Bardzo sprawny punkt pobrań. System kolejkowy jest zrozumiały, nie ma zbyt dużego obłożenia. Miejsce jest czyste, Zadbano o odpowiednie odstępy pomiędzy krzesełkami w poczekali. Krew do badań pobrana szybko i bezboleśnie, wyniki miały być do 5 dni, a niemal wszystkie były jeszcze w ten sam dzień - jeden wynik dotarł na następny - w sobotę! Polecam, ponieważ są to usługi na poziomie i zdecydowanie tańsze niż w konkurencyjnych laboratoriach.
Nie przepadam za siłowniami, ale rowerki są super! :) Szkoda, ze nie ma tych zajęć we wszystkich placówkach, bo do Marino mam kawałek drogi, ale i tak warto wpaść!
Dziewczyny świetnie doradzają! Potrafią zaradzić na różne problemy lub zaproponować ciekawe alternatywy dla standardowych rozwiązań! Kosmetyki też są dobrej jakości.
Obsługa to porażka. Dziewczyny obsługują "z łaski", często są niemiłe lub nawet opryskliwe. Asortyment zaś jest świetny, dlatego jeszcze czasem tu bywam.
Totalnie nie rozumiem osób robiących nałogowo zakupy w sklepach Lidl! Asortyment jest żenujący, nie ma podstawowych produktów, aczkolwiek jest sporo "wyszukanych" - o podejrzanej jakości. Warzywa z "ryneczku Lidla" są w 50% pognite, pieczywo plastikowe i napompowane, ceny zawyżone, a obsługa gburowata. Przychodzę do Lidla jedynie po wino i czekoladę!
Żabka jest świetnym sklepem na szybkie zakupy, gdy zabraknie nam w domu podstawowych zakupów lub zgłodniejemy w podróży. Ceny niewiele różnią się od marketowych, asortyment jest dość bogaty + dania na ciepło. Polecam!
Mają niezły bajzel ale i tak aplikacja jest bardzo przydatna. Nie ma niestety rzetelnych informacji odnośnie godzin otwarcia lokali oraz ich stref, gdzie dowożą jedzenie. Kilkukrotnie miałam już sytuację, że zamawiam coś na Pyszne.pl z dowozem pod wskazany adres, przechodzi płatność, mam potwierdzenie z restauracji, a po godzinie dzwonią że nie dowiozą bo jestem poza strefą!
Z obsługą kontakt jest dość płynny, choć informacje nie zawsze są rzetelne. Polecam jednak DeeZee z uwagi na ciekawy asortyment i dobrą jakość produktów.
Obsługa serwisu OK, pomagają, kontakt jest prosty i szybki, z wysyłkami też nigdy nie miała problemu. Co do samej strony to jest moim zdaniem niedopracowana. Sortowanie i Filtrowanie produktów działa jak chce. Niby wyszukuję kamizelek a pojawiają się praktycznie same kurtki. Szukam swetra, a mam płaszcze i marynarki. Chyba nie po to wymyślono te funkcje...
Przesyłki są realizowane dość szybko, nigdy nie miałam też problemu ze zwrotem. Co do asortymentu, to jakość całkiem w porządku, zważając na atrakcyjne ceny. Trzeba jednak wziąć poprawkę na rozmiary - należy zamawiać mniejsze niż nosimy na co dzień.
Portal jest niezastąpiony! Wszystkie produkty, które ciężko znaleźć w tradycyjnych sklepach lub nie ma się czasu na bieganie po galeriach, można znaleźć w jednym miejscu! Konkurencyjne ceny i spory wybór oryginalnych produktów. Polecam!
Portal bywa pomocny w przypadku sprawdzania opinii o produktach, natomiast cenowo to jest bajzel. Odnośniki często nie działają lub po przejściu na stronę cena jest inna niż w tym serwisie.
Weszłam do pustego sklepu. Zero personelu. Ani na sali, ani na zapleczu, ani przed sklepem. Można wynieść połowę towarów i sprzętów i nawet nikt by nie zauważył! Dopiero po około 3-4 minutach przyszła dziewczyna, wchodząc głównym wejściem. Sądząc po zapachu zrobiła sobie przerwę na papierosa , a dodatkowo spacerek po okolicy, bo gdy wchodziłam do sklepu, to przed wejściem ani w pobliżu, nikogo nie było. Trochę to słabe...
Jest tu taki bałagan, że nie do końca wiem "do czego służy" ten sklep. Dużo słodkości, trochę chemii, kilka artykułów do domu. A wszystko zamknięte w dość małej przestrzeni i w ogólnym nieładzie. Doceniam jednak zaokrąglane ceny co ułatwia zakupy i asortyment, niedostępny w innych miejscach.
Świetny serwis z jedzonkiem! Niemal wszystkie restauracje i bary z okolicy w jednym miejscu! O istnieniu niektórych z nich nawet wcześniej nie wiedziałam. Dzięki tej stronie odkryłam też kilka nowych świetnych miejsc, które teraz są moimi ulubionymi. 6 z plusem i koroną! :)
Jestem MEGA fanką portalu i aplikacji Booking.com. Odkąd jest dostępny, niemal wszystkie wyjazdy organizuję właśnie dzięki niemu. Mnóstwo ofert z całego świata, możliwość segregowania wyszukań, filtrowania po konkretnych udogodnieniach, miejscach, cenach i opiniach. No i aplikacja, dzięki której wszystkie informacje o obiekcie mam w telefonie. Rewelacja! Dodatkowo bardzo sobie chwalę możliwość kontaktu z pracownikami obiektów za pośrednictwem serwisu no i oczywiście darmowe odwołania rezerwacji! W tym roku wybieram się na kolejną już objazdową wycieczkę po Europie i oczywiście ponownie wszystkie noclegi zamawiałam dzięki Booking. Otrzymałam także maila z listą dodatkowych atrakcji, które mogę zwiedzić w odwiedzanych miastach! Super opcja!
Byliśmy z narzeczonym w kinie, w niedzielne popołudnie. Podeszliśmy do barku, aby kupić jakieś napoje i popcorn na film. Nie chcieliśmy zbyt dużo napoju - aby spokojnie wysiedzieć na filmie :) - natomiast mieliśmy ochotę na większą porcję popcornu. Zapytaliśmy więc pani przy stanowisku za barem, czy jest jakiś zestaw, który miałby takie proporcje. Pani nie zdążyła się jednak odezwać, ponieważ inna pani z obsługi która stała nieopodal, szybko podeszła do nas i niemal wykrzyczała " Nie ma czegoś takiego!". Byliśmy w delikatnym szoku, widać było, że pani która jako pierwsza rozpoczęła obsługę, również. Gdy złożyliśmy zamówienie, "krzykliwa" pani nakładała nam popcorn, który następnie postawiła na ladzie z takim impetem, że połowa znalazła się na podłodze... Dobra rada - jeśli ma Pani gorszy dzień i nie potrafi Pani ukryć emocji, proszę wziąć dzień wolny. Nikt nie ma ochoty przychodząc na relaks i rozrywkę, użerać się z Pani humorkami.
Sklep ten jakiś czas temu przechodził generalny remont. Po zmianie jest tu stoisko z obsługą, gdzie możemy kupić m.in. sery, wędliny i mięso. Sklep jest całkiem dobrze wyposażony, niestety towar jest nielogicznie ułożony i sporo się trzeba nachodzić, aby znaleźć to, po co się przyszło. Jestem natomiast zachwycona nową, czasową ofertą produktów z kuchni azjatyckiej. Za śmieszne pieniądze kupiłam wiele produktów do dań chińskich i japońskich. Obu częściej można było znaleźć produkty w takich cenach!
Będąc ostatnio w hotelu Gołębiewskim, zauważyłam niezwykłą zależność w kwestii wydatków właściciela, na etapie budowy oraz funkcjonowania hotelu. Ogólnie, biorąc pod uwagę lokalizację, wielkość, wyposażenie i wnętrze hotelu - pięknie. Widać w tym rękę świetnego projektanta, chęć utrzymania pozoru luksusu. No właśnie - pozoru. Bo z luksusem to nie ma nic wspólnego, a wszystko przez zaniedbanie w kwestii czystości. Jeśli płacę, niemałe swoją drogą pieniążki, za pobyt w hotelu oraz wszelkie atrakcje, to oczekuję, że na kafelkach w basenie, nie będzie glonów! W łazienkach z kolei oczekiwałoby się względnie przyjemnego zapachu, nie zaś smrodu ścieków. O ile wchodząc na teren hotelu ma się efekt "wow", tak czar pryska po bliższym poznaniu - popękana i brudna elewacja, na co drugim balkonie jaskółcze gniazdo oraz odchody ptaków na ścianach i balustradach, glony, popękane kafle, w połowie jacuzzi zimna woda, połamane leżaki... Wstyd!
Samoobsługowe kasy w Lidlu to absolutna pomyłka. Pomijam wadliwy sprzęt, który nie wykrywa żadnego produktu ważącego mniej niż 10 dag i nie rozpoznaje połowy kodów kreskowych, ale doprosić się pracownika sklepu o wsparcie lub zatwierdzenie produktu, to Mission Impossible. Stałam prawie 10 minut w oczekiwaniu na pracownika, 3 z nich całkowicie mnie zignorowało, mówiąc że to nie ich działka, a jedna z pań kazała poprosić o pomoc kasjerkę. Ta z kolei stwierdziła, ze nie może podejść bo kasuje... wyszłam ze sklepu bez dokonania zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.