Opinie użytkownika (105)

Bardzo dobrze. Różna...
Bardzo dobrze. Różna jakość oferowanych produktów, ale firma nie wszystko jest w stanie sprawdzić. Jakość obsługi, jeśli nie ma reklamacji czy zwrotów, dość dobra.

Joanna_3182

10.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Podoba...
Bardzo dobrze. Podoba mi się możliwość zobaczenia na żywo sprzętu i tzw. jazda próbna. Czas oczekieania na obsługę często dość długi.

Joanna_3182

07.09.2018

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
17.04.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Świetnie. W zależności...
Świetnie. W zależności od salonu obsługa jest dobra lub bardzo dobra. Pracownicy mili i profesjonalni, potrafią szybko nawiązać kontaktem z klientem.

Joanna_3182

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Joanna_3182

22.12.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi bardzo dobra, profesjonalna. Za ewentualne oczekiwanie byłam zawsze uprzejmie przepraszana. W ramach przeprosin zdażyło mi sie otrzymać kubek.

Joanna_3182

22.12.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Mieszkam na...
Słabo. Mieszkam na 4 piętrze i kurier poinformował mnie przez domofon, że dla niego to bardzo wysoko i najlepiej będzie, jak sobie zejdę po paczkę.

Joanna_3182

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy w salonie mili i uprzejmi. Starają się dobierać oferty zgodne z oczekiwaniami klientów. Jedyne zastrzeżenia mam do zachowania pracowników nie zajętych obsługą. Zbyt głośne prywatne rozmowy nie wyglądały dobrze.

Joanna_3182

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Moje wrażenie...
OK. Moje wrażenie jest takie, że Pracownicy chcą sprzedać jakiś konkretny model i protesty, że niekoniecznie mi to odpowiada nie były brane pod uwagę.

Joanna_3182

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa dobra, Pracownicy znają się na tym co oferują. Częsty przypadek to długi czas oczekiwania na rozpoczęcie obsługi.

Joanna_3182

21.12.2017

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Joanna_3182

21.12.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa miła,...
Świetnie. Obsługa miła, uprzejma. W kasie zwykle nie ma problemu z uzyskaniem informacji.

Joanna_3182

21.12.2017

Koleje Śląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Joanna_3182

21.12.2017

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa przy kasie...
Obsługa przy kasie jest dobra. Na obsługe w punkcie informacji czeka się zwykle bardzo długo.

Joanna_3182

12.09.2017

ING Bank Śląski

Placówka

Częstochowa, Al. NMP 34

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo lubię...
Rewelacyjnie. Bardzo lubię odwiedzać oddział w moim mieście. Zawsze kompetentna, miła i uśmiechnięta załoga. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3182

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bank dobrze...
Super. Bank dobrze przygotowany dla klientów. Zapewniona dyskrecja przy omawianiu indywidualnych produktów finansowych. Minusem jest czas oczekiwania na obsługę w siedzibie banku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Joanna_3182

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa na...
Super. Obsługa na ogół bardzo dobra. Miłe sprzedawczynie, doradzające lub odradzające z przekonaniem. Mam zaufanie do obsługi w tej firmie. Zdaża się, że czas oczekiwania na pracownika jest zbyt długi i to obniża moją ocenę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3182

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy obsługują na przyzwoitym poziomie, choć nie zawsze są chętni do pomocy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3182

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Jesli już...
Dobrze. Jesli już udało mi się ściągnać jakiegoś pracownika do działu, to obsługa była na słabym poziomie. Brak uśmiechu, zdawkowe odpowiedzi na pytania, to przeszkadzało mi najbardziej. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Joanna_3182

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Moje wrażenia...
Super. Moje wrażenia z salonu Wojas są różne. Pomiędzy dobrymi, a raczej słabymi. Pracownicy nie zawsze dobrze obsługują klientów. Zdawkowe odpowiedzi, podejście typu "coś sobie Pani sama wybierze", nie tego oczekuję po sklepie, gdzie są ceny nico wyższe niż w innych sieciówkach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Joanna_3182

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Częściej...
Bardzo dobrze. Częściej spotykałam się z miłą obsługą, ale czas oczekiwania był zwykle za długi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3182

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi