Opinie użytkownika (15)

Ceny są wysokie...
Ceny są wysokie w porównaniu do innych drogerii

Justyna_122

16.01.2020

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zdarza się, że...
Zdarza się, że jest za mało osób pracujących na sali sprzedażowej, nie ma możliwości zapytania o coś sprzedawcę.

Justyna_122

16.01.2020

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt bez problemu,
Kontakt bez problemu,

Justyna_122

30.09.2019

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak reakcji identyfikacji...
Brak reakcji identyfikacji oszustow

Justyna_122

30.09.2019

OLX.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bez problemu
Bez problemu

Justyna_122

29.09.2019

player.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zrozumiale wytłumaczony temat
Zrozumiale wytłumaczony temat

Justyna_122

28.09.2019

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bezproblemowa
Bezproblemowa

Justyna_122

26.09.2019

YouTube

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Konkretne zrozumiałe wytłumaczenie...
Konkretne zrozumiałe wytłumaczenie problemu i pomoc w rozwiazaniu

Justyna_122

26.09.2019

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Konkretne podejście do...
Konkretne podejście do tematu

Justyna_122

25.09.2019

Nationale-Nederlanden

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Poterminowe dostarczanie produktów...
Poterminowe dostarczanie produktów zamówionych

Justyna_122

21.09.2019

AliExpress

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sprawna i bezproblemowa...
Sprawna i bezproblemowa obsluga

Justyna_122

21.09.2019

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pełna informacja, szybkie...
Pełna informacja, szybkie reakcje

Justyna_122

20.09.2019

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowe i profesjonalne...
Fachowe i profesjonalne podejście do tematu

Justyna_122

18.09.2019

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bez entuzjazmu
Bez entuzjazmu

Justyna_122

11.09.2019

So! Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu dało się zauważyć małą ilość sprzedawców na sali, którzy pomagają klientom. Przy kasie stały 3 osoby. Każda z nich obsługiwała klientów. Jedna z nich miała bardzo smutną minę, była ponura, nie uśmiechała się do klientów. Wszystkie osoby pracujące były ubrane schludnie, w czarne stroje. W sklepie panował porządek, ubrania na półkach były poskładane, na wieszakach rzeczy wisiały na swoich miejscach. Po obejściu sklepu i wybraniu kilku rzeczy poszłam do przymierzalni. Osoba pracująca przy przymierzalniach zapytała ile mam rzeczy i dała mi numerek z cyfrą 3 określającą ilość branych rzeczy do przymierzalni. Po 4 minutach wyszłam, zwróciłam dwie rzeczy a trzecią zostawiłam sobie. Numerek oraz nie wybrane przeze mnie ubrania odbierała już inna osoba, która nie sprawdziła ilości wyniesionych rzeczy z przymierzalni. Wybraną rzecz zaniosłam do kasy. Przy kasie przywitała mnie kasjerka. Ubrana była w czarny żakiet i t-shirt. Miała delikatny makijaż i starannie pomalowane paznokcie na kolor czerwony. Była bardzo uprzejma. Zauważyłam, że na wybranym ubraniu było zabrudzenie. Zapytana o jeszcze jeden taki sam egzemplarz, poprosiła o chwilę cierpliwości i zawołała przez mikrofon koleżankę z obsługi sali. Pani wypytała mnie o szczegóły, czy ma być to ten sam kolor, rozmiar, fason. Wytłumaczyła, że bardzo dużo jest dziś klientów i możliwe, że przy którymś z kolei mierzeniu ubranie się zabrudziło. Poprosiła o rozejrzenie się jeszcze po sklepie, a ona za około 5 minut wróci z magazynu z rzeczą dla mnie. Ekspedientka po przyniesieniu rzeczy z magazynu poprosiła o staranne obejrzenie i sprawdzenie czy wszystko jest w porządku z ubraniem. Poinformowała mnie ile mam dni na ewentualną wymianę towaru. Była bardzo miła i profesjonalna. Po zapłaceniu kasjerka pożegnała mnie uśmiechem.

Justyna_122

05.11.2008

Zara

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi