Opinie użytkownika (32)

Dobrze. brak dostawy...
Dobrze. brak dostawy produktu reklamowanego w gazetce który od danego dnia miał być dostępny, pani nawet nie wiedziała czy produkt w ogóle pojawi się u nich w sklepie i jeśli tak to ewentualnie kiedy

Karolina_642

27.12.2017

NETTO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Karolina_642

27.12.2017

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Karolina_642

27.12.2017

empik.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Odbieram paczkę...
Świetnie. Odbieram paczkę którą zamawiałam przez internet. Pani już coś dla mnie sprawdzała po czym oddaliła się od stanowiska w ogóle nie informując mnie czy zaraz wróci i w jakim celu, co było trochę dziwne, ale tak po za tym ogólna obsługa w porządku.

Karolina_642

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Karolina_642

22.12.2017

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Karolina_642

22.12.2017

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Karolina_642

22.12.2017

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Kontaktował...
Tak sobie. Kontaktował się ze mną konsultant infolinii. Pan próbował za wszelką cenę przedstawić mi ofertę mimo że nawet nie spytał czy mogę rozmawiać. w trakcie rozmowy starałam się mu przerwać i poinformować że nie jestem zainteresowana, podziękowałam i kulturalnie chciałam zakończyć rozmowę, natomiast Pan tylko podsumował, że musi przedstawić swoją ofertę. W ogóle nie słuchał co do niego mówię, pierwszy raz od dłuższego czasu musiałam rozłączyć rozmowę w pół zdania.

Karolina_642

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Karolina_642

22.12.2017

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zawsze miła...
Rewelacyjnie. Zawsze miła i profesjonalna obsługa. Mimo, że sprzedawcy mają obowiązek proponowania różnych produktów dodatkowych robią to kulturalnie i nie nachalnie.

Karolina_642

22.12.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Karolina_642

22.12.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. pani w...
Rewelacyjnie. pani w kasie zauważyła, że jestem w ciąży i mimo, że nie często korzystam z przywileju obsługiwania mnie po za kolejnością to pani poinformowała mnie, abym przy kolejnej wizycie bezwzględnie podeszła bez kolejki

Karolina_642

22.12.2017

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. nadawałam przesyłkę...
Rewelacyjnie. nadawałam przesyłkę w paczkomacie, opcja zwrotu za darmo jest idealnym rozwiązaniem i akurat musiałam z niej skorzystać, wszystko poszło idealnie

Karolina_642

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Karolina_642

22.12.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Ogólny...
Tak sobie. Ogólny poziom świadczonych usług jest odpowiedni, natomiast brak jest odpowiedniej organizacji w przypadku kontaktów z klientami. Numer telefonu z którego korzystam jest zarejestrowany na innego właściciela, a mimo to ktoś z firmy cały czas do mnie wydzwania i próbuje przedstawiać oferty przedłużenia umowy po mimo, iż prosiłam żeby sobie zaznaczono, że nie jestem osobą decyzyjną.

Karolina_642

21.12.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Karolina_642

21.12.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Posiadam konto...
Świetnie. Posiadam konto w tym banku dodatkowe konto. Ponieważ jestem już znanym klientem widzę małą różnicę w sposobie obsługi. Procownicy już aż tak nie starają się podczas obsługi, ale w dalszym ciagu jest miło i sympatycznie.

Karolina_642

21.12.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Jak tylko...
OK. Jak tylko zrobiłam test ciążowy i okazał się pozytywny, postanowiłam skorzystać z wizyty w związku z abonamentem jaki osiadałam dzięki mojemu pracodawcy. Jednak Pani ginekolog u której byłam potraktowała mnie jak oszołomkę. Ponieważ to moja pierwsza ciąża nie wiedziałąm w jakim terminie najlepiej umówić się do lekarza więc zrobiłam to w najdogodniejszym dla mnie terminie. Natomiast lekarka w nieprzyjemny sposób dała mi do zrozumienia że zdecydowanie za szybko się u niej pojawiłam, a przecież mogę tego nie wiedzieć.

Karolina_642

21.12.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Karolina_642

21.12.2017

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Karolina_642

21.12.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi