Wracająć z Wrocławia do domu wstapiłam z dziecmi do KFC. Po wejściu do środka uderzyła mnie bardzo przyjemna atmosfera panująca w barze. Młoda i uśmiechnięta dziewczyna za ladą zaproponowała nam smaczne zestawy z kurczakiem, co bardzo nam ułatwiło w wyborze dań, które ma w swojej ofercie KFC. Cały lokaj sprawiał wrażenie bardzo schludnego, dobrze dobrany wystrój lokaju nadawał mu osobistego uroku. Z pewnosćią będę korzystała częściej z tych barów w przyszłości.
Za namową dzieci postanowiłam odwiedzić wrocławski aquapark. Po wejściu do kompleksu budynków skierowałam sie z dziecmi w stronę basenów. Akurat pogoda na zewnątrz była niesprzyjająca, wiekszość osób bawiło sie w wewnąrz aquaparku. Choć było wiele osób na basenach, można było sie wspaniale pobawić i skorzystac z wielu atrakcji, jakich jest dostępnych na kompleksach basenów. Ceny biletów do przyjęcia. Duży parking przed aquaparkiem jest dużym plusem .
Sugerująć się reklamami w radiu i telewizji postanowiłam sama przekonać się co wart jest Eurobank.Niestety placówka Eurobanku do której weszłam jest bardzo mała. Brak miejsca nawet na wygodne przeczekanie na swoją kolejkę. Wystrój banku bardzo skromny, ale za to schludny i czysty. Z koleji oferta banku zadowoli nawet wybrednych klientów. Bardzo miłe i uprzejme panie z uśmiechami na twarzy przejrzyście i profesjonalnie przedstawili mi całą gamę produktów, które oferuje Eurobank. Można faktycznie skorzystać dużo jeśli się skorzysta z którejkolwiek oferty tego banku.
Będąć w Oławie wstąpiłam do Intermarche. Jak zawsze robiąć tam zakupy mogłam liczyć na udane zakupy. I nie pomyliłam się.Robiąć zakupy w markecie zawsze można liczyć na wiele atrakcyjnych produktów w rewelacyjnych cenach. Bardzo miła i uprzejma obsługa pomoże w doborze np.wędlin i serów. Po wejściu do sklepu od razu rzucają się nam w oczy świeże i pachnące warzywa, w dodatku w bardzo niskich cenach !!! Market utrzymany w doskonałej czystości i bardzo przyjazny dla klientów !!! Będę częściej wracała.
Wracająć do domu postanowiłam z rodziną coś zjeść. Nasz wybór padła na Pizzę Hut. Po wejściu do lokaju przywitała nas z uśmiechę miła kelnerka. Wskazała nam wolny stolik i przyjęła zamówienie.Poprosiła poczekać ok.15-20 minut na główne zamówienie, a miedzy czasie podała napoje i przystawki. Pizza była nawet szybciej, niż kazano nam czekać. Muszę przyznać, że była znakomita. Podsumowująć: lokaj czysty, bardzo miła obsługa, znakomite jedzenie i kameralny wystrój sprawia, że bardzo chętnie będę wracała do Pizzy Hat !!!!!!!!!!
Będąć we Wrocławiu postanowiłam zapoznać się z ofertą jaką proponuje Aliorbank. Po wejsciu do instytucji bardzo miła pani zaprosiła mnie do swojego boksu, wskazała miejsce i z uśmiechem na twarzy zapytała się mnie co mnie interesuje. Po zapoznaniu się co mnie dokładnie interesuje, pani z banku przedstawiła pełną ofertę jaka proponuje Aliorbank. Ciągle się uśmiechajać nie tylko wskazała najlepsze dla mnie rozwiązania, ale również podpowiedziała dodatkowe korzyści wynikające z współpracy Aliorbanu. Po wyjściu z placówki byłam w pełni przekonana do założenia konta w tym banku.
Choć była już pózna godzina zadzwoniłam do firmy Ideal w sprawie zakupu okana. Właściciel firmy poinformował mnie, że mogę śmiało podjechac do zakładu do biura i na spokojnie przedstawi mi ofertę zakupu. W biurze przywitał mnie sam szef firmy. Zaproponował kawę, wskazał wygodny fotel i rzeczowo dopytał się mnie co mnie interesuje. Po kilku minutach rozmowy wiedział już jakie będzie dla mnie najlepsze rozwiązanie przy wyborze okna i dokonał wstępnej kalkulacji oferty. Choć nie mam zbyt dużego doświadczenia w takich sprawach, oferta, szybkość działania i profesjonalizm pana Artura zrobiły na mnie jak najlepsze wrażenie. Z ofertą na montaż okna podziękowałam za miłą obsługę i z pewnością wrócę do tej firmy w celu zrealizowania zamówienia .
