byłam zainteresowana zakupem materaca sprężynowego kieszeniowego bez stelaża o wymiarach 160x200. zostałam bardzo dobrze poinformowana nt. dostępnych na zamówienie modeli. praktycznie nie musiałam zadawać pytań również na temat czasu oraz formy dostawy w przypadku dokonania zakupu.
po reinstalacji systemu instalowałam ponownie modem (komputer i neostrada jest własnoiścią rodziców). pomimo poprawnej instalacji komputer nie chciał się połączyć z internetem. konsultantka podpowiedziała czego nie wiedzieliśmy, że przy zmianie (rozwiązanie starej i zawarcie nowej) zmianie ulega nazwa i hasło użytkownika co rozwiązało problem (okazało się że logowałam się na stare). Oczywiście konsultantka przedstawiła się na początku i zapytała jak może pomóc. Na zakończenie rozmowy zapytała czy to wszystko i życzyła miłego dnia.
sobotnia wyprawa na pizze z rodziną. super szybka i miła obsługa. zamówienie otrzymane zgodne ze złożonym, zamawialiśmy standardowe pizze z dodatkami typu cebula kukurydza.
dokonywałam zakupów z siostrą, która chciała kupić 2,5 rocznej córce buty.
po odnalezieniu działu z butami dziecięcymi zaczęłyśmy je oglądać same. niemal natychmiast zjawiła się ekspedienta, która pomagała przymierzać buty dziecku oraz udzielała profesjonalnych rad co do wybranych modeli.
rozmowa telefoniczna z konsultantem nt. karty kredytowej - opłaty i prowizje. konsultant przedstawił się i zapytał w czym może pomóc. po pozytywnej weryfikacji udzielił wyczerpującej informacji na interesujący mnie temat. po wszystkim zapytał czy jeszcze może w czymś pomóc. na moją negatywną odpowiedź życzył miłego dnia i zaprosił do korzystania z usług Banku.
połączenie z biurem obsługi w celu wyjaśnienia wybranego pakietu minut. (kilka dni wczesniej wysłałam maila z zapytaniem niestety nie dostałam odpowiedzi). krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. osoba z którą rozmawiałam oczywiscie przedstawila sie i zapytala w czym moze pomoc. weryfikacja na podstawie nazwiska i imienia (umowa na męża) oraz kodu klienta. konsultantka cały czas mi przerywała i nie dała dokończyć myśli.
w dniu dzisiejszym dokonywalam zakupow w sklepie. kolejka jak zwykle wielka na okolo 8 osob. bez zadnej interwencji ze strony klientow kasjerka poprosila o podejscie inna kasjerke.
Kelner podszedł do nas szybko, przywitał nas i przyniósł menu. Dość długo czekaliśmy na zamówienie, pomimo iż była to shoarma, która jest podawana przeważnie w ciągu 10 minut lub mniej. Po przyniesieniu posiłku okazał się być częściowo zimny (frytki). Fartuchy kelnerów pracujących na ogródku były bardzo brudne. sytuacja ta powtórzyła się już 3 raz. Więcej tam nie pójdę.
Byłam zainteresowana zakupem urządzenia wielofunkcyjnego HP. Po podejściu do półki pracownik od razu zaproponował swą pomoc udzielając odpowiedzi na wszystkie moje pytania i doradzając lepszy model niż chciałam (był w promocji). Na pytanie czy w zestawie jest kabel odpowiedział, że nie wie, ale zaraz sprawdzi. Uzyskałam odpowiedź w ciągu kilku minut. Po przejściu na dział fotograficzny pracownik podszedł sam i odpowiadał na zadane pytania dot. aparatów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.