Opinie użytkownika (11)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jakub_520

04.07.2017

TUI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jakub_520

04.07.2017

Rainbow

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jakub_520

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jakub_520

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jakub_520

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jakub_520

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jakub_520

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Restaurację Azalia odwiedziłem...
Restaurację Azalia odwiedziłem pierwszy i ostatni raz. Obsługa przywitała nas przy samym wejściu prowadząc do stolika co jest miłe i na plus. Wystrój lokalu zatrzymał się w latach 90tych kiedy powstał i miała pewnie dużo więcej gości niż na co dzień. Zamawiając posiłek z osobą towarzyszącą, która poprosiła o porcję makaronu zamiast ryżu (do drugiego dania) - niestety prośbą nie została zrealizowana ze względu na to, iż takowej opcji po prostu nie było w karcie menu oraz w samej życzliwości personelu. Problemu nie było, ale co szkodziłoby restauracji dodać w opcjach dodatków makaron, który jest tak bardzo powszechny w jadłospisie kuchni chińskiej (z dodatków tylko ryż, frytki). Zupa WAN TAN napiszę tak.. chyba smaczniejsze są w paczkach za niecała złotówkę. W zupie były tylko albo aż dwa pierożki, trochę szczypioru, a nie było soli, doprawienia po prostu nie było smaku - całe szczęście, na stole stał sos sojowy. Na drugie danie wybraliśmy baraninę na grzanej płycie oraz smażony makaron z kurczakiem. Baraniny było mało jak na danie bez dodatku w postaci ryżu czy makaronu. Jego cena była wysoka nieadekwatna do porcji. Reasumując po restauracji spodziewałbym się o wiele lepszej jakości potraw w dobrej cenie. Zawsze będziemy porównywać do innych jednak naprawdę jadłem o wiele smaczniej i taniej nie płacąc za ,,posiedzenie w restauracji''. Pani kelnerka - neutralna. Zabrakło mi na stole serwetek, musieliśmy użyć tych pod którą leżały już przygotowane uprzednio sztućce.

Jakub_520

01.05.2017

Azalia

Placówka

Poznań, Święty Marcin

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym wszedłem do delikatesów Delima (ok. 18:30).Na niektórych półkach nie było widać asortymentu, co prawda sporadycznie, ale rzucało się w oczy.Co innego jak jest mało a co innego jak nie ma go wcale. Przykładem może być lodówka (obok nabiału).Samo stanowisko z serami - (gdzie sklep jest czynny do 21!!!) było wystawionych kila rodzajów a także pokrojone, jednak z boku prawie wzdłuż całej lady były poprzykrywane papierami! Pytanie po co?pierwszy raz spotkałem się z czymś takimi i poczułem się jakby nie były one dla mnie -trzeba było je dać na zaplecze. Personelu brak! jak przeszedłem dopiero zauważyłem przy kasie jedna panią, na kasie przy alkoholach - reszta kas zamkniętych, gdzie ludzi jest więcej w godzinach popołudniowo-wieczornych np. po pracy. W klejce do płacenia czekałem razem z ok. 6 parami osób, jedni z małymi dziećmi, jedna to była starsza pani z wnuczką - i tyle czekania? W tak dużym sklepie?Na dodatek pomyliłem Delikatesy Delima z inną firmą, która ma podobny wystrój oraz logo - utrzymana kolorystyka i nie myślałem o Stokrotce.

Jakub_520

17.07.2013

Delima

Placówka

Rumia, Jana III Sobieskiego 14A

Nie zgadzam się (0)
Salon optyczny "Fielmann"...
Salon optyczny "Fielmann" w Porcie Rumia (Auchan). Wybór oprawek rzeczywiście duży, chociaż niektóre oprawy okularowe różnią się grubością oraz kolorem przez co mogą się chwalić, że mają ponad 2000 produktów ( www.fielmann.pl). Obsługa zależnie jak się trafi. Wchodząc panie od razu oferują swoja pomoc i poradę. Czasem zdarza się, że można czekać kwadrans i nikt nie podejdzie (pomimo personelu, który nie zajmuje się obsługą innego klienta tylko plotkowaniem). Cena = jakość. Najtańsze oprawy możemy dostać już od 19 zł a komplet soczewek okularowych podstawowych od 40zł. Personel jest dobrze zaznajomiony z prezentowaną ofertą salonu. Niestety muszę przyznać, ze próbują wcisnąć na siłę droższe soczewki czy oprawy (większy profit...?)nie uwzględniając tego, że ktoś nie może pozwolić sobie na większy wydatek. Dokonując wyboru możemy liczyć na poradę dotyczącą dopasowania okularów do twarzy czy też wykonania pomiarów. Czas realizacji zamówienia do około tygodnia. Dobrym rozwiązaniem jest powiadomienie klienta przez SMS w momencie wcześniejszego odbioru. Salon zadbany i czysty.

Jakub_520

12.10.2011

Fielmann

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (10)
Odwiedziłem w poniedziałek...
Odwiedziłem w poniedziałek Sphinxa w centrum M1. Jako student skorzystałem z promocji -50% na dania z menu. Musiałem zakupić dodatkowo napój. Czas realizacji mojego zamówienia był naprawdę szybki bo po niespełna 5 minutach od złożenia zamówienia otrzymałem wybrane danie - shoarma delikatna. Nie tylko cena ale również porcja była -50%(objętości-jadłem wcześniej ,,pełną'' i widać różnicę). Niestety frytki tak samo jak mięso(suche) były odgrzane. Personel wyglądał jakby był po nocnej zmianie. Kelner, który mnie obsługiwał wyglądał niechlujnie i był arogancki. Płaciłem kartą ponieważ nie chciałem dawać kelnerowi napiwku. Reakcja była następująca: ,,co nie mamy gotówki?''(wypowiedziane w sposób lekceważący klienta). Z całą pewnością jakość dań i obsługi przynajmniej studentów daję dużo do myślenia. Moim zdaniem można polecić Sphinxa, ale tylko i wyłącznie zamawiając dania bez żadnych promocji.

Jakub_520

12.10.2011

Sphinx

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (2)
15.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat restauracji sieci SPHINX. Opisane przez Pana sytuacje są niedopuszczalne i nie powinny mieć miejsca, dlatego abyśmy mogli dokładniej wyjaśnić te zdarzenie i podjąć stosowne działania prosimy o kontakt pod adresem opinie@sfinks.pl. Z poważaniem, Sfinks Polska S.A.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi