Opinia użytkownika: Katarzyna_4980
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Wizyta w placówce trwała 27 minut.Podczas oczekiwania w kolejce poproszone zostały osoby korzystające z kasy (pomimo iż później przyszły)co wydłużyło okres oczekiwania potencjalnego nowego klienta.Doradca przywitał się bardzo szybko mechanicznie,nie zrozumiałe,bez emocji,bez uśmiechu.Podczas przedstawiania oferty pożyczki nie poinformował o wielu szczegółach z nią związanych takich jak np ubezpieczenie..Doradca nie starał się przekonać klienta o wyjątkowości oferty oraz dobrych warunkach przez co nie wzbudził zaufania.Po odbytej wizycie nie zadzwonił zapytać odnośnie decyzji pożyczki.Ponadto placówka pomimo wizyty w poniedziałek o godz.10 była wyraźnie zabrudzona,pajęczyny w witrynach.Bank nie wzbudził we mnie zaufania,nie skorzystałabym z jego usług.Personel powinien wykazać większe zainteresowanie klientem,jak również podejść do każdego indywidualnie,z uśmiechem oraz pozytywną aparacją.