Opinie użytkownika (20)

Dobrze. Sprawnie ,...
Dobrze. Sprawnie , poprawnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

Stacje paliw Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Do rachunku...
Super. Do rachunku personel dodaje swój komentarz np . miłego dnia.Bardzo mi się to podoba.Smacznie , sprawnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

Gusto Dominium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Według...
Bardzo dobrze. Według mnie najbardziej kompetentna obsługa.Szybko , sprawnie . Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Lubię tą...
OK. Lubię tą firmę , pracownicy uśmiechnięci, kompetentni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

Carrefour Stacja Paliw

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

eMILA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Średnie, po...
Źle. Średnie, po prostu po drodze.Blisko Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

Camaieu

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Profesjonalnie zostałam...
Dobrze. Profesjonalnie zostałam obsłużona, udzielono mi wyczerpujących odpowiedzi nt zwrotów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

Mango

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Izabella_10

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zaopatruję się codziennie...
Zaopatruję się codziennie w art. spożywcze w sklepach PoloMarket.Ponieważ było kilka rzeczy dla mnie istotnych drażliwych wysłałam za pośrednictwem strony swoje uwagi dotyczące jednego ze sklepów. W ciągu dwóch dni otrzymałam odpowiedż , że zajęto się sprawą i faktycznie . Z przyjemnością zaobserwowałam zmiany i chętniej robię tam zakupy. Pełny profesjonalizm.

Izabella_10

13.11.2009

POLOmarket

Placówka

Kraków, Jerzanowskiego 38

Nie zgadzam się (23)
Wysyłaliśmy paczkę w...
Wysyłaliśmy paczkę w okolice Katowic.Standartowo taka przesyłka dociera do klienta w drugim dniu.Niestety nasza po 2 tygodniach nie dotarła.Firma współpracuje z Kolporterem , któremu zleciła doręczenie naszej paczki. Kontakt bardzo utrudniony , dodzwonić się do siedziby w Krakowie graniczy z cudem. Pani z Biura Obsługi niby chce pomóc ale z marnym wynikiem.10 listopada uzyskałam zapewnienie po kilkakrotnym kontakcie telefonicznym moim i osoby , ktra oczekiwała na paczkę ,że zastanie ona doręczona wieczorem specjalnym kurierem.

Izabella_10

13.11.2009

Patron Service

Placówka

Kraków, Tyniecka

Nie zgadzam się (22)
Wysyłałam list u...
Wysyłałam list u agenta do Nysy.Zawartością były faktury i badania lekarskie.Niestety nie dotarł do adresata ponieważ tej miejscowości nie obsługiwano o czym agent firmy In Post mnie nie poinformował.Złożyłam reklamację , kilkakrotnie kontaktowałam się z firmą , chciałam odzyskać przesyłkę. Osobiście byłam w siedzibie.Otrzymałam tylko lakoniczną odpowiedż, iż ten rejon nie jest obsługiwany natomiast przesyłki do dziś mi nie zwrócono.Nie zamierzam korzystać z usług tej firmy więcej.Moje monity o to by tylko zwrócono mi list do dziś pozostały bez echa.

Izabella_10

13.11.2009

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (18)
.Nie obsłużono mnie...
.Nie obsłużono mnie w jeden dzień , ponieważ po godz 16-tej rzeczoznawcy nie dokonują już oględzin samochodów a czynne było do 17-tej.Ale przyjęto moje zgłoszenie dotyczące stłuczki i następnego dnia zostałam obsłużona. Pomylono moje nazwisko. Udzieliłam pełnomocnictwa do odbioru pieniędzy synowi ale nie uzyskał informacji na temat kwoty jaka zostanie wypłacona. Ale zaproponowano mi ugodę i kwotę , która mnie usatysfakcjonowała.

Izabella_10

28.08.2009

PZU

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 51

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi