Systemy ratalne działają tu bardzo sprawnie. Pomimo obecnej trudnej sytuacji epidemicznej, bank oferuje bardzo łatwy system kredytowy on-line. W moim przypadku była to elektronika. Raty załatwiłem w domu, przy filiżance kawy :)
Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia z tym bankiem, jedynie z kontaktów z obsługą korporacyjną z infolinii. Zawsze moje problemy zostawały bardzo szybko roziwązane.
Nie wiem dlaczego, ale Orlen zawsze kojarzy mi się z profesjonalnym podejście do klienta. Zawsze lubiałem przyjeżdżać na stacje Orlenu. Teraz, korzystam z programu flotowego dla firm i moje zadowolenie wzrasta. Miłe podejście do klienta, szeroki wachlarz usług i dodatkowych, honorowanie KDR no i "dzięki" pandemii Orlen wprowadził mega wygodną aplikację Orlen Pay, dzięki szybko możemy zatankować samochód. Oferta gastronomiczna jest bardzo konkurencyjna, zwłaszcza na większych stacjach z restauracjami (np. Orlen Balice)
Pierwszy raz korzystałem z usług empika, zamawiałem książkę. Doszla przed datą premiery, co jest pozytywnym zaskoczeniem. Myślę że chyba zacznę dłuższą pzygodę z Empikiem.
Jakość obsługi : niestety obsługiwał mnie ten sam konsultant który zawierał ze mną umowę w sieci Plus (wiadomo, punkt połączony). Oferta została mi przedstawiona z ... ulotki, którą każdy może zabrać do domu i przeczytać a na drugi dzień przyjść i podpisać umowę bez jej prezentacji przez konsultanta. Ogólnie jako operator Cyfrowy Polsat spełnia w 200% moje oczekiwania.
Zacznę od jakości obsługi. Mój punkt mieści się w Jarosławiu, niestety w momencie podpisywania umowy odczułem że mam... większe pojęcie o ofercie firmowej niż konsultant. Zakres techniczny telefonów też pozostawił wiele do życzenia... Sytuację obroniła jednak fachowa pomoc i doradztwo z infolinii.
Lubię korzystać z usług tego ("mojego") banku ponieważ niewiele instytucji finansowych posiada tak "ludzkie" podejście do klienta. W momencie wejścia do placówki w Jarosławiu, da się odczuć ludzką atmosferę. Stosunek obsługujących Pań do klienta jest bardzo indywidualny/
Mimo pozytywnych opinii z wcześniejszych miesięcy, niestety Kaufland do tego stopnia stracił w moich oczach że niestety ale zrezygnowałem z zakupów w tym sklepie. Proces reklamacji to jedna wielka porażka. Pracownicy w Jarosławiu są niedoinformowani, niedouczeni a nawet nie ośmielę się powiedzieć że są niekompetentni. Wyśmiewanie klientów z drzwiami pomieszczenia dla obsługi to chyba norma. Dziękuję, wychodzę....
Biedronka, jak to biedronka. Wielka sieć, swoją sławę zawdzięcza dzięki wielkiemu wyborowi produktów oraz niskim cenom, co w dzisiejszych czasach jest istotną opcją dla wielu kklientów.
Byłem wraz z rodziną w tej sieci od niemalże początku jej istnienia. Z czasem, zakładając firmę, zdecydowałem się również na zakup abonamentów firmowych. Niestety był to błąd. Sieć zwłaszcza za granicą działa bardzo niestabilnie, ciągle widzę komunikaty "brak połączenia sieciowego". Stawki za połączenia czy internet windują w górę... Na domiar wszystkiego obsługa w salonie w Jarosławiu pozostawia wiele do życzenia...
Ocena na 3 ,ponieważ dokonując zakupów w Kauflandzie w Jarosławiu spotkałem się z niezgodnością cen na półce i przy kasie. Było to aż ponad 10 produktów. W dodatku dyrektor sklepu twierdziła,że nie może sobie poradzić z brakiem pracowników i przez to praca,która była dotąd wykonywana dotąd ma zaległości. Komentarze pracowników,u których dokonywałem wyjaśnienia niezgodności cen przyprawiła mnie do czerwoności z powodu komentarzy,które padły pod moim kątem : to znowu ten Pan od cen. Szok! Wrócę do sklepu pod warunkiem,że będzie wprowadzona interwencja ze strony Inspekcji Handlowej oraz Dyrekcji. Sklep polecam,bo sala sprzedaży jest utrzymana w czystości,produkty w większości są świeże chociaż zdarzają się przeterminowane produkty. Jakość obsługi przy boksie kasowym jest na wysokim poziomie,bo pytają o karty z programu lojalnościowego i jak bedzie dokonywana płatność oraz o formę dowodu zakupu.
Polecam stację benzynową Orlen na ul.Pruchnickiej w Jarosławiu! Swą ocenę opiniuję tym,że obsługa jest na najwyższym poziomie. Pan pracujący na zewnątrz przy dystrybutorach-podjazdowy jest bardzo miły i sympatyczny,uśmiechnięty,ma super podejście do klienta i to mi się podoba!!! Na dokładkę pracownicy wewnątrz stacji bezynowej są jeszcze bardziej sympatyczni,idąc na rękę klientowi. Są nastawieni na podejście indywidualne klienta,poświęcają czas każdemu z osobna mówiąc ,że jak ktoś nam się poświęca i tu przyjeżdża to my też im się musimy poświęcić. Blaskiem jest też czystość sali sprzedaży,toalet i sklepu. Brak rozlanych napojów,alkoholu czy innych płynów,czysta podłoga,utrzymana na najwyższym poziomie. Standard obsługi klienta jest również widoczny w kontakcie z klientem. Czystość i świeżość artykułów spożywczych jest również na najwyższym poziomie. Wrócimy do tego sklepu,do tej stacji na pewno i polecimy ją na pewno innym.
Bardzo miła, sympatyvzna a przede wszystkim ludzka obsługa z indywidualnym podejściem do klienta. Brak machinalnych kontaktów, kwestie kredytów czy innych produktów finansowych bardzo dokładnie omawiane. Panie doskonale zorientowane w ofercie banku. Jedyny mały minus to bardzo często gigantyczne kolejki
Stacja z mega pomocną i sympatyczną obsługą. Chętny podjazdowy, pomocne Panie przy obsłudze klienta. Naprawdę zły dzień zamieniły w niemiłe wspomnienie. Takich stacji powinno być więcej. Dziękuję
Podjazd i teren stacji z zewnątrz czysty i zadbany, dystrybutory są również czyste. Woda w wiaderku do mycia szyb w samochodach podjeżdżających klientów na bieżąco wymieniana. Pracownik podczas tankowania LPG ustawia pachołek przed samochód oraz ubiera rękawice ochronne. Po wejściu do budynku stacji, zauważany porządek i uzupełnione półki i regały, na podłodze pomimo panujących warunków atmosferycznych nie widać brudu ani błota. Po wejściu do toalety jedyną kwestią która negatywnie rzuca się w oczy to papierowe ręczniki walające się po podłodze ponieważ obsługa na czas nie opróżniła kosza. Podchodząc do kas, sprzedawca utrzymuje kontakt wzrokowy, wita się z klientem. Sprawnie i dokładnie wydaje resztę, proponując mi zakup produktu promocyjnego.Po zakończeniu obsługi zaprasza mnie ponownie. W momencie wyjścia z budynku stacji pracownik tankujący mi paliwo LPG mówi "do widzenia" i uśmiecha się, co jest miłym zaskoczeniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.