Sklep kolekcjonerski e-hobby we Wrocławiu to prawdziwe zagłębie dla wszystkich pasjonatów numizmatów i filatelistyki !!!!!! Po wejściu do sklepu bardzo miły pan z uśmiechem na twarzy zapytał sie mnie w czym pomóc. Gdy wyjaśniłam mu w jakim celu tutaj przyszłam, wykazał się pełnym profesjonalizmem i znactwem tematu - pomógł mi w wyborze numizmatu i na dokładkę spory rabacik dorzucił !!!!!!! Sklep zrobił na mnie jak najlepsze wrażenie, czysty, schludny, bardzo duży wybór towaru - z pewnośćia będę bardzo często do niego zagladała, aby uzupełniac moją kolekcję.
Do centrum Mangolia we Wrocławiu wybrałam się z całą rodziną na rodzinny seans w kinie. Pogoda akurat nie sprzyjała na spacery, więć pomysł na kino był jak najbardziej trafny. Po dojechaniu do Mangoli udaliśmy się na piętro galeri, gdzie znajduje się kino. Przy kasach nie było zbyt dużej kolejki, po kupieniu biletów udaliśmy się na seans. Obsługa kina z uśmiechem na twarzy wskazała nam odpowiednią salę z naszym filmem.Sala kinowa bardzo przestronna, wygodne kanapy - bardzo przyjemnie się oglądało film. Podsumowująć : doskonała lokalizacja i ogromny parking przed galerią czynią Mangolię doskonałym wyborem na rodzinne wypady nie tylko do kina , ale również na zakupy i rozrywkę !!!!!!
Przed wyjazdę na wczasy postanowiłam sprawdzić stan techniczny swojego auta. W tym celu zajechałam do firmy Thart w Oławie. Panowie z obsługi do sprawy podeszli bardzo profesjonalnie i fachowo. Rzeczowo i z pełnym zaangażownaiem wzieli się do roboty - posprawdzali co trzeba, a jak trzeba było wymienić jakąś część, to również zrobili to na piątkę !!!!! Wyjechałam z warsztatu bardzo zadowolona i z pewnością w razie potrzeby do nich powrócę !!!
Będąć na zakupach w mieście postanowiłam odwiedzić sklep Biedronka.
Po wejściu do sklepu i włożeniu zakupów do koszyka podjechałam do kas. A przy kasie spotkała mnie przykra niespodzianka - otóż w koszyku miałam cały karton mleka - 12 litrów. Wyłożyłam jedno mleko na taśmę , a kasjerka mówi do mnie, żeby wyłożyć cały karton na taśmę. W innych sklepach nigdy nie spotykałam się z takim traktowaniem, a Biedronka robi z ludzi złodzieji !!!!!!!!!!!!! Z takim traktowaniem mam nadzieję, że ludzie odwrócą się od sieci Biedronka i pójdą do konkurencji - to jest po prostu żenujące i uwłaszcza godność człowieka !!!!!! Menadżerowie Biedronki powinny sami usiąść na kasach i wykładać klientom towar na ladę, może by się nauczyli szanować klienta !!!!!!!!!!!!!1
Wracająć z wakacji postanowiłam zatankowac auto na stacji paliw Orlen. Po wjechaniu na stację i ustawieniu się w kolejce pod dystrybutorem stwierdziłam, że popełniłam bład zatrzymująć się na tej stacji. Byłam druga w kolejce, a czekałam ok.15 minut zanim zatankowałam auto. Przyczyna tego była bardzo prosta - ogromna kolejka przy kasach. To było przerażające - przy kasach tłoczyło się ok.30 osób, a obsługa ruszała się jak żólwie ! Chciałam skorzystać z ubikacji, ale również musiałam odczekać swoje w długiej kolejce! Gdzie w tym czasie było kierownictwo stacji ?! Ludzie wracali z wakacji i wiadomo że, będzie duży ruch - powinni otworzyć przynajmniej jeszcze jedną kasę, a nie siedzieć wygodnie domu i liczyć zyski !!!! Podsumowująć : brak podjazdowego, tłok na stacji, brudne ubikacje, ogromne kolejki przy kasach - jednym słowem potężny minus!!!!!!!!!!!
