Opinia użytkownika: Justyna_122
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Po wejściu do sklepu dało się zauważyć małą ilość sprzedawców na sali, którzy pomagają klientom. Przy kasie stały 3 osoby. Każda z nich obsługiwała klientów. Jedna z nich miała bardzo smutną minę, była ponura, nie uśmiechała się do klientów. Wszystkie osoby pracujące były ubrane schludnie, w czarne stroje. W sklepie panował porządek, ubrania na półkach były poskładane, na wieszakach rzeczy wisiały na swoich miejscach. Po obejściu sklepu i wybraniu kilku rzeczy poszłam do przymierzalni. Osoba pracująca przy przymierzalniach zapytała ile mam rzeczy i dała mi numerek z cyfrą 3 określającą ilość branych rzeczy do przymierzalni. Po 4 minutach wyszłam, zwróciłam dwie rzeczy a trzecią zostawiłam sobie. Numerek oraz nie wybrane przeze mnie ubrania odbierała już inna osoba, która nie sprawdziła ilości wyniesionych rzeczy z przymierzalni. Wybraną rzecz zaniosłam do kasy. Przy kasie przywitała mnie kasjerka. Ubrana była w czarny żakiet i t-shirt. Miała delikatny makijaż i starannie pomalowane paznokcie na kolor czerwony. Była bardzo uprzejma. Zauważyłam, że na wybranym ubraniu było zabrudzenie. Zapytana o jeszcze jeden taki sam egzemplarz, poprosiła o chwilę cierpliwości i zawołała przez mikrofon koleżankę z obsługi sali. Pani wypytała mnie o szczegóły, czy ma być to ten sam kolor, rozmiar, fason. Wytłumaczyła, że bardzo dużo jest dziś klientów i możliwe, że przy którymś z kolei mierzeniu ubranie się zabrudziło. Poprosiła o rozejrzenie się jeszcze po sklepie, a ona za około 5 minut wróci z magazynu z rzeczą dla mnie. Ekspedientka po przyniesieniu rzeczy z magazynu poprosiła o staranne obejrzenie i sprawdzenie czy wszystko jest w porządku z ubraniem. Poinformowała mnie ile mam dni na ewentualną wymianę towaru. Była bardzo miła i profesjonalna. Po zapłaceniu kasjerka pożegnała mnie uśmiechem.