W sklepie tym pracują bardzo mili i uprzejmi sprzedawcy .
Zawsze można liczyć na profesjonalne doradztwo .
Można bez problemu oddać towar a jednoczesnie zamówić odpowiedni rozmiar poszukiwanego modelu .
Batdzo lubię odwiedzać ten sklep w którym jest czysto a towar ładnie wyeksponowany .
W nadchodzącym Roku 2020 życzę pracownikom sklepu przyjemnej pracy, zadowolenia z klientów i mniej stresujących sytuacji. Jest na to bardzo prosty sposób .Proszę baczniej zwracać na aktualne ceny i tak je wywieszać żeby klient nie był wprowadzany w błąd i był rzetelnie informowany o prawidłowej cenie.
Dziś miałam podobną sytuację. Promocja kup 2 czekolady a 3 będzie gratis.
Skusiłam się na Ritter sport cena 4,99 zł na ritter sport mix.
Przy kasie cena 5,99 zł. Wezwana kierowniczka stwierdziła że czekolady z orzechami mają właśnie taką cenę. Na półce takiej informacji przy czekoladach Ritter sport z orzechami nie było.
Firma idzie z duchem czasu. Portal pacjenta- świetna rzecz , jasno i przejrzyście. Sms dzięki którym nie trzeba stać w kolejce do rejestracji -znakomita rzecz .
Korzystam z banku już wiele lat i w sumie jestem zadowolona. Większość transakcji dokonuję internetowo i z korzystając z bankomatu-wpłatomatu. Oszczędzam w ten sposób mój czas, Jeżeli jestem w banku to często są kolejki i najbardziej denerwuje mnie to że nie wszystko można załatwić w jednym stanowisku.oyb
W sieci tej miałam nieprzyjemny incydent. Wprawdzie było to jakiś czas temu ale skutecznie do dziś omijam ten sklep wielkim kołem.
Sprawa dotyczyła zwrotu butów zakupionych w promocji.
Okazało się że nie mogę zwrócić butów ,ponieważ zwrot butów w promocji ma inny termin zwrotu. Te same buty kupiłam w innym rozmiarze w innym sklepie tej sieci, WIĘC MIAŁAM 2 PARY..
Otrzymując SMS o promocji nie otrzymałam takiej informacji .
W sklepie informacja ta była mało widoczna dla klienta.
To co się potem działo to uwierzcie mi można by było napisać książkę.
Sprzedawczyni zaproponowała mi żebym kupiła coś za 30 zł to będę mogła zwrócić nieszczęsne buty. Nie zgodziłam się.
Potem zaproponowała że jak inny klient zgodzi się kupić buty bez paragonu to będę mogła zwrócić nieszczęsne buty.
Tak też zrobiłam ,
Bardzo lubię robić zakupy w sklepie obuwniczym Deichmann w centrum handlowym Auchan w Piasecznie.
Pracownicy tego sklepu zawsze są otwarci ,mili w stosunku do klienta. Jeżeli nie ma danego obuwia sprowadzają dany egzemplarz do sklepu lub do domu.
Służą pomocą ,doradzają .
Reklamacje przyjmowane są bez żadnego problemu .
W sklepie jest zawsze dużo promocji.
Ze względu na pozytywne nastawienie do klienta gorąco polecam ten sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.