Niedługo kończy mi się umowa abonamentowa w sieci Orange i jak każdy uzytkownik telefonu komórkowego zadzwoniłam do firmy z pytaniem o dalszą współpracę. Akurat Pani na infolini była bardzo miła i posiadała szeroką wiedzę na temat różnych abonamentów, jak też i nowych usług. Pomogła dopasować mi odpowiedni abonament w bardziej korzystniejszej cenie niż stary, jak również pomogła dobrać mi nowy telefon w atrakcyjej cenie.Po rozmowie z konsultanką byłam bardzo zadowolona z dalszej współpracy z siecią - bardzo miła obsługa i szeroka wiedza osób tam pracujących z pewnością daje poczucie swobodnego i bezpicznego korzystania z ich usług na nastepne miesiące.
Ubezpieczenie auta nie jest takie łatwe jak się wydaje.Otóż pod koniec maja konczyła mi sie polisa na auto.Firma i owszem zaproponowała mi kontynuację ubezpieczenia, ale na lichwiarskich warunkach.Najpierw obliczyli mi stawkę, która była do przyjecia, ale jak nie opłaciłam składki w terminie, to stawka polisy wzrosła o 700 złotych.Pan na infolini był bardzo bezczelny, wręcz arogancki - bez ceregeli poinformował mnie, że na wypowiedzenie umowy jest już za pózno i składkę trzeba zapłacić tak jak wyliczyli.Na moje szczęscie zadzwoniłam do innego ubezpieczela i tam miła pani poinformowała mnie, że składkę OC trzeba opłacic u starego ubezpieczela, ale AC i inne ubezpieczenia można wykupic u kogoś innego, z czego skwapliwie skorzysałam.
Cenię sobie bardzo dobrą obsługę w sklepie, lecz niestety można się czasami pomylić co do danego marketu. Otóż robiąć ostanio zakupy w Tesco spotkała mnie bardzo nieprzyjemna niespodzianka.Wszystko było w porządku, aż podeszłam do kasy zapłacić za zakupy. Obsługująca mnie kasjerka była bardzo nieprzyjemna i chamska, za nic miała zadowolenie klienta. Zamiast miłej obsługi zaczęła się przemądrzać i wydało mi się w pewnym momencie, że po prostu mnie obraża !!! Niestety druga kasjerka która się wtrąciła do dyskusji była wcale nie lepsza !!! Kierownictwo sklepu powinno jakoś zareagować na takie sytuacje, a nie przyglądać się z boku !!!
Deichmann który odwiedziłam zrobił na mnie ogromne wrażenie.Alejki szerokie, dobrze oświetlone.Łatwo można było znaleść tego czego się szuka.Obsługa sklepu fachowo i z chęcią pomogła dobrać odpowiedni rozmiar obuwia za przyzwoite pieniądze. Poszczególne regały z obuwiem dla konkretnej osoby ułatwiają w poruszaniu się po sklepie. Przy kasie przywitała mnie uśmiechnięta kasjerka. Miło, ładnie i tanio.Polecam wszystkim.
Sklep na pierwszy rzut oka sprawiał wrażenie dosyć pozytywne.Niestety w środku za bardzo nie wiedziałam, gdzie co jest. Alejki z regałami bardzo ciasne i ciężko było znaleśc tego co szukałam.Obsługa sklepu nie za bardzo wie jak powinna sie zachowac do klienta.Brak było zaangażowania z ich strony i fachowego doradztwa. Po za tym sklep czysty i schludny, a ceny przyzwoite.
Po wejściu do sklepu usłyszałam głośne Dzień Dobry od pracowników sklepu, co było dla mnie miłym zaskoczeniem. Personel sklepu bardzo dobrze i z wielką chęcią służy pomocą i wiedzą na temat oferowanych produktów.Na każde pytanie można usłyszeć wyczerpującą i fachową odpowiedz. Sklep bardzo czysty, obsługa bardzo miła, ceny i asortyment przyzwoite. Z przyjemnością wrócę ponownie.
Auchan jak przystało na hipermarket bardzo sprawnie i sprytnie przygotował sie na przedświąteczną "inwazję" klientów. Przestronne i dobrze opisane alejki ułatwiały poruszanie się. Bardzo wiele produktów można było kupić w promocyjnych cenach. Obsługa sklepu z uśmiechem na ustach informowała gdzie i co leży. Market bardzo czysty i schludny. Niestety przy kasach kolejki.Parking bardzo przestronny i bardzo duży.
Jak można by było się spodziewać, markiet przed świętami był bardzo zatłoczony.Obsługa sklepu gorączkowo uwijała się po sklepie dokładająć na półki brakujący towar. Trochę było nerwowo, ludzie chcieli jak najszybciej zrobic zakupy, przez co w alejkach było bardzo tłoczno i ciążko było zorientować się gdzie co jest. Ceny produktów w bardzo atrakcyjnych cenach, można było liczyć nawet na duże promocje co niektórych artykułów. Przy kasach tworzyły się spore kolejki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.