Opinie użytkownika (19)

Dobrze.
Dobrze.

Katarzyna_4980

27.12.2017

internetowykantor.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Katarzyna_4980

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Katarzyna_4980

22.12.2017

vivus.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Katarzyna_4980

22.12.2017

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Katarzyna_4980

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Katarzyna_4980

22.12.2017
Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Katarzyna_4980

22.12.2017

Philips

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Katarzyna_4980

21.12.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Katarzyna_4980

21.12.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Katarzyna_4980

21.12.2017

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Katarzyna_4980

21.12.2017

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Katarzyna_4980

21.12.2017

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Katarzyna_4980

21.12.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Katarzyna_4980

21.12.2017

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Katarzyna_4980

21.12.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Katarzyna_4980

21.12.2017

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Nachalni...
Bardzo dobrze. Nachalni pracownicy obsługi telefonicznej Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Zachowanie personelu.

Katarzyna_4980

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w placówce...
Wizyta w placówce trwała 27 minut.Podczas oczekiwania w kolejce poproszone zostały osoby korzystające z kasy (pomimo iż później przyszły)co wydłużyło okres oczekiwania potencjalnego nowego klienta.Doradca przywitał się bardzo szybko mechanicznie,nie zrozumiałe,bez emocji,bez uśmiechu.Podczas przedstawiania oferty pożyczki nie poinformował o wielu szczegółach z nią związanych takich jak np ubezpieczenie..Doradca nie starał się przekonać klienta o wyjątkowości oferty oraz dobrych warunkach przez co nie wzbudził zaufania.Po odbytej wizycie nie zadzwonił zapytać odnośnie decyzji pożyczki.Ponadto placówka pomimo wizyty w poniedziałek o godz.10 była wyraźnie zabrudzona,pajęczyny w witrynach.Bank nie wzbudził we mnie zaufania,nie skorzystałabym z jego usług.Personel powinien wykazać większe zainteresowanie klientem,jak również podejść do każdego indywidualnie,z uśmiechem oraz pozytywną aparacją.

Katarzyna_4980

20.11.2016

Santander Consumer Bank

Placówka

Żywiec, Kościuszki 26

Nie zgadzam się (0)
Wizyta trwała 22...
Wizyta trwała 22 minuty.Po wejściu do placówki zostałam przywitania zwrotem "dzień dobry”.Pracownik przywitał mnie siedząc,nie uśmiechając się.Na obsługę oczekiwałem 3 minuty,poza jednym otwartym stanowiskiem w placówce przebywał jeszcze jeden doradca,który w tym czasie nie zajmował się obsługą klienta.Podczas sprdokonywania zakupu doładowania sieci Play,pracownik poinformował mnie o usługach oraz ofertach jakie placówka posiada.Zainteresowałam cię ofertą polisy OC komunikacyjną.Podczas odpowiadania na szczegółowe pytania doradcy zwróciłam szczególną uwagę na czystość oraz stan placówki.Było czysto i schludnie,jedyna uwaga,iż niektóre meble wymagały wymiany z uwagi na lekkie uszkodzenia/odrapania.Doradca poinformował mnie o sporządzonej ofercie podając szczegóły jak również zalety.Doradca nie był nachalny przez co wzbudzał zaufanie.P placówkę poleciłabym zainteresowanym.

Katarzyna_4980

20.11.2016

Kasa Stefczyka

Placówka

Bielsko-Biała, 11 Listopada 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi