Opinie użytkownika (65)

Rewelacyjnie. Bardzo dobry...
Rewelacyjnie. Bardzo dobry kontakt. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_507

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Doskonala obsluga,...
Rewelacyjnie. Doskonala obsluga, Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_507

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sprawna i...
Rewelacyjnie. Sprawna i miła obsluga . Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_507

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_507

28.10.2016

UPS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_507

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_507

28.10.2016

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Jolanta_507

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_507

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Mile zaskoczono...
Rewelacyjnie. Mile zaskoczono mnie , gdy w pochmurny dzień poczęstowano mnie kawą.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_507

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
08.05.2022
Odpowiedź firmy
Jolanta, dziękujemy za Twoją opinię - cieszymy się, że tak wysoko nas oceniasz. Twoje zadowolenie to dla nas powód do dumy :-)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_507

30.08.2016

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 13.01.2016...
W dniu 13.01.2016 roku wybrałam sie do fashion hause do sklepu Samanta w celu zakupu biustonosza,Pomimo duzej ilości biustonoszy trudno było mi znależć odpowiedni.Pani usiłowała mi pomóc przynosząc kolejne do przymierzalni,lecz nie była przeszkolona w ich dobieraniu,Zdecydowałam się na zakup jednego ,zapłaciłam i wyszłam.Wstąpiłam z córka do sąsiedniego sklepu Tryumf chcąc córce kupić biustonosz,Tam zobaczyłam jak wygląda profesjonalny dobór biustonosza,Pani zmierzyła ja i dopiero zaczęła szukać odpowiedniego biustonosza.Zciekawości poprosiłam,aby i mnie zmierzyła i sprawdziła czy dobry biustonsz kupiłam Samancie,Pani była w szoku widząc,że kupiłam biustonosz 10 cm za wąski w obwodzie pod biustem.Uświadomiła mi jakie mogę mieć problemy zdrowotne nosząc tak żle dobrany biustonosz.Czym prędzej wróciłam do sklepu Felina prosząc ekspedientke,aby mi wymieniła biustonosz na wiekszy w obwodzie,nawet znalazłam taki lecz pani powiedziała,że nie może mi wymienić,gdyż maja takie zarządzenie,Byłam bardzo zdziwiona i tłumaczyłam jej,ze przecież nawet nie wyszłam ze sklepu ,od zakupu mineło kilkanaście minut,lecz ona trwała przy swoim postanowieniu,że mi nie wymieni gdyż takie ma zarządzenie.Pani była nieugieta.Zniechęciła mnie skutecznie do zakupów w tym sklepie,nikomu nie polecam tak niekompetentnej obsługi .Nie dośc,że żle mi doradziła w zakupie to nie chciała wymienić na odpowiedni rozmiar kilkanaście minut po zakupie,Będe mijac szerokim łukiem taki sklep.

Jolanta_507

16.01.2016

Samanta

Placówka

Sosnowiec, Orląt Lwowskich 138

Nie zgadzam się (0)
Kupowałam płytki ,obsługa...
Kupowałam płytki ,obsługa bardzo chętna doradzić ,jestem zadowolona zarówno z obsługi jak i zakupu.Równiez na dziale sanitarnym bardzo miła obsługa ,sprzedawca zaprezentował mi kilka baterii zlewozmywakowych profesjonalnie wskazując ich zalety.Kupiłam w dobrej cenie piękna baterię.Polecam ten sklep ostrzegam jednak przed złodziejami samochodów grasującymi na ich parkingu.Skradziono mi tam auto ,a kamery nie pomogły w identyfiakacji złodziei.

Jolanta_507

22.04.2015

Leroy Merlin

Placówka

Sosnowiec, Zuzanny 20

Nie zgadzam się (0)
Panie uprzejme ,chętne...
Panie uprzejme ,chętne do pomocy,można zostawic na kilka godzin wybrane obuwie przy kasie i wrócic po nie w określonym czasie.Zawsze przywitaja uśmiechem .Polecam!!!

Jolanta_507

16.01.2015

Humanic

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym 22 grudnia poszłam z córka na zakupy z myśla o zakuie prezentu dla mamy.Zauważyłam w szklanej gablocie ręczny blender w obiznej do 50 zł cenie.Zdecydowałam się go zakupic.Pani ekspedientka wydała mi go i poszłam do kasy.Jakiez było moje zdziwienie,gdy kasjerka po zeskanowaniu w.wym blendera czym prędzej poprawiła pisakiem cene na opakowaniu blendera na 59 zł i stwierdziła,ze tak jej wchodzi na kase.Byłam zdumiona jak można tak postąpić.Skoro cena była ustałona ,przyklejona do opakowania blendera ,jakim prawem przy kasie cenę się podwyższa? Zwróciłam jej uwagę to opryskliwym tonem powiedziała,ze nie musze kupować skoro mi cena nie odpowiada.Ekspedientka Marta była niemiła .Poprosiłam kierowniczkę lecz i ona w podobnym tonie ze mna rozmawiała.Uważam,że jest to zachowanie niedopuszczalne.Skoro towar wystawiono z cena 50 zł to w takiej cenie powinnam go zakupić.

Jolanta_507

23.12.2014

Aldi

Placówka

Olkusz, Aleje 1000-lecia 12a

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałam się do Media Expert aby kupic telefon komórkowy.Czekałam cierpliwie 10 minut ogladając telefony az ktos do mnie podejdzie.Nie doczekawszy się nikogo z obsługi podeszłam sama do debatujących pracowników i poprsiłam ,aby ten który się zna najbardziej doradził mi w zakupie.Podszedł młody sprzedawca Piotr i doradził mi aparat przy którym nie było ceny na półce.Zapytałam się dlaczego nie ma ceny,zażartował,że jest bezcenny i że niedawno dostali go.Zaufałam i poszłam do kasy,wcześniej jeszcze poodpytałam czy nie rabatu jakiegoś ,lecz stwierdzil ,że nie.Zapłaciłam ,a sprzedawca zaproponował,że przełoży mi karte ze starego telefonu.Zgodziłam się ,podbił mi również gwarancje i spakował spięty paragon z gwarancją do pudełka.W domu z ciekawości sprawdziłam w internecie ile ten telefon kosztuje i jakiez było moje zdziwienie ze kosztuje 40 zł mniej niz ja zapłaciłam.Zadzwoniłam do centrali Media Ekspert i pan stwierdził ,że zostałam oszukana,że cena telefonu jest w kazdym sklepie Media Ekspert taka sama ,a więc 40 zl niższa niz ja dałam.Pojechałam do sklepu ,kierownika nie było lecz jego zastępca ,nie namyślając się wiele zwrócił mi nadpłacone pieniądze i przeprosił.Pan ,który mnie wcześniej obsługiwał zdjął wizytówke ,abym go nie rozpoznała stał z boku udając ,że nie wie o co chodzi.Nie polecam tego sklepu ,jeżeli przy tak małym zakupie zostałam oszukana na 40 zł to nie chce sobie wyobrażac co mnie może spotkac przy większym zakupie w tym sklepie.

Jolanta_507

18.10.2014

Media Expert

Placówka

Olkusz, Sławkowska 13

Nie zgadzam się (1)
Jestem rozczarowana brakiem...
Jestem rozczarowana brakiem informacji ustnej przy zakładaniu konta w Alior Banku ,że sprawdzenie stanu konta w bankomacie jest płatne 5 zł .Zachecona,ze prowadzenie konta jest darmowe,że wypłaty z bankomatow równiez załozyłam córce studentce takie konto.Jakiez było zdziwienie,gdy na koncie pojawił sie debet 40 złotych .Okazało się,,że za każde sprawdzenie stanu konta oczekująca na pieniądze córka sprawdziła sobie 8 razy jego stan.Jakże nieuczciwe jest postępowanie Banku,że nie poinformował mnie o tym przy zakładaniu konta,Okazuje się ,że takie praktyki są nagminne ,rozmawiałam o tym z przygodna znajoma na wczasach i okazało sie ,że równiez padła ofiarą tej praktyki Banku.Poonoc zapisane jest to w umowie ,ale kto czyta kilkustronicowe zapisane drobnym maczkiem pisma jak pracownik przekonuje o darmowym prowadzeniu konta.Okazuje zie,że w dzisiejszych czasach nie wolno ufac nikomu ,a do banku zakładając lokate czy konto zabierac dyktafon,żeby nie paść ofiarą nieuczciwych praktyk.

Jolanta_507

08.09.2014

Alior Bank

Placówka

Olkusz, K.Kazimierza Wielkiego 61a

Nie zgadzam się (1)
Szybko ,smacznie ,przystepna...
Szybko ,smacznie ,przystepna cena.Wybór potraw duży ,kazdy znajdzie cos dla siebie.

Jolanta_507

05.08.2014

Polskie Smaki

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (1)
Trudno dopatrzyć się...
Trudno dopatrzyć się cen na towarach w koszykach ,a z persnelu na sklepie jest zazwyczaj tylko kasjerka.Produkty w sklepie doskonałej jakości zwłaszcza masło ,więc pomimo denerwującego mnie nieładu w koszach i tak będę tam robiła zakupy.

Jolanta_507

27.06.2014

Aldi

Placówka

Olkusz, Aleje 1000-lecia 12a

Nie zgadzam się (0)
Pani bardzo uczynna...
Pani bardzo uczynna ,sprawdzała czy w magazynie nie ma poszukiwanego rozmiaru butów,sprawdzała cenę,gdyz nie byłam pewna czy wybrane buty mają obnizoną .Była bardzo cierpliwa i miła.Oby więcej takich ekspedientek.

Jolanta_507

25.06.2014

Reserved

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Koleżanka kupowała samochód...
Koleżanka kupowała samochód ,ale była bardzo zdziwiona ,że w baku nie było nawet troche paliwa ,aby dojechac do najbliższego CPNu.Poza tym była zadowolona z obsługi.

Jolanta_507

20.05.2014

Toyota

Placówka

Kraków, Jasnogórska 4

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi