Opinie użytkownika (62)

Rewelacyjnie. Nie mam...
Rewelacyjnie. Nie mam nic do zarzucenia jeśli chodzi o obsługę i jakoś produktów. Sprzęt, który posiadam ani raz nie zawiódł, działa bez zarzutu. Duży wybór, na kieszeń zarówno tą mniej zasobną, jak i bardziej zasobną. Wszystkie produkty, które do tej pory posiadałam czyli telefon, smartphone, telewizor, piekarnik i odkurzacz ani raz nie odmówiły posłuszeństwa. Przez cały czas użytkowania jakoś bez zarzutu. Telewizor po 8 latach użytkowania śmiga nadal jak pierwszego dnia po zakupie. To samo z tabletem. Podczas 7 letniego użytkowania nic się nie popsuło. Nadal, chociaż jest staruszkiem działa bez zarzutu.

Iwona_701

10.09.2018

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Iwona_701

10.09.2018

Inmedio

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Iwona_701

10.09.2018

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Iwona_701

10.09.2018

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Iwona_701

10.09.2018

Oriflame

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Iwona_701

10.09.2018

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Iwona_701

10.09.2018

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Najlepszy bank...
Rewelacyjnie. Najlepszy bank z jakim miałam do czynienia. Świetna obsługa, idealne podejście do klienta, pomoc w każdym aspekcie bankowości.

Iwona_701

10.09.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Sklep...
Tak sobie. Sklep ma fajną ofertę jeśli chodzi o produkty. Jest duży wybór, a jakoś na przyzwoitym poziomie. Ceny także są fajne. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ostatnio zauważyłam, że także ilość otwartych kas jest w porządku, a jak pojawiają się większe kolejki to otwierana jest dodatkowa kasa. Jednak tak zła ocena związana jest z ofertą promocyjną. Podczas promocji, która nie kiedy trwa tydzień pojawiają się fajne rzeczy, jednak tylko w gazetce. W sklepie na półce jest tylko kilka produktów, o które biją się tłumy. Nawet jeżeli produkt się sprzeda nie dokładane są kolejne. Po co mamić klientów czymś czego nie ma. Co to dzikich tłumów, też powinno wprowadzić się jakieś limity, by każdy mógł coś kupić, a nie że jedna osoba kupi np. 20 ar spodni, a druga poobijana obejdzie się smakiem.

Iwona_701

07.09.2018

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Iwona_701

07.09.2018

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Iwona_701

07.09.2018

ceneo.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Iwona_701

07.09.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Iwona_701

07.09.2018

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Iwona_701

07.09.2018

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
18.12.2021
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Dobrze.
Dobrze.

Iwona_701

07.09.2018

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super.
Super.

Iwona_701

07.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jeśli chodzi o...
Jeśli chodzi o czystość sklepu nie mam nic do zarzucenia. Ubrania poukładane estetycznie, tak samo jak zabawki i akcesoria dla niemowląt. Niestety mały wybór. Wydaje mi się, że wcześniej asortyment był bogatszy, zwłaszcza jeśli chodzi o ubranka dla dzieci. Teraz ciężko jest coś wybrać. Na wieszakach wiszą pojedyncze spodnie czy też sukienki. Jednym słowem strasznie mały wybór, a do tego ceny z kosmosu. Tak samo wygląda sytuacja z akcesoriami dla niemowląt. Nie za dużo tego, mały wybór.

Iwona_701

09.05.2013

Smyk

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam chodzić do...
Uwielbiam chodzić do Empiku, bo wszystko czego potrzebuję jest na wyciągniecie ręki. Poza tym zawsze jest czysto, książki ładnie poukładane. Jednak ostatnio będąc w Epiku przeżyłam duże rozczarowanie. Pojawiły się nowe produkty, które nie dość że umieszczone są na półeczkach, które przeszkadzają w przemieszczanie się pomiędzy regałami to jeszcze nie pasują do tego salonu. Z Empiku zaczyna robić się taki pchli targ, wszystko, a na końcu będzie wielkie nic. Podobało mi się, że są książki, czasopisma, artykuły papiernicze, ale po co ładować do tak fajnego sklepu takich niepotrzebnych rzeczy, szklanych pojemników, dzbanków jakiś skrzyneczek. Jakaś masakra się zrobiła.

Iwona_701

09.05.2013

empik

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu trudno...
Do sklepu trudno było się dostać. Wejście jest nie wielkie, a jakieś dwie panie stały i rozdawały ulotki. W sklepie panował straszny bałagan. Podłoga była brudna i poplamiona. Pełno było na niej paragonów i plastikowych opakowań pozostałych po produktach. Niektóre owoce były zgniłe np. cytryny. W ogóle na stanowisku warzywno - owocowym panował straszny bałagan. W lodówkach brakowało produktów. Kolejki były duże, a nowej kasy nie otworzono. Jednak najgorsza była obsługa. Kasjerka, która mnie obsługiwała była nie miła i opryskliwa. W produktach, które kupowałam znalazły się jakieś słodycze, których nie kupowałam. Przypuszczam, że spadły z półek, które są przy taśmie lub zostały po wcześniejszym kliencie. Gdy poinformowałam o tym kasjerkę była oburzona tym, że nie chcę tych słodyczy i że musi wołać kierownika by cofnąć z paragonu. Zresztą zrobiła to z dużą nie chęcią. Cała sytuacja była bardzo nie przyjemna. Kasjerka nie zachowała się profesjonalnie.

Iwona_701

23.03.2013

Biedronka

Placówka

Płock, Gierzyńskiego 17

Nie zgadzam się (1)
W sklepie panował...
W sklepie panował porządek. Podłogi były czyste, nie było widać żadnych brudnych plam. Ubranka były estetycznie poukładane na półkach oraz porozwieszane na wieszakach. Podczas pobytu w sklepie nie została mi zaproponowana żadna pomoc. Dużym minusem sklepu jest mała przestrzeń. Duża ilość wieszaków z ubraniami sprawia trudności w poruszaniu się po sklepie. Ponadto trudno znaleźć odpowiednie rozmiary ubranek, zwłaszcza tych co są na przecenie ponieważ nie są oznaczone. Duży plus to ten, że często w sklepie są fajne przeceny na ubranka, które jakościowo nie ją najgorsze.

Iwona_701

21.02.2013

5.10.15.

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi