Opinie użytkownika (55)

Rewelacyjnie. Bank wiarygodny,...
Rewelacyjnie. Bank wiarygodny, ale raczej drogi w stosunku do konkurencji. Pracownicy zawsze uprzejmi, dobrze poinformowani, pomocni. W ich zachowaniu widać jednak wyraźnie, że są przez pracodawce mocno naciskani, aby sprzedawać jak najwięcej i choć są uprzejmi, to irytuje mnie to w czasie rozmowy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownicy zawsze...
Dobrze. Pracownicy zawsze kompetentni. Zdarzyło mi się jednak raz, że czekałam i czekałam, a pan z obsługi uparcie wpatrywał się w ekran komputera, a ja tak sobie mogłam stać i czekać... Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

01.08.2017

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Niektóre sklepy...
Super. Niektóre sklepy są nieco za ciasne w stosunku do ilości posiadanego towaru w sprzedaży. Zdarzają się też kolejki do przymierzalni. Obsługa różna - zależy do którego konkretnie sklepu się trafi. Np. w Auchan w Katowicach zawsze pani są miłe, cierpliwe, rozmowne. Za to na 3 Stawach w Katowicach miała wrażenie, że jestem gorszym klientem, bo wybrałam koszulkę z wyprzedaży (ani dzień drobry, a dziękuję). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jedne panie...
Rewelacyjnie. Jedne panie bardziej uśmiechnięte, inne mniej, ale zawsze uprzejme, chętne do pomocy i odpowiedzi na pytania. Fajne, wesołe ubrania dla dzieci i dobry stosunek ceny do jakości. Zabawki trochę droższe niż przez internet, ale też w rozsądnych cenach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa od razu informuje o bieżących promocjach. Obsługa jest uprzejma, ale jakby znudzona kiedy okaże się, że klient chce tylko jedną i to nie zbyt drogą rzecz. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Zakupione w...
OK. Zakupione w tym sklepie mokasyny reklamowałam po zaledwie dwóch tygodniach noszenia z powodu przetarć, które pojawiły się na podeszwie. Pani spisująca reklamację miała problem, kiedy powiedziałam, że nie zostawię jej oryginału paragonu tylko ksero - musiałam dyskutować z kierownikiem. Reklamację rozpatrzono tak jak oczekiwałam i to w czasie krótszym niż przewidywany, ale uwaga... pieniędzy nie mogłam odebrać od razu - mają swoją dziewną zasadę, żeby jakbym przeszłam przezd uplywem 14 dni, to m Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Izabela_556

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Punkt Bartka...
Dobrze. Punkt Bartka w Silesia City Center jest mały, a my trafiliśmy tam akurat w "godzinach szczytu". Jedna osoba obsługiwała 5 rodzin na raz - każde dziecko z jedym lub dwoma rodzicami na bardzo małej powierzchni i jedna pani udzielająca odpowiedzi na pytania, udzielająca porad dotyczących dobóru obuwia, podająca kolejne pary do przyierzenia i kasująca należności od osób, które zdecydowały się na zakup. Były to wyjątkowo niekomfortowe zakupy, a kupowaliśmy rzecz nie tanią i bez możliwośći zwrotu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Izabela_556

25.07.2017

BARTEK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Firma...
Bardzo dobrze. Firma oferuje produtky, których nie kupuję jeśli mam do wyboru jakąkolwiek alternatywę. Obsługa jest prawie zawsze uprzejma, ale brak porząku czasem w kolejkach do kas. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Izabela_556

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Dobrej jakości...
Dobrze. Dobrej jakości paliwa w rozsądnych cenach. Obsługa miła, dobrze poinformowana o produktach i promocjach. Stosunek do tej sieci mam jednak ambiwalenty, z powodu:- zmiany zasad w trakcie trawania promocji z autkami wyściowymi (brak możliwości odbioru nagród za punkty) oraz o wiele za mała ilośc nagród dostarczonych na stacje;- awaria pistoletu w trakcie mojej ostatniej wizyty na tej stacji w Katowicach - napierw wylało się z niego trochę benzyny, a później nie "odbił" i miała oblane benzyną au Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Zdarzyło mi...
OK. Zdarzyło mi się na stacji Orlen, że z pistoletu przestało lecieć paliwo, a poleciał dym. Plus w tej sytuacji dla obsługi - stwierdzono, że nie wiadomo ile tak właściwie zatankowałam (ale na pewno nie była to duża ilość), więc nie musiałam w ogóle płacić. Innym znowuż razem myjnia automtyczna poprzestawiała wycieraczyki przedniej szyby - od tego czasu ustawiają się w innej pozycji wyjściowej niż przed tym felernym myciem. Obsługa poprawna, ale często jakby znudzona. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Korzyste...
Bardzo dobrze. Korzyste ceny jak na trasę prowadzącą do centrum miasta. Obsługa uprzejma i sprawna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ze stacji...
Rewelacyjnie. Ze stacji tej sieci korzystłam dziś po raz pierwszy. Jest to nowa stacja, uruchomiona zaledwie kilka dni temu. Oferuje konkurencyjne ceny, kartę rabatową bez konieczności podawania danych osobowych, uprzejmą obsługę i kawę za 1 grosz przy zakupie paliwa. Wszystko to bardzo mi się podoba. Jeśli poziom obsługi zostanie utrzymany, będę na pewno częściej z niej korzystać. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

18.07.2017

moya

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na stacji Lotos, z której sporadycznie korzystam, są tak wysokie ceny, że jest bardzo mało klientów. Ale dzięki temu nie ma problemów z obsługą, która zawsze jest szybka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dominującym...
Bardzo dobrze. Dominującym doświadczeniem w mojej pamięci dotyczącym stacji BP jest ostatnia wizyta, w czasie której ilość paliwa wskazana przez dystrybutor nie zgadzała się ze wskazaniem w moim samochodzie. Zgłosiłam więc reklamację, która zostala załatwiona odmownie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_556

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obejrzałam cały interesujący...
Obejrzałam cały interesujący mnie dział. Chciałam przymierzyć buty i chwilę czekałam czy ktoś podejdzie, aby podać mi właściwy rozmiar. Niestety nikt nie podchodził, nikogo z obsługi nie widziałam na sali sprzedaży. Jedynie przy kasie stały dwie pracownice, ale rozmawiały i byly wyraźnie zajęte pakowaniem czegoś. Nie chciałam im przeszkadzać,ale z powodu braku innej opcji podeszłam z prosbą o pomoc do ich. Jedna ze sprzedawczyń podala mi to czego potrzebowałam, starała się także zaprezentować inne buty, które moglby być dla mnie odpowiednie (ale nie robiła tego nachalnie, chcąc wcisnąć towar, tylko rzeczywiście chciała mi doradzić i pokazać coś czego sama nie zauważyłam). Kiedy już zdecydowałam się na zakup, poinformowała mnie o dodatkowej promocji jaką objęty jest ten towar i zapytał czy chcę z niej skorzystać. Dzieki temu zrobiłam zakupy w bardzo korzystnej cenie.

Izabela_556

07.10.2015

Puma

Placówka

Sosnowiec, Orląt Lwowskich 138

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawca przywitał mnie....
Sprzedawca przywitał mnie. Kiedy chwilę już się rozglądałam i oglądałam towar sprzedawca podszedł zapytać czy potrzebuję jakieś pomocy. Podziękowałam. Kiedy potrzebowałam, aby przyniesiono mi drugi but z pary, którą chciałam przymierzyć, podeszłam do pracownika. But został przyniesiony w minutkę albo nawet mniej. Miałam pytania na temat towaru i dostałam satyfakcjonujące mnie, konkretne odpowiedzi. Przy zapłacie obsluga także była uprzejma i rozmowna.

