Wizyty w tym punkcje STS to ostateczność personel nie stosuje się do godzin otwarcia. lokal był zamknięty w godzinach otwarcia i nie wisiała nawet żadna karteczka zaraz wracam chociaż kilka dni wcześniej kiedy wisiała karteczka czekałem 30 minut, aż się pojawi pracownik i otworzy, a z tego co zaobserwowałem niektórzy czekali dłużej, panie kompletnie nie znają się na swojej pracy potrafią tylko wpisać cyferki do komputera, niejednokrotnie byłem świadkiem prywatnych rozmów pomiędzy pracownicami czy też przez telefon obsługiwano mnie także z papierosem w ustach, kłócono się przy klientach w sprawie pieniędzy które zniknęły z sejfu. Idąc do tego punktu STS nigdy nie wiemy czy trafimy jak będzie otwarty.
Sklep w Bonarka City Center odwiedziłem w celu obejrzenia butów zimowych niestety asortyment obuwia zimowego był dość ubogi zawsze można by coś wybrać ale patrząc na powierzchnie sklepu liczyłem na większy wybór, w sklepie nie spędziłem dużo czasu bo przechodząc przez sklep każdy z pracowników mówił dzień dobry i pytał czy w czymś pomóc po prostu paranoja nawet zobaczyć nic spokojnie nie pozwolą
Salon Ery w Galerii krakowskiej musiałem wymienić kartę SIM w telefonie wymiana przebiegła sprawnie i szybko obsługa bardzo miła i kompetentna karta została wymieniona bezpłatnie nie było wmawiania ze popsuła się z mojej winy i muszę zapłacić za wymianę. Jak dla mnie obsługa fantastyczna nie spodziewałem się ze to tak szybciutko załatwię.
Najgorsza pizza jaką w życiu jadłem, mało składników w dodatku niezbyt smaczne ciasto niedopieczone, trzeba płacić za dowóz, po sosie czosnkowym zbiera na wymioty, podczas zamawiania telefonicznego pracownik prowadzi jakieś rozmowy nie skupia się na zamówieniu przez co trzeba powtarzać kilkakrotnie co chce się zamówić, dostawcy nie mają zorientowania w ulicach w Krakowie nie mógł trafić i ogólnie pizza dotarła zimna i spóźniona w dodatku cenna była kilkanaście złoty wyższa dopiero po telefonie dostawcy do lokalu wszystko się wyjaśniło ze rzeczywiście cena jest za wysoka. Może to zbieg okoliczności ale więcej pizzy tam nie zamówię taka marka powinna trzymać poziom a jest gorzej niż źle.
Często robię zakupy w tym sklepie i mogę powiedzieć ze ceny są tam znacznie wyższe niż w innych miejscach co do obsługi zawsze tworzą się kolejki przy kasach i na stoisku mięsnym, pracownicy przy kasach obsługując klienta prowadzą między sobą prywatne rozmowy, pomiędzy alejkami stoją nierozpakowane palety z towarem które zasłaniają towar znajdujący się na półkach i utrudniają poruszanie się po sklepie, Towar na półkach jest ładnie ułożony i do każdego towaru jest dobrze widoczna cena. na stoisku z winami nie ma osoby która mogłaby doradzić zakupu odpowiedniego wina.Jak dla mnie w sklepie jest dużo do poprawienia w szczególności jeśli chodzi o obsługę klienta i pozbycia się przeszkód znajdujących się pomiędzy alejkami.
Przy zakładaniu konta zostałem poinformowany o wszystkich najważniejszych kwestiach dotyczących konta, udzielono mi odpowiedzi na wszystkie zadane pytania, przekazano dokładne instrukcje jak aktywować konto w internecie. Podczas oczekiwania na obsługę spędziłem chwilkę w miłej przytulnej poczekalni obsługa trwała krótko jednakże pozwoliła na zapoznanie mnie z ofertą banku Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła i kompetentna ubrana zgodnie z wykonywanym zawodem skromnie i elegancko, jedynym minusem który spostrzegłem był fakt że obsługujący mnie pracownik zerkała na prywatny telefon komórkowy. Ogólnie czas spędzony w banku nie był stresujący, założenie konta przebiegło szybko i sprawnie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.