tego się dowiemy. Ale konsultanci nie są zbyt precyzyjni jeśli chodzi o udzielanie informacji.
Moja przygoda z tym miejscem wygląda nastepujaco:
Umówiłam się na bezpłatną konsultacje allby dokładnie omówić i sprawdzić co możemy zrobić na moich włosach. Pani która mnie obslugiwala była bardzo miła i pomocna. Wszystko omowila i wycenila usługę. W dniu kiedy doszło do jej realizacji nic nie zgadzało się z umówiony schematem. Spędziłam w tym miejscu 3 godziny, nie widząc na włosach żadnego efektu i płacąc 100zl więcej niż było to umówione. Okej, nie wiemy do końca ile produktu zuzyjemy, ale pomyłka o 100 zł uważam że jest duża pomyłka. Napisałam reklamację do salonu opisując co mi się nie podoba. Zostałam umówiona na kolejne spotkanie, koloryzacja na moich włosach została ponowiona. A raczej ich rozjaśnianie. Ten "profesjonalny" salon rozjaśnial mi włosy rozjaśnia żem dwa razy w ciągu dwóch tygodni na tych samych pasmach. Mimo że umówiliśmy się, że będą rozjasnione tylko tam gdzie nie były. Po powrocie do domu zrobiłam sobie koka, a dwa pasemka wypuściłam po bokach. Kiedy złapałam te pasemka w palce, zostały mi w nich. Włosy po prostu się polamaly. Były tak strasznie przesuszone że nadawały się tylko do obciecia. Nie polecam nigdy nikomu.
Tesco słynie z tego, że jednak wiele produktów jest przedstawiane w inne miejsca i ciężko je zlokalizować, jednak za każdym razem kiedy tam jestem spotykam jedna z sympatycznych Pan, która zawsze wskaże drogę do poszukiwanego produktu.
Bank oceniam słabo, mimo że kiedy bardzo go lubiłam. Miałam dwie pożyczki w tym banku, obie wpłaciłam. Na ten moment nie mogę liczyć na ten bank, odmawiają współpracy, cały czas słyszę że "po weryfikacji w wewnętrznym zbiorze danych bank odmówił mi udzielenia pożyczki bądź kredytowania jakiegoś produktu". Na pytanie dlaczego i co to znaczy? Nikt nie jest mi w stanie udzielić odpowiedzi.
Mimo, że musiałam przenieśc się do tego operatora, bo nie mam u siebie w miejscowości innego nadajnika, nikomu go nie polecę. Od samego początku problemy. Naliczanie faktur i opłat zanim przeniósł się numer do tej sieci.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.