Izabela_556

07.10.2015

DEICHMANN

Placówka

Chorzów, Parkowa 20

Nie zgadzam się (0)
Zamawiałam kilka par...
Zamawiałam kilka par obuwia bezpośrednio ze strony producenta. Dostawa bardzo szybka, towar zgodny z zamówieniem i z opisami na stronie. Część rzeczy musiałam jednak zwrócić, bo nie pasowały. Małym utrudnieniem była konieczność wydrukowania i wypełniania formularza zwrotu. Poza tym nie mam najmniejszych zastrzeżeń, a z jakości towaru jestem bardzo zadowolona. Szybko też dostałam odpowiedź na mój e-mail z pytaniami.

Izabela_556

27.05.2013

Befado

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny otrzymałam fachową poradę, część sprowadzoną na czas oraz atrakcyjną cenę. Dostałam także gratis ramki na tablice rejestracyjne. Jak czegoś nie wiem czy będzie pasować do mojego samochodu w tym sklepie mam pewność, że wszystko mi wytłumaczą i na pewno nie zostanę naciągnięta.

Izabela_556

27.05.2013

Szoblik

Placówka

Chorzów, Styczyńskiego 12

Nie zgadzam się (0)
Obsługa przy biurku...
Obsługa przy biurku uprzejma i miła, dostałam nawet kawę gratis, kiedy trzeba było poczekać na naprawę samochodu. To o co prosiłam zostało naprawione i sprawdzone. Oddano mi samochód twierdząc, że przy kontroli niczego nieprawidłowego nie znaleziono, wszystko jest w porządku. W drodze powrotnej z warsztatu do domu miałam incydent, że samochodem zaczęło szarpać i włączył się tryb awaryjny. Po zgaszeniu i odpaleniu auta udało się dojechać do domu normalnie. Na drugi dzień rano to samo w drodze do pracy, ale tym razem ponowne odpalanie samochodu nic nie dało - dojechałam do pracy w trybie awaryjnym (30 km/h) spóźniona 40 minut. Auto musiało wrócić do serwisu (znowu jazda w trybie awaryjnym), a wolne miejsce dla mnie mieli dopiero po za kilka dni. Nadmienić należy, że ten serwis to autoryzowany serwis obsługi dla tej marki, a to konkretne auto było u nich zakupione i serwisowane przez cały czas eksploatacji.

Izabela_556

27.05.2013

MM Cars

Placówka

Katowice, Lotnisko 81

Nie zgadzam się (0)
Kwatera zlokalizowana jest...
Kwatera zlokalizowana jest tuż za północnym krańcem parku zdrojowego – świetna lokalizacja, przyjemny spacerek przez park, aby dojść do sklepów i lokali gastronomicznych, wokół cisza i spokój. Willa odnowiona i na zewnątrz, i wewnątrz – wszystko klimatyczne, estetyczne i czyste. Na terenie przed willą bezpłatny, ogrodzony parking dla wczasowiczów. Pokoje urządzone prosto, ale praktycznie. Wszystkie sprzęty w nienagannym stanie technicznym, bez usterek. Kuchnia do dyspozycji gości w pełni wyposażona. Pani właścicielka bardzo sympatyczna, uprzejma, ale przy tym konkretna i dobrze zorganizowana (szybka i rzeczowa odpowiedź na zapytanie mailem; kontakt telefoniczny do nas w sytuacji kiedy okazało się, że może kilka minut się spóźnić na spotkanie z nami; przy zameldowaniu przedstawienie zasad obowiązujących wszystkich gości willi, zapewniających ład, komfort wszystkich mieszkańców i bezpieczeństwo oraz informacja gdzie co się znajduje). W sytuacji awaryjnej dotyczącej małego dziecka otrzymaliśmy od niej bezproblemowo pomoc. Jeśli kiedyś będziemy znowu wybierać się do Polanicy, to w pierwszej kolejności sprawdzimy czy są wolne miejsca w Willi „U Sowy”, bo chętnie tam wrócimy.Mam tylko jedno maleńkie zastrzeżenie – na stronie internetowej willi jest informacja, że w obiekcie do dyspozycji gości jest sauna. Dopiero na miejscu dowiedzieliśmy się, że jest ona dodatkowo płatna.

Izabela_556

30.10.2012

Dom Gościnny U Sowy

Placówka

Polanica-Zdrój, Leśna 10

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi