Opinie użytkownika (25)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

07.05.2018

McCafe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jedyna rzeczą...
Rewelacyjnie. Jedyna rzeczą przerażająco jest to że trzeba płacić wysokie ceny za sztuczna odzież. Personel miły pomocy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Ceny produktów...
Super. Ceny produktów nie zawsze idą w parze z jakością. Przekonałam się na wielu kupowanych ciuszkach. Personel nie zawsze osiagalny do pomocy. Obsługa kasowa sprawna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zakupy robię...
Rewelacyjnie. Zakupy robię od paru ładnych lat i nadal jestem ich klientka, podoba mi się ich asortyment i cena jest na poziomie zwykłych ludzi. Obsługa fachowo doradzi. Z reklamacja nie ma najmniejszego problemu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ubranka rewelacja...
Rewelacyjnie. Ubranka rewelacja 100% bawełna bardzo delikatna. Obsługa sklepu na medal. Wszystko sprawnie i bez problemu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

25.07.2017

Endo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa miła,...
Rewelacyjnie. Obsługa miła, uśmiechnięta i doradzi jak trzeba. Nie wciskają nam produktów nachalnie. Obsłużony będziesz na najwyższym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

25.07.2017

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zachowanie personelu...
Rewelacyjnie. Zachowanie personelu na najwyższym poziomie (dzień dobry, do widzenia) bardzo pomocny i wie jak doradzić. Buciki zazwyczaj ciężko dobrać większość na wąskie stópki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sprzedawcy bardzo...
Rewelacyjnie. Sprzedawcy bardzo pomocni i potrafiący doradzić. Dobór bucików dla dziecka mija w przyjemnej atmosferze. Szeroka gama produktów sprawia że w każdym wieku znajdziemy coś odpowiedniego. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

25.07.2017

BARTEK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Przyjmujący zamówienie...
Super. Przyjmujący zamówienie mówią tak szybo, że człowiek nie jest w stanie czasami wyłapać o co chodzi. Fajne jest to że widać jak pracownicy przygotowują posiłki ale już nie nie smaczne jest widzieć ich spoconych, zmęczonych i w ciągłym biegu, Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy bardzo...
Rewelacyjnie. Pracownicy bardzo mili, uprzejmi i pomocni przy tankowaniu pojazdu. :) Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa przebiegła szybko i bez problemu. Zaś efekt końcowy odbiegał jednak od przedstawionej oferty. Pracownicy mili uśmiechnięci. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jestem pod...
Super. Jestem pod ogromnym wrażeniem z obsługi. Jakość i cena produktów dopasowana pod klienta. Pracownicy mili z bardzo wysoka kultura osobistą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

04.07.2017

mtu24.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa na...
Super. Obsługa na wysokim poziomie. W miłej atmosferze przebiega obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zakupy w...
Rewelacyjnie. Zakupy w sklepie internetowym apteki rewelacja wszystko dostarczone na czas.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo miły...
Rewelacyjnie. Bardzo miły sprzedawca, fachowo doradził z czego zakupy dla męża w 100% zadowalające.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_3383

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jak...
Tak sobie. Jak dla mnie jakość nie ma wysokiego poziomu, wieczne problemy z fakturą, gdzie naliczane były nie uzasadnione opłaty pakietów, non stop trzeba było dzwonić wyjaśniać itp. Na plus:Zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_3383

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi