Dnia 09 października br. udałem się do Biura Obsługi Klienta PGE w Sanoku.Podczas tej wizyty, zostałem bardzo mile zaskoczony jakością obsługi przez konsultanta Pana Pawła.Przywitanie, rozmowa, zaangażowanie oraz wiedza merytoryczna były wysokiej jakości.Brawo PGE, mam nadzieję, że te zmiany spowodują inne, na które czekają Wasi Klienci.
Bardzo dobry obiekt użytecznośći publicznej, jest dostępny przez 15 godzin na dobę, to są jego duże zalety. Zaletą jest również miła i serdeczna obsługa. Serdecznie polecam.
Market ten ma dobrą lokalizację, ma również różnorodny asortyment oraz zróżnicowane ceny - to jest jego mocna strona -, ale ma również, słabą stronę, to jest obsługa. Jest ona niemiła i nieprofesjonalna.Takie zwroty jak " dzień dobry", " dziękuję i zapraszamy ponownie", nie są jej znane.
W tym markecie robię zakupy rzadko z uwagi na lokalizację, ale gdy jestem w tym rejonie, to nigdy nie omijam tego sklepu. Dlaczego?. Dlatego, że pomimo dużego zróżnicowania cen, obsługa jest na pięc!!!Obsługa jest miła, szybka i profesjonalna. To duży atut tej placówki, dlatego serdecznie ją polecam.
W sklepie tym robię zakupy nieczęsto, ale każda tam wizyta jest miła i ciekawa. Ma to związek z profesjonalną, miłą i szybką obsługą, oraz co bardzo rzadko spotyka się w takich placówkach, zawsze uśmiechniętą i z humorem. Wyczuwa się, że pracujące tam Panie są miłe i cirpliwe oraz potrafią doradzić w zakupach. Klient czuje się ważny, a nie jak petent przeszkadzający w piciu kawy - to ważne i miłe. Ponadto Panie, są do naszej dyspozycji, już od godziny 6,00 rano, gdy np. sąsiednie placówki, jeszcze spią.Polecam ten sklep serdecznie.
Stacja paliw na trasie Sanok - Brzozów, która sprawnie i profesjonalnie obsługuje klientów, oraz sprzedaje paliwo dobrej jakości i po konkurencyjnych cenach.Polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.