Opinie użytkownika (59)

Pani obsługująca Dział...
Pani obsługująca Dział Mięsny jakoś nie chciała ze mną współpracować...Poprosiłam o pokrojenie wędliny w bardzo cienkie plasterki. Dwukrotnie to powtórzyłam, żeby nie było wątpliwości. Niestety otrzymałam centymetrowe plastry bardziej na kotlety niż na kanapki. Niestety ta sytuacja pojawiła się nie pierwszy raz... Nie polecam. Sklep fajny, czysty, ale nie da się kupić wędliny cienko pokrojonej....

Julita_104

12.06.2019

Mila

Placówka

Płock, ul. Otolińska 11

Nie zgadzam się (0)
Pani obsługująca w...
Pani obsługująca w ogóle nie chciała mi pomóc skorzystać z rabatów. Nie pomogły tłumaczenia, że online mogę z nich skorzystać i w sklepie stacjonarnym też. Nie sprawdziła nawet możliwości tylko stwierdziła, że wie lepiej. Przez nią musiałam zamówić inną koszulkę online bo tego rozmiaru nie było dostępnego online. Po pokazaniu że można użyć tego kodu machnęła ramionami. Nie polecam!!!!!!!!

Julita_104

28.05.2019

Orsay

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 144

Nie zgadzam się (0)
W sklepie wszystko...
W sklepie wszystko sprawnie, bez kolejek. Dystrybutor odbijał co chwilę i to już minus.

Julita_104

28.05.2019

BP

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 116

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Julita_104

27.12.2017

RUCH S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Julita_104

22.12.2017

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Julita_104

22.12.2017

a2mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Julita_104

22.12.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Julita_104

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Julita_104

22.12.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Julita_104

21.12.2017

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Julita_104

21.12.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Julita_104

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Julita_104

21.12.2017

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Julita_104

21.12.2017

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Julita_104

21.12.2017

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Julita_104

21.12.2017

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Julita_104

21.12.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Julita_104

21.12.2017

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na infolinii...
Dobrze. Na infolinii ludzie pracujący bardzo kompetentni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Julita_104

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
14.01.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za dobrą opinię dotyczącą naszych konsultantów. Stale podnosimy nasze kompetencje, aby zapewniać najlepszą jakość obsługi. Proszę do nas wracać. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank
Dobrze. Strona bardzo...
Dobrze. Strona bardzo czytelna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Julita_104

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
22.11.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za Pani opinię na temat strony internetowej mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi