mtu24.pl

(3.69)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (91 z 94)

Podczas zgłoszenia szkody...
Podczas zgłoszenia szkody powstałej podczas stłuczki na konsultanta ( pana do wyceny) musiałem czekać prawie miesiąc. Pan od wyceny był bardzo opryskliwy, cwaniak jakby pracował w firmie za karę. Zaniżone koszty części, stosowanie zamienników zamiast oryginałów to dopiero czubek góry lodowej. O samochodzie zastępczym można zapomnieć. Jedyny plus po całym zajściu zapytałem sąsiadki ile płaci za oc. Po jej opłatach nie dziwię się praktyk tej firmy ponieważ dawno utonęła by w długach.

Niezweryfikowany Klient_VUvB

15.04.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. korzystam od...
OK. korzystam od lat z ich usług, ceny są coraz wyższe, poza tym wszystko OK Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2139

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. oferta ubezpieczeń...
Słabo. oferta ubezpieczeń wzrosła o 100%, dlatego zrezygnowałam z usług i przeniosłam się do innej firmy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iwona_1079

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_805

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_147

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Roman_132

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_2184

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

julia1000

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Robert_686

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Robert_843

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_2192

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Jacek_711

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_377

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Łukasz_1584

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. MTU cenię...
Rewelacyjnie. MTU cenię za to, że mają ubezpieczenia komunikacyjne OC w niewygórowanej cenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_149

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. jakość+cena =...
Rewelacyjnie. jakość+cena = zadowolony klient Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

kl1212

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Przy...
Tak sobie. Przy kontakcie telefonicznym, pracownik trochę próbował mnie naciągnąć i wmówić pewne rzeczy - pułapka dla klientów, którzy mają mniejszą wiedzę. Nie do końca jasne i korzystne zasady współpracy. Poza tym wyciągają podstępnie dane od odchodzących klientów na temat potencjalnych klientów!!! Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1157

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_558

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Emilia_564

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

mtu24.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż mtu24.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Podczas zgłoszenia szkody...
Podczas zgłoszenia szkody powstałej podczas stłuczki na konsultanta ( pana do wyceny) musiałem czekać prawie miesiąc. Pan od wyceny był bardzo opryskliwy, cwaniak jakby pracował w firmie za karę. Zaniżone koszty części, stosowanie zamienników zamiast oryginałów to dopiero czubek góry lodowej. O samochodzie zastępczym można zapomnieć. Jedyny plus po całym zajściu zapytałem sąsiadki ile płaci za oc. Po jej opłatach nie dziwię się praktyk tej firmy ponieważ dawno utonęła by w długach.