Dobrze. Sprawnie , poprawnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Do rachunku personel dodaje swój komentarz np . miłego dnia.Bardzo mi się to podoba.Smacznie , sprawnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Według mnie najbardziej kompetentna obsługa.Szybko , sprawnie . Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Lubię tą firmę , pracownicy uśmiechnięci, kompetentni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Średnie, po prostu po drodze.Blisko Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Profesjonalnie zostałam obsłużona, udzielono mi wyczerpujących odpowiedzi nt zwrotów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Zaopatruję się codziennie w art. spożywcze w sklepach PoloMarket.Ponieważ było kilka rzeczy dla mnie istotnych drażliwych wysłałam za pośrednictwem strony swoje uwagi dotyczące jednego ze sklepów. W ciągu dwóch dni otrzymałam odpowiedż , że zajęto się sprawą i faktycznie . Z przyjemnością zaobserwowałam zmiany i chętniej robię tam zakupy. Pełny profesjonalizm.
Wysyłaliśmy paczkę w okolice Katowic.Standartowo taka przesyłka dociera do klienta w drugim dniu.Niestety nasza po 2 tygodniach nie dotarła.Firma współpracuje z Kolporterem , któremu zleciła doręczenie naszej paczki. Kontakt bardzo utrudniony , dodzwonić się do siedziby w Krakowie graniczy z cudem. Pani z Biura Obsługi niby chce pomóc ale z marnym wynikiem.10 listopada uzyskałam zapewnienie po kilkakrotnym kontakcie telefonicznym moim i osoby , ktra oczekiwała na paczkę ,że zastanie ona doręczona wieczorem specjalnym kurierem.
Wysyłałam list u agenta do Nysy.Zawartością były faktury i badania lekarskie.Niestety nie dotarł do adresata ponieważ tej miejscowości nie obsługiwano o czym agent firmy In Post mnie nie poinformował.Złożyłam reklamację , kilkakrotnie kontaktowałam się z firmą , chciałam odzyskać przesyłkę. Osobiście byłam w siedzibie.Otrzymałam tylko lakoniczną odpowiedż, iż ten rejon nie jest obsługiwany natomiast przesyłki do dziś mi nie zwrócono.Nie zamierzam korzystać z usług tej firmy więcej.Moje monity o to by tylko zwrócono mi list do dziś pozostały bez echa.
.Nie obsłużono mnie w jeden dzień , ponieważ po godz 16-tej rzeczoznawcy nie dokonują już oględzin samochodów a czynne było do 17-tej.Ale przyjęto moje zgłoszenie dotyczące stłuczki i następnego dnia zostałam obsłużona. Pomylono moje nazwisko. Udzieliłam pełnomocnictwa do odbioru pieniędzy synowi ale nie uzyskał informacji na temat kwoty jaka zostanie wypłacona.
Ale zaproponowano mi ugodę i kwotę , która mnie usatysfakcjonowała.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.