Pani obsługująca Dział Mięsny jakoś nie chciała ze mną współpracować...Poprosiłam o pokrojenie wędliny w bardzo cienkie plasterki. Dwukrotnie to powtórzyłam, żeby nie było wątpliwości. Niestety otrzymałam centymetrowe plastry bardziej na kotlety niż na kanapki. Niestety ta sytuacja pojawiła się nie pierwszy raz... Nie polecam. Sklep fajny, czysty, ale nie da się kupić wędliny cienko pokrojonej....
Pani obsługująca w ogóle nie chciała mi pomóc skorzystać z rabatów. Nie pomogły tłumaczenia, że online mogę z nich skorzystać i w sklepie stacjonarnym też. Nie sprawdziła nawet możliwości tylko stwierdziła, że wie lepiej. Przez nią musiałam zamówić inną koszulkę online bo tego rozmiaru nie było dostępnego online. Po pokazaniu że można użyć tego kodu machnęła ramionami. Nie polecam!!!!!!!!
Dobrze. Na infolinii ludzie pracujący bardzo kompetentni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję za dobrą opinię dotyczącą naszych konsultantów. Stale podnosimy nasze kompetencje, aby zapewniać najlepszą jakość obsługi. Proszę do nas wracać. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank
Dobrze. Strona bardzo...
Dobrze. Strona bardzo czytelna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za Pani opinię na temat strony internetowej mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.